Awaria Telefonu

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Tomo400
PlusManiak
Posty: 51
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 lut 2013, o 18:20

Awaria Telefonu

Post autor: Tomo400 »

Witam.
Przedłużyłem umowę na abonament przez telefon.
Przyszedł mi telefon wraz z umową, czyli wszystko oki :)

Jakiś czas temu mój nowy telefon zaczął szwankować.
Moje pytanie brzmi, Czy telefon mogę oddać do punktu Plusa w mojej okolicy? Czy muszę go w jakiś sposób wysłać by trafił na serwis? Przypominam, telefon jest zamówiony przez telefon u konsultanta (ale to brzmi xD)
Dzięki i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Awaria Telefonu

Post autor: Magda_Plus »

Tomo400 telefon do naprawy możesz oddać w najbliższym punkcie sprzedaży. Zostanie przyjęty na podstawie karty gwarancyjnej (dołącz do niej dowód zakupu telefonu - paragon lub fakturę).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tomo400
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 12 lut 2013, o 18:20

Re: Awaria Telefonu

Post autor: Tomo400 »

Bardzo dziękuje za odp.
Kumpel mnie straszył, że muszę go wysłać sam do serwisu, że niby on tak musiał bo w punkcie nie chcieli.
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Awaria Telefonu

Post autor: Magda_Plus »

Tomo400 cieszę się, że mogłam pomóc i rozwiałam Twoje wątpliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ