LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24
LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
Witam,
Jestem w Plus'ie od prawie 2 lat.
Od początku korzystałem z oferty smart dom, dzięki której wcześniej miałem nielimitowane połączenia w kraju do wszystkich sieci, sms'y, mms'y oraz 5GB internetu.
Przedłużyłem umowę, w sumie dostałem jedynie więcej internetu bo 11GB.
Nie powiem że od początku było wszystko pięknie i ładnie, bo tak nie było.
Naliczano mi do FV dodatkowe koszty związane z połączeniami itp. Na szczęście cała sprawa została polubownie załatwiona i byłem szczęśliwym użytkownikiem sieci plus, aż do teraz...
Kila dni temu diametralnie spadała mi prędkość internetu do 0,5mb/s (pobieranie), 0,5 (wysyłanie)
Podkreślam iż wcześniej prędkość w ścisłym centrum Krakowa oscylowała na poziomie 20 -70.
Pakietu mam pod dostatkiem NA PEWNO NIE PRZEKROCZYŁEM limitu danych.
Dziś od rana dzwoniłem do BOK celem wyjaśnienia tej sytuacji:
Rozmowa nr:
1. Wykonano reset internetu.
Uruchomiłem urządzenie ponownie, brak poprawy.
2. Wysłano mi sms'y konfiguracyjne.
Zainstalowałem, uruchomiłem ponownie urządzenie, brak poprawy.
3. Wysłano informacje do działu technicznego o problemie.
Bardzo szybko przyszła odp, mówiąca iż w miejscowości której mieszkam nadajnik jest obciążony przez co prędkość CHWILOWO może spaść.
Problem w tym iż przemieszczam się po całym Krakowie i wszędzie jest tak samo.
4. Wykonano reset karty sim.
Uruchomiłem urządzenie ponownie, brak poprawy.
Bardzo proszę, aby ktoś zajął się tym problemem, ponieważ nie spodziewałem się czegoś takiego. Tym bardziej w zasięgu LTE+ o którym ciągle jest mowa.
BOK rozkłada ręce a ja muszę się na to godzić ?
Proszę o pomoc osoby związane ściśle z Plus'em.
Użytkuję samsunga S7 edge, którego to wykorzystuję w pracy jako "urządzenie biurowe-mobilne", ale przy takich prędkościach internetu można o tym zapomnieć.
Nawet oferty handlowej nie mogę wysłać...
Jestem w Plus'ie od prawie 2 lat.
Od początku korzystałem z oferty smart dom, dzięki której wcześniej miałem nielimitowane połączenia w kraju do wszystkich sieci, sms'y, mms'y oraz 5GB internetu.
Przedłużyłem umowę, w sumie dostałem jedynie więcej internetu bo 11GB.
Nie powiem że od początku było wszystko pięknie i ładnie, bo tak nie było.
Naliczano mi do FV dodatkowe koszty związane z połączeniami itp. Na szczęście cała sprawa została polubownie załatwiona i byłem szczęśliwym użytkownikiem sieci plus, aż do teraz...
Kila dni temu diametralnie spadała mi prędkość internetu do 0,5mb/s (pobieranie), 0,5 (wysyłanie)
Podkreślam iż wcześniej prędkość w ścisłym centrum Krakowa oscylowała na poziomie 20 -70.
Pakietu mam pod dostatkiem NA PEWNO NIE PRZEKROCZYŁEM limitu danych.
Dziś od rana dzwoniłem do BOK celem wyjaśnienia tej sytuacji:
Rozmowa nr:
1. Wykonano reset internetu.
Uruchomiłem urządzenie ponownie, brak poprawy.
2. Wysłano mi sms'y konfiguracyjne.
Zainstalowałem, uruchomiłem ponownie urządzenie, brak poprawy.
3. Wysłano informacje do działu technicznego o problemie.
Bardzo szybko przyszła odp, mówiąca iż w miejscowości której mieszkam nadajnik jest obciążony przez co prędkość CHWILOWO może spaść.
Problem w tym iż przemieszczam się po całym Krakowie i wszędzie jest tak samo.
4. Wykonano reset karty sim.
Uruchomiłem urządzenie ponownie, brak poprawy.
Bardzo proszę, aby ktoś zajął się tym problemem, ponieważ nie spodziewałem się czegoś takiego. Tym bardziej w zasięgu LTE+ o którym ciągle jest mowa.
BOK rozkłada ręce a ja muszę się na to godzić ?
Proszę o pomoc osoby związane ściśle z Plus'em.
Użytkuję samsunga S7 edge, którego to wykorzystuję w pracy jako "urządzenie biurowe-mobilne", ale przy takich prędkościach internetu można o tym zapomnieć.
Nawet oferty handlowej nie mogę wysłać...
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
Nie jesteś sam z tym problemem na s7edga ja od wczoraj mam nową taryfę z przedłużenia umowy i internet u mnie hula tak Bok robił reset karty nic APN mam obecnie na PLUS było na Internet plus ale tez nic nie dają konfiguracje Plus mówi że u nich wszystko ok więc co jest nie tak ? O odpowiedź ciężko się doprosić
Ostatnio zmieniony 6 mar 2017, o 13:06 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę, nie cytuj całych postów, szczególnie jeśli piszesz bezpośrednio pod nim.
Powód: Proszę, nie cytuj całych postów, szczególnie jeśli piszesz bezpośrednio pod nim.
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
Jaki masz system operacyjny?
Robiłeś aktualizację do androida 7.0 ?
Ja to zrobiłem nie tak damo i w sumie to nie wiem czy od tego momentu coś się pogorszyło czy wcześniej...
Ciężko mi powiedzieć...
Zauważyłeś zależność u siebie ?
Robiłeś aktualizację do androida 7.0 ?
Ja to zrobiłem nie tak damo i w sumie to nie wiem czy od tego momentu coś się pogorszyło czy wcześniej...
Ciężko mi powiedzieć...
Zauważyłeś zależność u siebie ?
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
U mnie ten problem występuje od czwartku.
Telefon to także S7 Edge.
Na razie przełączyłem tryb pracy sieci na 2G/3G, w 3G Internet działa poprawnie.
Telefon to także S7 Edge.
Na razie przełączyłem tryb pracy sieci na 2G/3G, w 3G Internet działa poprawnie.
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
Androida 6 nie mam jeszcze 7 bo plus jeszcze nie udostępnił problem mam od wczoraj dzwonie a oni ręce rozkładają bo pewnie samie nie wiedzą co maja zrobić
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
Ok. Też sprawdzałem kiedy zainstalowałem 7.0 i było to dużo wcześniej nim zaczęły się problemy.
Także teraz jestem pewien iż problem nie leży po mojej stronie.
Ja mam aktualizację, ponieważ tel nie jest z żadnej sieci komórkowej tylko z salonu Samsunga dzięki czemu jest z wolnego rynku, dlatego też aktualizacje mam dużo wcześniej niż inni.
Czekam w takim razie na odpowiedź kogoś z Plusa tu na forum i wyjaśnienie.
Poczekajmy na odpowiedź, jeżeli jej nie będzie to zawsze inne media chętnie wysłuchają i rozgłośnią problem "w ten czy inny sposób". Wtedy na pewno Plus będzie musiał przyjąć stanowisko w tej sprawie.
Jednak, liczę jak zawsze na polubowne rozwiązanie sprawy.
Także teraz jestem pewien iż problem nie leży po mojej stronie.
Ja mam aktualizację, ponieważ tel nie jest z żadnej sieci komórkowej tylko z salonu Samsunga dzięki czemu jest z wolnego rynku, dlatego też aktualizacje mam dużo wcześniej niż inni.
Czekam w takim razie na odpowiedź kogoś z Plusa tu na forum i wyjaśnienie.
Poczekajmy na odpowiedź, jeżeli jej nie będzie to zawsze inne media chętnie wysłuchają i rozgłośnią problem "w ten czy inny sposób". Wtedy na pewno Plus będzie musiał przyjąć stanowisko w tej sprawie.
Jednak, liczę jak zawsze na polubowne rozwiązanie sprawy.
Ostatnio zmieniony 6 mar 2017, o 13:25 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę nie dublować postów/wpisów na fourm.
Powód: Proszę nie dublować postów/wpisów na fourm.
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
To nie wina telefonu, przełożyłem kartę do LG F60 i LTE ciągle przycięte do 0,5Mbps, 3G działa poprawnie.
Wygląda to na problem z działaniem usługi LTE bez limitu do 0,5 Mbps które powinno się aktywować po wykorzystaniu pakietu podstawowego - przynajmniej u mnie.
Wygląda to na problem z działaniem usługi LTE bez limitu do 0,5 Mbps które powinno się aktywować po wykorzystaniu pakietu podstawowego - przynajmniej u mnie.
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
MARC, patryk7588, gregor11,
- bardzo przepraszam za te utrudnienia. Opisana przez Was sytuacja z ograniczeniem prędkości mimo niewykorzystanego pakietu jest już znana. Nasz dział techniczny pracuje na jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu.
- bardzo przepraszam za te utrudnienia. Opisana przez Was sytuacja z ograniczeniem prędkości mimo niewykorzystanego pakietu jest już znana. Nasz dział techniczny pracuje na jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
Masz rację.
U mnie wykorzystałem 4GB pakietu z hakiem.
Również masz rację mówią że 3G działa lepiej/poprawnie. Uzyskuję ok 4mb w trybie H+
Wina ewidentnie jest po stronie Plus'a i ich pakietów.
4GB a 11GB to znaczna różnica...
Wysłałem reklamację oraz info do P.Basi z Plusa.
U mnie wykorzystałem 4GB pakietu z hakiem.
Również masz rację mówią że 3G działa lepiej/poprawnie. Uzyskuję ok 4mb w trybie H+
Wina ewidentnie jest po stronie Plus'a i ich pakietów.
4GB a 11GB to znaczna różnica...
Wysłałem reklamację oraz info do P.Basi z Plusa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
MARC,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
Robię to na bieżąco, bardzo dziękuję, ale zbyt wiele to nie wnosi do tematu a dokładniej jego rozwiązania.
Może jakieś konkretne daty ? Godziny ??
Może jakieś konkretne daty ? Godziny ??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
MARC,
na chwilę obecną niestety nie dysponujemy takimi informacjami. Za utrudnienia najmocniej przepraszamy.
na chwilę obecną niestety nie dysponujemy takimi informacjami. Za utrudnienia najmocniej przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
- Kontakt:
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
Co z opłatą abonementową w takiej sytuacji?Basia_Plus pisze:MARC,
na chwilę obecną niestety nie dysponujemy takimi informacjami. Za utrudnienia najmocniej przepraszamy.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego! :)
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
michal8937,
możesz złożyć w tej sprawie reklamację. Informacje znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.michal8937 pisze:Co z opłatą abonementową w takiej sytuacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE+ a prędkość 0,5mb/s abonament
U mnie już działa poprawnie.