Teraz jest 20 cze 2018, o 18:30

Zostaw Kontakt





Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post28 cze 2017, o 12:13

largo,
- usługa ta jest aktywowana automatycznie w ciągu 7 dni od aktywacji, więc jeśli faktura przyszła po 3 dniach, to faktycznie mogło jej jeszcze nie być. Najprościej będzie się przekonać, czy usługa jest aktywna, logując się do Plus online (zakładka "usługi").
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post29 cze 2017, o 05:20

7 dni dawno minela i nie dostalem sms potwierdzajacego aktywacji uslugi.
Czy moge wnioskowac przez BOK o jej aktywacje i 1 miesiac darmowy, skoro to system Plusa zawalil?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post29 cze 2017, o 10:58

largo,
- czy sprawdziłeś w Plus online, że usługa jest nie aktywna? Jest przy niej zielona, czy szara kropka?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamilf1987

PlusManiak

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): 28 mar 2017, o 06:45
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Duet
  • Model telefonu: S7edge

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post13 lip 2017, o 12:31

Witam, gdzie moge złożyc reklamacje dotyczącą usługi 'serwis wyswietlacza'?
Konsultant z nr 601102601 odsyła mnie do 227161999, a 227161999 do 601102601 i koło sie zamyka, od 23.06.2017 telefon lezy w serwisie i nikt sie tym nie interesuje, place raty za urzadzenie którego nie moge urzywać, oraz oplate za usluge ktora nie dziala jak powinna, nie dostałem urządzenia zastepczego pomimo upływu 14 dni roboczych, mało tego , gdyby nie to że sam dzwonie juz teraz codziennie, z Panstwa strony nie bylo chocby 1 proby kontaktu w tej sprawie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3098
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 277 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post13 lip 2017, o 13:19

Witaj Kamilf1987,

reklamację w opisanej sprawie zgłoś do Departamentu Reklamacji zgodnie z informacją zawartą tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamilf1987

PlusManiak

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): 28 mar 2017, o 06:45
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Duet
  • Model telefonu: S7edge

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post13 lip 2017, o 16:42

170713-001896
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3098
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 277 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post13 lip 2017, o 17:01

Kamilf1987,

dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamilf1987

PlusManiak

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): 28 mar 2017, o 06:45
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Duet
  • Model telefonu: S7edge

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post17 lip 2017, o 11:09

Witam,
Czy wiadomo cos w mojej sprawie? Zgodnie z tym co pisalem w tresci reklamacji, łamiecie swoj regulamin na ktory co chwile powoluja sie konsultanci, moja cierpliwosc ma pewne granice do ktorych z kazdym dniem sie zblizacie, kolejne kroki skieruje do powiatowego rzecznika praw konsumenckich oraz rzecznika ubezpieczonych, prosilbym o ponaglenie i pilne zalatwienie tematu polubownie.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post17 lip 2017, o 11:53

Kamilf1987,
- poczekaj proszę na odpowiedź Departamentu Reklamacji. Niedługo powinieneś ją otrzymać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post1 sie 2017, o 16:34

Witam
Dzisiaj dezaktywowałem (lub przynajmniej tak mi się wydaje) usługę "ochrona wyświetlacza", poprzez wysłanie sms na nr.2601 "DEZAKTYWACJA"
Pytanie: czy przychodzi jakaś odpowiedź zwrotna (sms?) że dezaktywacja się powiodła?
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3098
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 277 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post1 sie 2017, o 16:51

Witaj Andrzej62,

tak, powinieneś otrzymać wiadomość SMS, potwierdzającą przyjęcie zlecenia oraz informację, że usługa będzie nieaktywna od jutra.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post1 sie 2017, o 16:59

Po wysłaniu "DEAKT SW1" przyszło tylko potwierdzenie dostarczenia, nic poza tym :-(

Przepraszam za błąd w poprzednim wpisie. Chodzi oczywiście o wysłanie komendy "DEAKT SW1" na 2601 a nie, jak błędnie wpisałem hasło "DEZAKTYWACJA"
Ale to i tak niewiele zmienia, bo i tak nie mam odpowiedzi. :-(
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post2 sie 2017, o 09:04

Andrzej62,
- wczoraj były jakieś problemy systemowe, że te SMS-y potwierdzające mimo, że po naszej stronie widoczne, to nie dochodziły na niektóre numery lub przychodziły z opóźnieniem.
Jeśli do tej pory nie przyszło potwierdzenie dezaktywacji usługi Serwis Wyświetlacza, to wyślij proszę maila w tej sprawie na bok@plus.pl żeby nasz konsultant sprawdził, czy wszystko jest OK. Jeśli podasz nam tutaj nr referencyjny swojego zgłoszenia, to przyśpieszymy :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post2 sie 2017, o 17:00

Ewa_Plus, bardzo proszę, oto numer :[Zagadnienie: 170802-001808] :-D
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post3 sie 2017, o 09:24

Andrzej62,
- dzięki, przekazałam :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 27 gości