Teraz jest 24 cze 2018, o 17:54

Zostaw Kontakt





Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Arek1970

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 15 gru 2013, o 16:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: do uslug bis 79.90
  • Model telefonu: nokia

Usługa ochrona wyswietlacza

Post26 sty 2017, o 20:07

Dnia 18 stycznia dezaktywowałem usługe dzisiaj to jest 26 stycznia po zalogowaniu do plus online znowu ta usługa sie pojawiła.Znowu musiałem ja dezaktywować choc poprzednia dezaktywacja się udala.Napisałem stosownego e-mail na ten temat.Jutro zglaszam ta sprawe narazie do UOKiK jako nie wyziazanie się operatora z umowy o ponownie narzucanie juz raz wyłaczonej usługi.Mam screny stron sms potwerdzajace w telefonie.Zobaczymy co dalej z tego bedzie ale sprawy tak nie zostawie.No a niedługo zacznie się na pewno kabaret wyłaczaniem czasoumilacza i tej smieszniej ipli
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 518 razy

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post27 sty 2017, o 10:03

Arek1970,
- czy możesz podać numer zgłoszenia, jaki został nadany po wysłaniu e-maila?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lunatik

PlusManiak

  • Posty: 55
  • Dołączył(a): 4 lut 2011, o 10:10
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony xperia z3

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post1 lut 2017, o 11:54

Jak sprawdzić czy mam te usługę?

a ja leze i leze
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post1 lut 2017, o 12:38

lunatik,

jeżeli usługa Serwis Wyświetlacza jest aktywna to będziesz miał naliczoną opłatę na fakturze 4,99 zł. Można w tej sprawie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 601102601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

damian2988

PlusManiak

  • Posty: 92
  • Dołączył(a): 16 sie 2014, o 22:25
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Power LTE
  • Model telefonu: Huawei E5372

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post1 lut 2017, o 13:00

witam mam usluge ochrona wyswietlacza i pękł mi dotyk . moje pytanie czy telefon mozna oddać do salonu w ramach gwarancji czy tylk kurier

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post1 lut 2017, o 13:27

Witaj damian2988,

ścieżkę postępowania w przypadku uszkodzenia wyświetlacza znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4744
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gregor11

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): 30 sty 2017, o 16:43
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Abonament

Re: Przedłużenie umowy

Post10 mar 2017, o 13:40

Witam od 5 marca mam nową umowę która przedłużyłem na początku lutego przez konsultanta, posiadam od 7 lutego S7edga nowa umowa weszła w życia w raz z nowym okresem rozliczeniowym prosiłem o aktywowanie usługi wyświetlacz 7 marca wysłałem zgłoszenie o włączeniu tej usługi bo dla takiego telefonu warto i nic podsyłam wam numer zgłoszenia który wysłałem 170307-000757 proszę o aktywacje i szybkie załatwienie sprawy pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post10 mar 2017, o 14:04

gregor11 z informacji jakie uzyskałam wynika, że na dane zgłoszenie wysłano do Ciebie odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gregor11

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): 30 sty 2017, o 16:43
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Abonament

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post10 mar 2017, o 14:10

Magda_Plus napisał(a):gregor11 z informacji jakie uzyskałam wynika, że na dane zgłoszenie wysłano do Ciebie odpowiedź.


niestety ani na maila ani smsa nie dostałem od was żadnej odpowiedzi a na stronie BOK jest zgłoszenie oczekujące podkreślę jeszcze raz chce aktywować usługę
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post10 mar 2017, o 14:41

Czy sprawdziłeś, w folderze SPAM lub kosz? Udało mi się ustalić, że odpowiedź dostałeś 9 marca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

baryskamil

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 8 maja 2017, o 09:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post8 maja 2017, o 09:17

Witam
Przeniosłem numer do Plusa 24.04.2017 podpisałem umowę z urządzeniem ma raty i do tej chwili nie otrzymałem Sms-a z potwierdzeniem aktywacji usługi Ochrona Wyświetlacza
Zgłoszenie nr 170508-000502]
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post8 maja 2017, o 11:15

Witaj baryskamil,

poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Ochrona Wyświetlacza

Post27 cze 2017, o 19:51

Witam mam pytanie odnośnie "Ochrony Wyświetlacza" a wiec podpisałem nową umowę na abonament za 69,99 z e-F 59,99 i jedną z usług jest w/w 1 miesiąc za darmo a później kolejne 23 miesiące za 4,99. Umowa została powiązana z innym moim kontem gdzie pierwsza fakturę dostałem za 3dni i opłata za przyszły miesiąc ale w wykazie usług (na fakturze) wszystko jest oprócz tej opisanej usługi - inne piszą 0,00zł a tej w ogóle nie ma wyszczególnionej a Pani w punkcie gdzie zawierałem umowę mówiła że będzie i wg umowy powinna być.

Stąd moje pytanie muszę to aktywować czy jak się uruchomi ta usługa tylko że później?
Akurat tą usługę z dodatkowych płatanych chcę zostawić.
Ostatnio edytowano 28 cze 2017, o 12:11 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

PWojciechowska

PlusManiak

  • Posty: 147
  • Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 10:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Moja taryfa: Abonament Ja+59,99
  • Model telefonu: LGk10

Re: Ochrona Wyświetlacza

Post27 cze 2017, o 19:53

Pewnie od kolejnego pełnego okresu rozliczeniowego.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Ochrona Wyświetlacza

Post27 cze 2017, o 19:59

No dlatego pytam choć inne usługi na 1 miesiąc GRATIS są wyszczególnione na fakturze jako 0,00zł tylko tej brakuje.
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości