Teraz jest 20 cze 2018, o 18:31

Zostaw Kontakt





Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post7 wrz 2017, o 09:30

Witaj Dudusiekplay,
w jaki sposób zlecona została dezaktywacja i czy otrzymałeś potwierdzenie wyłączenia usługi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Dudusiekplay

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 30 mar 2016, o 16:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament 60
  • Model telefonu: Galaxy S8+

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post7 wrz 2017, o 11:45

Otrzymałem smsa o możliwości wyłączenia i tak jak pisałem wcześniej jeden z domowników wysłał mi tego smsa i wyłączył przypadkowo ta usługę
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post7 wrz 2017, o 11:54

Dudusiekplay,
po wyłączeniu usługi Serwis Wyświetlacza: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4744 niestety nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 142
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2017)

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post27 wrz 2017, o 11:02

Witam Nie wysyłałem sms nie rezygnowałem w aplikacji Plusa a mimo to na fakturze nie mam tej usługi aktywowanej choć w umowie ( aneksie) jest.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3098
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 277 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post27 wrz 2017, o 11:28

Witaj amaryl556,

czy sprawdziłeś w Plus online, że usługa jest nie aktywna? Jest przy niej zielona, czy szara kropka?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 142
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2017)

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post27 wrz 2017, o 15:46

Basia_Plus
Dziwne ale po zalogowaniu się do ebok w opcji usługi nie ma usługi "ochrona wyświetlacza" tak jak nie było "ochrona internetu". Po drugie na jeden z numerów przedłużonej umowy otrzymałem sms o kończącej się bezpłatnej usłudze a w nowej fakturze jest już naliczona oplata. Na drugi przedłużony numer nic nie przyszło i nic nie ma.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post27 wrz 2017, o 16:19

amaryl556,
w opisanej sytuacji skontaktuj się proszę z naszym DOK, możesz przesłać swoje pytanie przez ten formularz. Konsultant posiadający wgląd w konto numeru, dokładnie wszystko sprawdzi i udzieli Ci wyjaśnień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 142
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2017)

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post27 wrz 2017, o 17:12

Dziękuję. Napisalem przez aplikację mobilną. Pani Marto_Plus rano próbowałem napisać przez formularz po zalogowaniu się do ebok ale albo macie niedopracowaną aplikację webową albo są jakieś błędy Po napisaniu wiadomości i próbie jej wysłania aplikacja żądała hasła i dodatkowo informowała że adres mail jest już zarejestrowany.
Offline
Avatar użytkownika

Fuerra_pl

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 kwi 2018, o 10:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Jak długo Plus będzie tolerował oszustwa Digital Care ?

Post9 kwi 2018, o 10:17

Dzień dobry, moje pytanie jak długo Plus i inni operatorzy będą tolerować oszustwa firmy Digital Care ??
Drogi Plusie piszecie, ze nie jesteście stroną w tej sprawie a jednak to Wy sprzedajecie ubezpieczenie i wy pobieracie opłatę co za tym idzie jesteście odpowiedzialni za działania waszego "partnera". Polecam wejść na Fb i poczytać jak oszukują ludzi mój telefon jest tam już ponad półtorej miesiąca. Sprawa zgłoszona już do rzecznika finansowego, przygotowywane jest pismo do prokuratury oraz pozew zbiorowy. :arrow:
https://www.facebook.com/groups/701723169992433/
Ostatnio edytowano 9 kwi 2018, o 10:29 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post9 kwi 2018, o 10:42

Witaj Fuerra_pl,
Fuerra_pl napisał(a):mój telefon jest tam już ponad półtorej miesiąca.
Przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli prześlesz mi numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer IMEI urządzenia przez ten formularz, to postaram się zainterweniować w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 119
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

ubezpieczenie ekranu

Post24 maja 2018, o 13:33

Witam, mam pytanie. w czerwcu 2017 przedłużałam umowe, w duecie. wzielismy 2 telefony. Umowa obejmowała ubezpieczenie ekranu koszt 5 zł. po miesiącu mozna było zrezygnować jednak zostawilismy to. Niestety Ekran pękł z przyczyn niezależnych ode mnie. Okazało się, gdy chcieliśmy zgłosić naprawę że nie posiadamy takowej usługi. Dzwoniąc do BOK Pani powiedziała że faktycznie nie ma zaznaczonej usługi. Czas reklamacji to 30 dni. Jak mam czekac na reklamacje 30 dni? Telefon potrzebuje. Po rozpatrzeniu reklamacji,będe musiała czekać na naprawe telefonu następne 30 dni jak nie dłużej. Koszmar. Czy jest mozliwośc sp[rawdzenia czy na drugim telefonie ta usługa jest włączona? Bez kontaktu z BOK?
Ostatnio edytowano 24 maja 2018, o 16:12 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: ubezpieczenie ekranu

Post24 maja 2018, o 14:11

Na fakturze masz ujeta oplate za ta usluge. Jezeli kwoty nie ma to znaczy ze usluga jest wylaczona i ewentualnie jezeli nie wylaczyles tego zostaje ci reklamacja z prosba o pilne rozpatrzenie.
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 119
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: ubezpieczenie ekranu

Post24 maja 2018, o 15:05

z tego co pamietam to mam na FV taka wpłatę.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post24 maja 2018, o 16:24

fox0410,
- jeśli na f-rze jest taka pozycja, to wszystko powinno być OK.
fox0410 napisał(a):. Dzwoniąc do BOK Pani powiedziała że faktycznie nie ma zaznaczonej usługi. Czas reklamacji to 30 dni. Jak mam czekac na reklamacje 30 dni?
- dzwoniłaś na do naszego Działu Obsługi Klienta, czy z Centrum Pomocy pod numerem (22) 716 19 99?
Dysponujesz może numerem reklamacji? Mogłabym przyśpieszyć, jeśli to u nas.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 119
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post25 maja 2018, o 11:07

na fv nie ma takiej pozycji, mimo iz mielismy to mieć. Jak można sprawdzić czy na obydwóch numerach usługa była wyłączona?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości