Usługa ochrona wyswietlacza
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 208
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
W dalszym ciągu nic się nie dzieje
A może wysłać powtórnie tego sms'a?
A może wysłać powtórnie tego sms'a?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Andrzej62,
nie wysyłaj ponownie wiadomości. Przesłałam interwencję w Twojej sprawie. Sprawdź pocztę.Andrzej62 pisze:A może wysłać powtórnie tego sms'a?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Sprawdziłem, nic nie ma na ten temat.Basia_Plus pisze:... Sprawdź pocztę.
W odebranych sms też nie.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Andrzej62,
- mam informację, że odpowiedź na zgłoszenie 170802-001808 została do Ciebie wysłana w środę wieczorem. Może do spamu Ci wpadła?
- mam informację, że odpowiedź na zgłoszenie 170802-001808 została do Ciebie wysłana w środę wieczorem. Może do spamu Ci wpadła?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Folder "spam" ma autoutylizacje. Jeżeli tam wpadła to już z niej jest biogaz.
Ewa_PLUS, czy wszystkie wyłączenia [dezaktywacje], załatwie w trakcie rozmowy z 601102601
Ewa_PLUS, czy wszystkie wyłączenia [dezaktywacje], załatwie w trakcie rozmowy z 601102601
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Andrzej62,
- tak w trakcie rozmowy z DOK też wszystko załatwisz :)
- tak w trakcie rozmowy z DOK też wszystko załatwisz :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Pozostaje mi tylko potwierdzićEwa_Plus pisze:Andrzej62,
- tak w trakcie rozmowy z DOK też wszystko załatwisz :)
Wszystkie usługi, dodatkowe płatne po okresie promocyjnym [oprócz czasoumilacza], wyłączyłem w trakcie jednej rozmowy (*) z konsultantem DOK
(*) - tą drogą podziękowania dla p. Karoliny za cierpliwość
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
A ja chciałem pochwalić plusa za ta usługę, uszkodzony telefon został naprawiony i wygląda jak nowy, fakt że trochę długo to trwało bo serwis nie miał części, ale warto było poczekać.
Zwykłe do tej pory wyłączałem usługi tego typu, bo szkoda kasy, bo i tak nie naprawia w razie czego, bo nie stluke wyświetlacza itp, odtąd nie zamierzam się ich pozbywać bo jestem zadowolony, tak z jakości naprawy jak i ceny unezpieczenia.
Szkoda że nie mogę tak ubezpieczyć w plusie mojego telefonu kupionego w sklepie, poza operatorem.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Zwykłe do tej pory wyłączałem usługi tego typu, bo szkoda kasy, bo i tak nie naprawia w razie czego, bo nie stluke wyświetlacza itp, odtąd nie zamierzam się ich pozbywać bo jestem zadowolony, tak z jakości naprawy jak i ceny unezpieczenia.
Szkoda że nie mogę tak ubezpieczyć w plusie mojego telefonu kupionego w sklepie, poza operatorem.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Kamilf1987,
usługa aktywowana jest w ramach ofert Plus Abonament oraz Plus dla Firm z telefonem na raty.Kamilf1987 pisze:Szkoda że nie mogę tak ubezpieczyć w plusie mojego telefonu kupionego w sklepie, poza operatorem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Pod warunkiem, że telefon kupi się u was, a nie tak jak zwykłem to robić - normalnie w sklepie, z wolnej sprzedaży.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Usługa Serwis wyświetlacza
Na jakiej podstawie wysyłane są bądź nie są smsy z aktywacją ochrony wyświetlacza? Podpisywałam umowę w październiku, mimo że mam w umowie, iż mam dostać smsa z aktywacją, okazuje się, że do dziś tej aktywacji nie uzyskałam, co jest równoznaczne z tym, że żadna ochrona mi nie przysługuje, a kupiłam u Was na raty najdroższy telefon dostępny w danej chwili w ofercie. Czy jest możliwe złożenie reklamacji w tej sprawie?
Ostatnio zmieniony 16 sie 2017, o 16:54 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
mexy,
usługa "Serwis Wyświetlacza", aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament oraz Plus dla Firm z telefonem na raty dla Klientów nowych i przedłużających umowę.
Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozwiązanie.
usługa "Serwis Wyświetlacza", aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament oraz Plus dla Firm z telefonem na raty dla Klientów nowych i przedłużających umowę.
Tak, jeśli w regulaminie promocji, w której umowa została zawarta jest informacja o możliwości korzystania z usugi.mexy pisze:Czy jest możliwe złożenie reklamacji w tej sprawie?
Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Numer referencyjny pytania: 170817-000827. Wielkie dzięki :)Basia_Plus pisze: Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozwiązanie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
mexy,
dziękuje za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o przyspieszenie jego rozpatrzenia.
dziękuje za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o przyspieszenie jego rozpatrzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 mar 2016, o 17:39
Przypadkowe wyłączenie ochrony wyświetlacza.
Witam, jestem w Plusie bodajże 5 rok i jestem zadowolony pomimo małych problemów, ostatnio wziąłem 2x Galaxy S8+ z Abonamentem 60zł wczoraj dostałem sms że usługa Ochrony Wyświetlacza działa i można ją dezaktywować i przypadkowo jeden z moich domowników ją wyłączył w obu telefonach, czy da się z tym coś zrobić i przywrócić tą usługę?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2017, o 09:34 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniosłam post do istniejącego wątku.
Powód: Połączenie wątków: przeniosłam post do istniejącego wątku.