Usługa ochrona wyswietlacza
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 gru 2013, o 17:09
Usługa ochrona wyswietlacza
Dnia 18 stycznia dezaktywowałem usługe dzisiaj to jest 26 stycznia po zalogowaniu do plus online znowu ta usługa sie pojawiła.Znowu musiałem ja dezaktywować choc poprzednia dezaktywacja się udala.Napisałem stosownego e-mail na ten temat.Jutro zglaszam ta sprawe narazie do UOKiK jako nie wyziazanie się operatora z umowy o ponownie narzucanie juz raz wyłaczonej usługi.Mam screny stron sms potwerdzajace w telefonie.Zobaczymy co dalej z tego bedzie ale sprawy tak nie zostawie.No a niedługo zacznie się na pewno kabaret wyłaczaniem czasoumilacza i tej smieszniej ipli
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
Arek1970,
- czy możesz podać numer zgłoszenia, jaki został nadany po wysłaniu e-maila?
- czy możesz podać numer zgłoszenia, jaki został nadany po wysłaniu e-maila?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
Jak sprawdzić czy mam te usługę?
a ja leze i leze
a ja leze i leze
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
lunatik,
jeżeli usługa Serwis Wyświetlacza jest aktywna to będziesz miał naliczoną opłatę na fakturze 4,99 zł. Można w tej sprawie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 601102601.
jeżeli usługa Serwis Wyświetlacza jest aktywna to będziesz miał naliczoną opłatę na fakturze 4,99 zł. Można w tej sprawie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 601102601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 96
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 23:25
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
witam mam usluge ochrona wyswietlacza i pękł mi dotyk . moje pytanie czy telefon mozna oddać do salonu w ramach gwarancji czy tylk kurier
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
Witaj damian2988,
ścieżkę postępowania w przypadku uszkodzenia wyświetlacza znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4744
ścieżkę postępowania w przypadku uszkodzenia wyświetlacza znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4744
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam od 5 marca mam nową umowę która przedłużyłem na początku lutego przez konsultanta, posiadam od 7 lutego S7edga nowa umowa weszła w życia w raz z nowym okresem rozliczeniowym prosiłem o aktywowanie usługi wyświetlacz 7 marca wysłałem zgłoszenie o włączeniu tej usługi bo dla takiego telefonu warto i nic podsyłam wam numer zgłoszenia który wysłałem 170307-000757 proszę o aktywacje i szybkie załatwienie sprawy pozdrawiam
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
gregor11 z informacji jakie uzyskałam wynika, że na dane zgłoszenie wysłano do Ciebie odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
niestety ani na maila ani smsa nie dostałem od was żadnej odpowiedzi a na stronie BOK jest zgłoszenie oczekujące podkreślę jeszcze raz chce aktywować usługęMagda_Plus pisze:gregor11 z informacji jakie uzyskałam wynika, że na dane zgłoszenie wysłano do Ciebie odpowiedź.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
Czy sprawdziłeś, w folderze SPAM lub kosz? Udało mi się ustalić, że odpowiedź dostałeś 9 marca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 maja 2017, o 10:14
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
Witam
Przeniosłem numer do Plusa 24.04.2017 podpisałem umowę z urządzeniem ma raty i do tej chwili nie otrzymałem Sms-a z potwierdzeniem aktywacji usługi Ochrona Wyświetlacza
Zgłoszenie nr 170508-000502]
Przeniosłem numer do Plusa 24.04.2017 podpisałem umowę z urządzeniem ma raty i do tej chwili nie otrzymałem Sms-a z potwierdzeniem aktywacji usługi Ochrona Wyświetlacza
Zgłoszenie nr 170508-000502]
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
Witaj baryskamil,
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Ochrona Wyświetlacza
Witam mam pytanie odnośnie "Ochrony Wyświetlacza" a wiec podpisałem nową umowę na abonament za 69,99 z e-F 59,99 i jedną z usług jest w/w 1 miesiąc za darmo a później kolejne 23 miesiące za 4,99. Umowa została powiązana z innym moim kontem gdzie pierwsza fakturę dostałem za 3dni i opłata za przyszły miesiąc ale w wykazie usług (na fakturze) wszystko jest oprócz tej opisanej usługi - inne piszą 0,00zł a tej w ogóle nie ma wyszczególnionej a Pani w punkcie gdzie zawierałem umowę mówiła że będzie i wg umowy powinna być.
Stąd moje pytanie muszę to aktywować czy jak się uruchomi ta usługa tylko że później?
Akurat tą usługę z dodatkowych płatanych chcę zostawić.
Stąd moje pytanie muszę to aktywować czy jak się uruchomi ta usługa tylko że później?
Akurat tą usługę z dodatkowych płatanych chcę zostawić.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2017, o 13:11 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Ochrona Wyświetlacza
Pewnie od kolejnego pełnego okresu rozliczeniowego.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Ochrona Wyświetlacza
No dlatego pytam choć inne usługi na 1 miesiąc GRATIS są wyszczególnione na fakturze jako 0,00zł tylko tej brakuje.