Teraz jest 23 cze 2018, o 10:51

Zostaw Kontakt





Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post25 maja 2018, o 11:37

fox0410,
- najlepiej będzie jeśli w tej sprawie napiszesz na bok@plus.pl. Konsultant zweryfikuje wówczas co się zadziało na Twoich numerach, że ta usługa zniknęła. Pamiętaj, żeby w mailu podać swój Plus Kod 5 lub dane:
- imię i nazwisko,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę).

Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 119
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post25 maja 2018, o 11:51

tak zrobię bo dzwoniąc nikt nie odbiera. Dam znać :)

Edit:
dzwoniłam do BOK, Pani nie udzieli mi informacji. Jak to jest w taryfie Duet? Dzwoniłam wcześniej już i za każdym razem udzielono mi informacji a dziś nie?
Ostatnio edytowano 25 maja 2018, o 14:03 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post25 maja 2018, o 14:06

fox0410,
- czy wysłałaś już zgłoszenie na bok@plus.pl ?
Jakie masz pytanie związane z ofertą Duet?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 119
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post29 maja 2018, o 14:24

wiem, że nie ma ubezpieczenia szyb mimo iż to miało być, rrozpatrywana jest reklamacja. więc czekam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post29 maja 2018, o 14:51

fox0410,

fox0410 napisał(a):rrozpatrywana jest reklamacja. więc czekam

jeśli posiadasz numer reklamacji podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Roksana66

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 7 cze 2018, o 21:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post7 cze 2018, o 21:08

Byłam w salonie pytając czy mam usługe ochrona wyświetlacza powiedziano mi że tak gdy dzwoniłam aby oddać telefon do naprawy powiedziano mi że nie mam włączonej tej usługi o co chodzi?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post8 cze 2018, o 09:17

Roksana66,

aby zweryfikować czy usługa jest aktywna konieczny jest dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sytuacji przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości