Strona 5 z 14

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 25 maja 2018, o 12:37
autor: Ewa_Plus
fox0410,
- najlepiej będzie jeśli w tej sprawie napiszesz na bok@plus.pl. Konsultant zweryfikuje wówczas co się zadziało na Twoich numerach, że ta usługa zniknęła. Pamiętaj, żeby w mailu podać swój Plus Kod 5 lub dane:
- imię i nazwisko,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę).

Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 25 maja 2018, o 12:51
autor: fox0410
tak zrobię bo dzwoniąc nikt nie odbiera. Dam znać :)

Edit:
dzwoniłam do BOK, Pani nie udzieli mi informacji. Jak to jest w taryfie Duet? Dzwoniłam wcześniej już i za każdym razem udzielono mi informacji a dziś nie?

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 25 maja 2018, o 15:06
autor: Ewa_Plus
fox0410,
- czy wysłałaś już zgłoszenie na bok@plus.pl ?
Jakie masz pytanie związane z ofertą Duet?

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 29 maja 2018, o 15:24
autor: fox0410
wiem, że nie ma ubezpieczenia szyb mimo iż to miało być, rrozpatrywana jest reklamacja. więc czekam

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 29 maja 2018, o 15:51
autor: Basia_Plus
fox0410,
fox0410 pisze:rrozpatrywana jest reklamacja. więc czekam
jeśli posiadasz numer reklamacji podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 7 cze 2018, o 22:08
autor: Roksana66
Byłam w salonie pytając czy mam usługe ochrona wyświetlacza powiedziano mi że tak gdy dzwoniłam aby oddać telefon do naprawy powiedziano mi że nie mam włączonej tej usługi o co chodzi?

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 8 cze 2018, o 10:17
autor: Basia_Plus
Roksana66,

aby zweryfikować czy usługa jest aktywna konieczny jest dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sytuacji przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Usługa "Ochrona wyświetlacza" czy ktoś korzystał ?

: 16 lip 2018, o 15:46
autor: Monangel
Hej
Zdecydowałem się na przeniesienie numeru do plusa i zakup Galaxy s8. Jak wiecie w abonamencie jest dodatkowo opcja "ochrona wyświetlacza" za 4.99 zł miesięcznie. Chciałem zapytać czy ktoś kiedyś korzystał z tego i rzeczywiście nikt nie robi problemu i wymienia taki wyświetlacz na nowy oryginalny ? Mam znajomych którzy powykupowali gwarancje na mechaniczne uszkodzenia laptopów (w marketach) i oczywiście zostali potem odprawieni z kwitkiem. zastanawia mnie kiedy taki ekran wymienią skoro punkty regulaminu mówią: (ponumerowałem przypadkowo)


1. "...wynikających z niedopełnienia obowiązków wynikających z instrukcji producenta dotyczących korzystania z Urządzenia."

lub

2. "Polkomtel zwolniony jest z obowiązku wykonania Usługi Serwisowej jeśli Uszkodzenie powstało
w wyniku pozostawienia Urządzenia bez nadzoru lub zostało wyrządzone umyślnie i celowo przez Klienta/Użytkownika Urządzenia. "

Czyli praktycznie te dwa zapisy całkowicie wykluczają jakąkolwiek naprawę bo:
- jeśli zostawicie na stole telefon i na przykład dziecko trąci i spadnie to powiedzą patrz pkt 2
- jeśli wypadnie ci z kieszeni to powiedzą że użytkowałeś niezgodnie z instrukcją patrz pkt 1. bo w niej napisano aby zachować ostrożność,
- jeśli zbije się w kieszeni to tez powiedzą że niezgodnie z instrukcją bo nie dochowałeś staranności.

czy istnieje jakieś inne zbicie wyświetlacza, które nie łapie się w tych 2 punktach ?
Ja znam tylko jedno - pęknięcie z uwagi na zbyt wysokie ciśnienie atmosferyczne :)

czy komuś w ogóle coś takiego wymienili czy jest to kolejny sposób na wciągnięcie kasiorki ? W regulaminie nie znalazłem nic na temat ceny telefonu tzn. że jeśli ktos ma s8 a ktos inny J3 to cena wyświetlacza jest inna a oboje płaca 4.99 zatem czy cos się dopłaca do naprawy w razie wymiany wyświetlacza jeśli ma się drogi telefon ( o ile jakiś cud sprawi że uznają) ?

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 23 lip 2018, o 15:04
autor: Szymuch
Witam,

Ja właśnie skorzystałem z tej cudownej usługi. Na stronie Plusa możemy przeczytać:

Kod: Zaznacz cały

2 dni - Zgłoś szkodę w ciągu 2 dni pod numerem (22) 716 19 99 lub na naprawaplus.pl

2 dni robocze - W ciągu dwóch dni roboczych kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt

7 dni roboczych - W ciągu 7 dni roboczych wyświetlacz zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy

2 dni robocze - W ciągu kolejnych 2 dni roboczych kurier dostarczy Ci naprawiony sprzęt

Przedłużyłem umowę abonamentową i wziąłem do tego TV Samsunga, bo nowy telefon nie jest mi potrzebny. TV przyjechał razem z umową kurierem i z powodu remontu przeleżał w kartonie nie ruszany przez około miesiąc (i tutaj moja uwaga zawsze sprawdzajcie przy kurierze czy sprzęt nie jest uszkodzony, ja nigdy tego nie robiłem i teraz mam nauczkę). Po wspomnianym czasie, zadowolony otwieram pudło, wyciągam tv, a tam na samym dole odprysk na wyświetlaczu i pękniecie do połowy ekranu. No i co teraz zrobić? Miesiąc po dostarczeniu winić kuriera, skoro nie sprawdziłem przy nim gdy mi dostarczył tv? Przypomniało mi się że mam aktywną usługę ochrony wyświetlacza, więc zadzwoniłem. No i się zaczęła zabawa.

Zadzwoniłem pod numer podany na stronie Plusa - jest to numer do firmy Digital Care która zajmuje się naprawą wyświetlaczy i 2 lipca przyjęto zgłoszenie - wszystko ładnie pięknie powiedziano mi że kurier przyjedzie po sprzęt max do 4 dni roboczych. Oczywiście nie przyjechał więc dzwonię po raz kolejny spytać co się dzieje, nikt nic nie wie, zostaję powiadomiony że przyjedzie w ciągu najbliższych dni. Ok, nazajutrz dzwoni pan czy będę w domu dani kolejnego żeby mogli odebrać sprzęt. A więc siedzę i czekam, koło południa dzwoni kurier że nie może znaleźć mieszkania, po chwili okazało się że pojechał pod adres ponad 400 km od adresu właściwego. Ręce mi opadły. Kolejny telefon do DC i tam zdziwienie czemu tak, skoro podawałem inny adres. No nic, kolejne dni czekania i przyjechał bardzo miły Pan z serwisu, powiedział mi że w tv to oni raczej nie wymieniają wyświetlaczy przy takich uszkodzeniach, tylko dają nowy odbiornik. Powiedział że max 3-5 dni, sprzęt powinien być już u mnie. No i co? Dzisiaj mija równy tydzień od tego momentu, a tu żadnej informacji. Ale ok - na stronie widzimy, że naprawa może potrwać 7 dni roboczych. Dzwonię po raz kolejny z czystej ciekawości - Pani powiedziała mi że dzisiaj dopiero został zaakceptowany mój wniosek i nie umie mi powiedzieć kiedy sprzęt przyjedzie do mnie. Tak więc, dziś mamy 23 lipca a ja czekam cały czas. Zobaczymy co z tego będzie i ile jeszcze telefonów będę musiał wykonać. W Google są tylko 3 opinie na temat Digital Care, możecie sobie przeczytać. Pozdrawiam.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 23 lip 2018, o 17:09
autor: Ewa_Plus
Witaj Szymuch,
- kiedy dokładnie kurier odebrał od Ciebie telewizor?

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 23 lip 2018, o 23:01
autor: Szymuch
Witaj Ewo. Kurier odebrał telewizor w zeszły poniedziałek (tj. 16 lipca, jakoś przed południem). Pozdrawiam.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 24 lip 2018, o 07:41
autor: TomPL
Nie tylko Plus "współpracuje" z Digital Care, także inni operatorzy. Natomiast opinie o tej firmie są wszędzie tylko negatywne - unikajcie ich jak ognia!
Nawet jeśli wykupiliście już tę usługę, to lepiej nie wysyłajcie do nich, bo się nie doczekacie naprawy albo każą wam słono dopłacić...

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 24 lip 2018, o 10:25
autor: Marta_Plus
Szymuch,
Szymuch pisze:Zadzwoniłem pod numer podany na stronie Plusa - jest to numer do firmy Digital Care która zajmuje się naprawą wyświetlaczy i 2 lipca przyjęto zgłoszenie
Podeślij mi proszę numer tego zgłoszenia wraz z numerem PESEL pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Nic nie mogę obiecać, ale spróbujemy przyśpieszyć sprawę.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 24 lip 2018, o 12:36
autor: Szymuch
Witaj Marto. Wysłałem właśnie maila zgodnie z powyższymi wskazówkami. Dziękuję za fatygę i pozdrawiam.

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

: 24 lip 2018, o 13:33
autor: Marta_Plus
Witaj Szymuch,

dziękuję - wiadomość dotarła.