Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Arek1970
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 gru 2013, o 17:09

Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Arek1970 »

Dnia 18 stycznia dezaktywowałem usługe dzisiaj to jest 26 stycznia po zalogowaniu do plus online znowu ta usługa sie pojawiła.Znowu musiałem ja dezaktywować choc poprzednia dezaktywacja się udala.Napisałem stosownego e-mail na ten temat.Jutro zglaszam ta sprawe narazie do UOKiK jako nie wyziazanie się operatora z umowy o ponownie narzucanie juz raz wyłaczonej usługi.Mam screny stron sms potwerdzajace w telefonie.Zobaczymy co dalej z tego bedzie ale sprawy tak nie zostawie.No a niedługo zacznie się na pewno kabaret wyłaczaniem czasoumilacza i tej smieszniej ipli
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post autor: Ewa_Plus »

Arek1970,
- czy możesz podać numer zgłoszenia, jaki został nadany po wysłaniu e-maila?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post autor: lunatik »

Jak sprawdzić czy mam te usługę?

a ja leze i leze
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

lunatik,

jeżeli usługa Serwis Wyświetlacza jest aktywna to będziesz miał naliczoną opłatę na fakturze 4,99 zł. Można w tej sprawie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 601102601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
damian2988
PlusManiak
Posty: 96
Rejestracja: 16 sie 2014, o 23:25

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post autor: damian2988 »

witam mam usluge ochrona wyswietlacza i pękł mi dotyk . moje pytanie czy telefon mozna oddać do salonu w ramach gwarancji czy tylk kurier

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Witaj damian2988,

ścieżkę postępowania w przypadku uszkodzenia wyświetlacza znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4744
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gregor11
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 30 sty 2017, o 17:43

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gregor11 »

Witam od 5 marca mam nową umowę która przedłużyłem na początku lutego przez konsultanta, posiadam od 7 lutego S7edga nowa umowa weszła w życia w raz z nowym okresem rozliczeniowym prosiłem o aktywowanie usługi wyświetlacz 7 marca wysłałem zgłoszenie o włączeniu tej usługi bo dla takiego telefonu warto i nic podsyłam wam numer zgłoszenia który wysłałem 170307-000757 proszę o aktywacje i szybkie załatwienie sprawy pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post autor: Magda_Plus »

gregor11 z informacji jakie uzyskałam wynika, że na dane zgłoszenie wysłano do Ciebie odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gregor11
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 30 sty 2017, o 17:43

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post autor: gregor11 »

Magda_Plus pisze:gregor11 z informacji jakie uzyskałam wynika, że na dane zgłoszenie wysłano do Ciebie odpowiedź.
niestety ani na maila ani smsa nie dostałem od was żadnej odpowiedzi a na stronie BOK jest zgłoszenie oczekujące podkreślę jeszcze raz chce aktywować usługę
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post autor: Magda_Plus »

Czy sprawdziłeś, w folderze SPAM lub kosz? Udało mi się ustalić, że odpowiedź dostałeś 9 marca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
baryskamil
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 maja 2017, o 10:14

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post autor: baryskamil »

Witam
Przeniosłem numer do Plusa 24.04.2017 podpisałem umowę z urządzeniem ma raty i do tej chwili nie otrzymałem Sms-a z potwierdzeniem aktywacji usługi Ochrona Wyświetlacza
Zgłoszenie nr 170508-000502]
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Witaj baryskamil,

poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Ochrona Wyświetlacza

Post autor: largo »

Witam mam pytanie odnośnie "Ochrony Wyświetlacza" a wiec podpisałem nową umowę na abonament za 69,99 z e-F 59,99 i jedną z usług jest w/w 1 miesiąc za darmo a później kolejne 23 miesiące za 4,99. Umowa została powiązana z innym moim kontem gdzie pierwsza fakturę dostałem za 3dni i opłata za przyszły miesiąc ale w wykazie usług (na fakturze) wszystko jest oprócz tej opisanej usługi - inne piszą 0,00zł a tej w ogóle nie ma wyszczególnionej a Pani w punkcie gdzie zawierałem umowę mówiła że będzie i wg umowy powinna być.

Stąd moje pytanie muszę to aktywować czy jak się uruchomi ta usługa tylko że później?
Akurat tą usługę z dodatkowych płatanych chcę zostawić.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2017, o 13:11 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Ochrona Wyświetlacza

Post autor: PWojciechowska »

Pewnie od kolejnego pełnego okresu rozliczeniowego.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Ochrona Wyświetlacza

Post autor: largo »

No dlatego pytam choć inne usługi na 1 miesiąc GRATIS są wyszczególnione na fakturze jako 0,00zł tylko tej brakuje.
ODPOWIEDZ