Strona 4 z 14

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 7 wrz 2017, o 10:30
autor: Marta_Plus
Witaj Dudusiekplay,
w jaki sposób zlecona została dezaktywacja i czy otrzymałeś potwierdzenie wyłączenia usługi?

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 7 wrz 2017, o 12:45
autor: Dudusiekplay
Otrzymałem smsa o możliwości wyłączenia i tak jak pisałem wcześniej jeden z domowników wysłał mi tego smsa i wyłączył przypadkowo ta usługę

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 7 wrz 2017, o 12:54
autor: Marta_Plus
Dudusiekplay,
po wyłączeniu usługi Serwis Wyświetlacza: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4744 niestety nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 27 wrz 2017, o 12:02
autor: amaryl556
Witam Nie wysyłałem sms nie rezygnowałem w aplikacji Plusa a mimo to na fakturze nie mam tej usługi aktywowanej choć w umowie ( aneksie) jest.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 27 wrz 2017, o 12:28
autor: Basia_Plus
Witaj amaryl556,

czy sprawdziłeś w Plus online, że usługa jest nie aktywna? Jest przy niej zielona, czy szara kropka?

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 27 wrz 2017, o 16:46
autor: amaryl556
Basia_Plus
Dziwne ale po zalogowaniu się do ebok w opcji usługi nie ma usługi "ochrona wyświetlacza" tak jak nie było "ochrona internetu". Po drugie na jeden z numerów przedłużonej umowy otrzymałem sms o kończącej się bezpłatnej usłudze a w nowej fakturze jest już naliczona oplata. Na drugi przedłużony numer nic nie przyszło i nic nie ma.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 27 wrz 2017, o 17:19
autor: Marta_Plus
amaryl556,
w opisanej sytuacji skontaktuj się proszę z naszym DOK, możesz przesłać swoje pytanie przez ten formularz. Konsultant posiadający wgląd w konto numeru, dokładnie wszystko sprawdzi i udzieli Ci wyjaśnień.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 27 wrz 2017, o 18:12
autor: amaryl556
Dziękuję. Napisalem przez aplikację mobilną. Pani Marto_Plus rano próbowałem napisać przez formularz po zalogowaniu się do ebok ale albo macie niedopracowaną aplikację webową albo są jakieś błędy Po napisaniu wiadomości i próbie jej wysłania aplikacja żądała hasła i dodatkowo informowała że adres mail jest już zarejestrowany.

Jak długo Plus będzie tolerował oszustwa Digital Care ?

: 9 kwie 2018, o 11:17
autor: Fuerra_pl
Dzień dobry, moje pytanie jak długo Plus i inni operatorzy będą tolerować oszustwa firmy Digital Care ??
Drogi Plusie piszecie, ze nie jesteście stroną w tej sprawie a jednak to Wy sprzedajecie ubezpieczenie i wy pobieracie opłatę co za tym idzie jesteście odpowiedzialni za działania waszego "partnera". Polecam wejść na Fb i poczytać jak oszukują ludzi mój telefon jest tam już ponad półtorej miesiąca. Sprawa zgłoszona już do rzecznika finansowego, przygotowywane jest pismo do prokuratury oraz pozew zbiorowy. :arrow:
https://www.facebook.com/groups/701723169992433/

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 9 kwie 2018, o 11:42
autor: Marta_Plus
Witaj Fuerra_pl,
Fuerra_pl pisze:mój telefon jest tam już ponad półtorej miesiąca.
Przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli prześlesz mi numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer IMEI urządzenia przez ten formularz, to postaram się zainterweniować w Twojej sprawie.

ubezpieczenie ekranu

: 24 maja 2018, o 14:33
autor: fox0410
Witam, mam pytanie. w czerwcu 2017 przedłużałam umowe, w duecie. wzielismy 2 telefony. Umowa obejmowała ubezpieczenie ekranu koszt 5 zł. po miesiącu mozna było zrezygnować jednak zostawilismy to. Niestety Ekran pękł z przyczyn niezależnych ode mnie. Okazało się, gdy chcieliśmy zgłosić naprawę że nie posiadamy takowej usługi. Dzwoniąc do BOK Pani powiedziała że faktycznie nie ma zaznaczonej usługi. Czas reklamacji to 30 dni. Jak mam czekac na reklamacje 30 dni? Telefon potrzebuje. Po rozpatrzeniu reklamacji,będe musiała czekać na naprawe telefonu następne 30 dni jak nie dłużej. Koszmar. Czy jest mozliwośc sp[rawdzenia czy na drugim telefonie ta usługa jest włączona? Bez kontaktu z BOK?

Re: ubezpieczenie ekranu

: 24 maja 2018, o 15:11
autor: largo
Na fakturze masz ujeta oplate za ta usluge. Jezeli kwoty nie ma to znaczy ze usluga jest wylaczona i ewentualnie jezeli nie wylaczyles tego zostaje ci reklamacja z prosba o pilne rozpatrzenie.

Re: ubezpieczenie ekranu

: 24 maja 2018, o 16:05
autor: fox0410
z tego co pamietam to mam na FV taka wpłatę.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 24 maja 2018, o 17:24
autor: Ewa_Plus
fox0410,
- jeśli na f-rze jest taka pozycja, to wszystko powinno być OK.
fox0410 pisze:. Dzwoniąc do BOK Pani powiedziała że faktycznie nie ma zaznaczonej usługi. Czas reklamacji to 30 dni. Jak mam czekac na reklamacje 30 dni?
- dzwoniłaś na do naszego Działu Obsługi Klienta, czy z Centrum Pomocy pod numerem (22) 716 19 99?
Dysponujesz może numerem reklamacji? Mogłabym przyśpieszyć, jeśli to u nas.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 25 maja 2018, o 12:07
autor: fox0410
na fv nie ma takiej pozycji, mimo iz mielismy to mieć. Jak można sprawdzić czy na obydwóch numerach usługa była wyłączona?