LTE nie działa - Samsung Galaxy S6, Taryfa: "Ja+"

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Krzysztof Kunicki
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 lut 2017, o 19:34

LTE nie działa - Samsung Galaxy S6, Taryfa: "Ja+"

Post autor: Krzysztof Kunicki »

Witam,
Chciałem zapytać, w jaki sposób należy ustawić "Nazwę punktu dostępowego" (domyślnie mam "Plus INTERNET" ),aby zaczął działać? W sieci znalazłem kilka opcji, niestety żadne ustawienie nie sprawdza się w moim przypadku.

aktualnie:
Nazwa: Plus INTERNET
APN:plus
Typ uwierzytelniania :PAP
Typ APN: default,supl

Dzisiaj aktywowałem promocję : Ja+ 1GB na 30 dni
Czy muszę coś jeszcze ustawić? Wymienić kartę sim?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE nie działa - Samsung Galaxy S6, Taryfa: "Ja+"

Post autor: Krzysiek_Plus »

Krzysztof Kunicki, "Nazwę punktu dostępowego" nie ma znaczenia, w tym polu możesz wpisać dowolną nazwę.
Krzysztof Kunicki pisze:Czy muszę coś jeszcze ustawić?
Czy aktywowałeś funkcje transmisji danych w ustawieniach telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ