Usługa ochrona wyswietlacza
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj Dudusiekplay,
w jaki sposób zlecona została dezaktywacja i czy otrzymałeś potwierdzenie wyłączenia usługi?
w jaki sposób zlecona została dezaktywacja i czy otrzymałeś potwierdzenie wyłączenia usługi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 mar 2016, o 17:39
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Otrzymałem smsa o możliwości wyłączenia i tak jak pisałem wcześniej jeden z domowników wysłał mi tego smsa i wyłączył przypadkowo ta usługę
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Dudusiekplay,
po wyłączeniu usługi Serwis Wyświetlacza: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4744 niestety nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.
po wyłączeniu usługi Serwis Wyświetlacza: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4744 niestety nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witam Nie wysyłałem sms nie rezygnowałem w aplikacji Plusa a mimo to na fakturze nie mam tej usługi aktywowanej choć w umowie ( aneksie) jest.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj amaryl556,
czy sprawdziłeś w Plus online, że usługa jest nie aktywna? Jest przy niej zielona, czy szara kropka?
czy sprawdziłeś w Plus online, że usługa jest nie aktywna? Jest przy niej zielona, czy szara kropka?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Basia_Plus
Dziwne ale po zalogowaniu się do ebok w opcji usługi nie ma usługi "ochrona wyświetlacza" tak jak nie było "ochrona internetu". Po drugie na jeden z numerów przedłużonej umowy otrzymałem sms o kończącej się bezpłatnej usłudze a w nowej fakturze jest już naliczona oplata. Na drugi przedłużony numer nic nie przyszło i nic nie ma.
Dziwne ale po zalogowaniu się do ebok w opcji usługi nie ma usługi "ochrona wyświetlacza" tak jak nie było "ochrona internetu". Po drugie na jeden z numerów przedłużonej umowy otrzymałem sms o kończącej się bezpłatnej usłudze a w nowej fakturze jest już naliczona oplata. Na drugi przedłużony numer nic nie przyszło i nic nie ma.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
amaryl556,
w opisanej sytuacji skontaktuj się proszę z naszym DOK, możesz przesłać swoje pytanie przez ten formularz. Konsultant posiadający wgląd w konto numeru, dokładnie wszystko sprawdzi i udzieli Ci wyjaśnień.
w opisanej sytuacji skontaktuj się proszę z naszym DOK, możesz przesłać swoje pytanie przez ten formularz. Konsultant posiadający wgląd w konto numeru, dokładnie wszystko sprawdzi i udzieli Ci wyjaśnień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Dziękuję. Napisalem przez aplikację mobilną. Pani Marto_Plus rano próbowałem napisać przez formularz po zalogowaniu się do ebok ale albo macie niedopracowaną aplikację webową albo są jakieś błędy Po napisaniu wiadomości i próbie jej wysłania aplikacja żądała hasła i dodatkowo informowała że adres mail jest już zarejestrowany.
Jak długo Plus będzie tolerował oszustwa Digital Care ?
Dzień dobry, moje pytanie jak długo Plus i inni operatorzy będą tolerować oszustwa firmy Digital Care ??
Drogi Plusie piszecie, ze nie jesteście stroną w tej sprawie a jednak to Wy sprzedajecie ubezpieczenie i wy pobieracie opłatę co za tym idzie jesteście odpowiedzialni za działania waszego "partnera". Polecam wejść na Fb i poczytać jak oszukują ludzi mój telefon jest tam już ponad półtorej miesiąca. Sprawa zgłoszona już do rzecznika finansowego, przygotowywane jest pismo do prokuratury oraz pozew zbiorowy.
https://www.facebook.com/groups/701723169992433/
Drogi Plusie piszecie, ze nie jesteście stroną w tej sprawie a jednak to Wy sprzedajecie ubezpieczenie i wy pobieracie opłatę co za tym idzie jesteście odpowiedzialni za działania waszego "partnera". Polecam wejść na Fb i poczytać jak oszukują ludzi mój telefon jest tam już ponad półtorej miesiąca. Sprawa zgłoszona już do rzecznika finansowego, przygotowywane jest pismo do prokuratury oraz pozew zbiorowy.
https://www.facebook.com/groups/701723169992433/
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2018, o 11:29 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj Fuerra_pl,
Przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli prześlesz mi numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer IMEI urządzenia przez ten formularz, to postaram się zainterweniować w Twojej sprawie.Fuerra_pl pisze:mój telefon jest tam już ponad półtorej miesiąca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ubezpieczenie ekranu
Witam, mam pytanie. w czerwcu 2017 przedłużałam umowe, w duecie. wzielismy 2 telefony. Umowa obejmowała ubezpieczenie ekranu koszt 5 zł. po miesiącu mozna było zrezygnować jednak zostawilismy to. Niestety Ekran pękł z przyczyn niezależnych ode mnie. Okazało się, gdy chcieliśmy zgłosić naprawę że nie posiadamy takowej usługi. Dzwoniąc do BOK Pani powiedziała że faktycznie nie ma zaznaczonej usługi. Czas reklamacji to 30 dni. Jak mam czekac na reklamacje 30 dni? Telefon potrzebuje. Po rozpatrzeniu reklamacji,będe musiała czekać na naprawe telefonu następne 30 dni jak nie dłużej. Koszmar. Czy jest mozliwośc sp[rawdzenia czy na drugim telefonie ta usługa jest włączona? Bez kontaktu z BOK?
Ostatnio zmieniony 24 maja 2018, o 17:12 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: ubezpieczenie ekranu
Na fakturze masz ujeta oplate za ta usluge. Jezeli kwoty nie ma to znaczy ze usluga jest wylaczona i ewentualnie jezeli nie wylaczyles tego zostaje ci reklamacja z prosba o pilne rozpatrzenie.
Re: ubezpieczenie ekranu
z tego co pamietam to mam na FV taka wpłatę.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
fox0410,
- jeśli na f-rze jest taka pozycja, to wszystko powinno być OK.
Dysponujesz może numerem reklamacji? Mogłabym przyśpieszyć, jeśli to u nas.
- jeśli na f-rze jest taka pozycja, to wszystko powinno być OK.
- dzwoniłaś na do naszego Działu Obsługi Klienta, czy z Centrum Pomocy pod numerem (22) 716 19 99?fox0410 pisze:. Dzwoniąc do BOK Pani powiedziała że faktycznie nie ma zaznaczonej usługi. Czas reklamacji to 30 dni. Jak mam czekac na reklamacje 30 dni?
Dysponujesz może numerem reklamacji? Mogłabym przyśpieszyć, jeśli to u nas.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
na fv nie ma takiej pozycji, mimo iz mielismy to mieć. Jak można sprawdzić czy na obydwóch numerach usługa była wyłączona?