Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Ewa_Plus »

largo,
- usługa ta jest aktywowana automatycznie w ciągu 7 dni od aktywacji, więc jeśli faktura przyszła po 3 dniach, to faktycznie mogło jej jeszcze nie być. Najprościej będzie się przekonać, czy usługa jest aktywna, logując się do Plus online (zakładka "usługi").
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: largo »

7 dni dawno minela i nie dostalem sms potwierdzajacego aktywacji uslugi.
Czy moge wnioskowac przez BOK o jej aktywacje i 1 miesiac darmowy, skoro to system Plusa zawalil?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Ewa_Plus »

largo,
- czy sprawdziłeś w Plus online, że usługa jest nie aktywna? Jest przy niej zielona, czy szara kropka?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamilf1987
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Kamilf1987 »

Witam, gdzie moge złożyc reklamacje dotyczącą usługi 'serwis wyswietlacza'?
Konsultant z nr 601102601 odsyła mnie do 227161999, a 227161999 do 601102601 i koło sie zamyka, od 23.06.2017 telefon lezy w serwisie i nikt sie tym nie interesuje, place raty za urzadzenie którego nie moge urzywać, oraz oplate za usluge ktora nie dziala jak powinna, nie dostałem urządzenia zastepczego pomimo upływu 14 dni roboczych, mało tego , gdyby nie to że sam dzwonie juz teraz codziennie, z Panstwa strony nie bylo chocby 1 proby kontaktu w tej sprawie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Kamilf1987,

reklamację w opisanej sprawie zgłoś do Departamentu Reklamacji zgodnie z informacją zawartą tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamilf1987
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Kamilf1987 »

170713-001896
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Kamilf1987,

dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamilf1987
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Kamilf1987 »

Witam,
Czy wiadomo cos w mojej sprawie? Zgodnie z tym co pisalem w tresci reklamacji, łamiecie swoj regulamin na ktory co chwile powoluja sie konsultanci, moja cierpliwosc ma pewne granice do ktorych z kazdym dniem sie zblizacie, kolejne kroki skieruje do powiatowego rzecznika praw konsumenckich oraz rzecznika ubezpieczonych, prosilbym o ponaglenie i pilne zalatwienie tematu polubownie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Ewa_Plus »

Kamilf1987,
- poczekaj proszę na odpowiedź Departamentu Reklamacji. Niedługo powinieneś ją otrzymać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Andrzej62 »

Witam
Dzisiaj dezaktywowałem (lub przynajmniej tak mi się wydaje) usługę "ochrona wyświetlacza", poprzez wysłanie sms na nr.2601 "DEZAKTYWACJA"
Pytanie: czy przychodzi jakaś odpowiedź zwrotna (sms?) że dezaktywacja się powiodła?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Andrzej62,

tak, powinieneś otrzymać wiadomość SMS, potwierdzającą przyjęcie zlecenia oraz informację, że usługa będzie nieaktywna od jutra.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Andrzej62 »

Po wysłaniu "DEAKT SW1" przyszło tylko potwierdzenie dostarczenia, nic poza tym :-(

Przepraszam za błąd w poprzednim wpisie. Chodzi oczywiście o wysłanie komendy "DEAKT SW1" na 2601 a nie, jak błędnie wpisałem hasło "DEZAKTYWACJA"
Ale to i tak niewiele zmienia, bo i tak nie mam odpowiedzi. :-(
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Ewa_Plus »

Andrzej62,
- wczoraj były jakieś problemy systemowe, że te SMS-y potwierdzające mimo, że po naszej stronie widoczne, to nie dochodziły na niektóre numery lub przychodziły z opóźnieniem.
Jeśli do tej pory nie przyszło potwierdzenie dezaktywacji usługi Serwis Wyświetlacza, to wyślij proszę maila w tej sprawie na bok@plus.pl żeby nasz konsultant sprawdził, czy wszystko jest OK. Jeśli podasz nam tutaj nr referencyjny swojego zgłoszenia, to przyśpieszymy :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Andrzej62 »

Ewa_Plus, bardzo proszę, oto numer :[Zagadnienie: 170802-001808] :-D
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Ewa_Plus »

Andrzej62,
- dzięki, przekazałam :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ