Witam, przedłużałam umowę na abonament. Taryfa Duet. Cesja została przepisana na jedna osobę. Internet dla 2 numerów to 10 GB. Okazało się że moj numer nie moze korzystać z tego internetu. dzwoniac na Biuro Obsługi 3 razy, za każdym razem otrzymywałam inna odpowiedź. Pierwszy raz Pani powiedziała mi ze mam za 20 min wyciągnąc kartę i powinno działać, jednak nadal nie mogłam korzystać z internetu. Po raz drugi dzwoniąć Pani powiedziała że mam czekać. Dodam tylko ze internet jest mi niezbędny w pracy. Muszę miec dostęp do skrzynki mailowej. po raz 3 Pan zaproponował mi pakiet 1 gb i też kazał czekac. Okazało sie że w ogóle do mojego numeru nie było zgody na korzystanie z tego internetu. Czy idzie jakoś to przyśpieszyć?
Ostatnio zmieniony 24 lip 2017, o 16:23 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniosłam do istniejącego wątku.
Witaj fox0410 ,
- współdzielenie usług jest włączane w ciągu 3 dni od wejścia w życie warunków oferty na umowie głównej.
Kiedy weszły nowe warunki na Twojej umowie głównej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
EDIT:
Teraz mam czekać do 30 dni. Przedłużylam umowe i wybrałam dla siebie dogodne warunki, takie jaki mi odpowiadają jednak po raz kolejny coś jest nie tak. Myślałam że załatwie sprawę w BOK jednak każdy z konsultantów mówił co innego. Dowiedziałam sie że to wina systemu
Ostatnio zmieniony 24 lip 2017, o 17:01 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączyłam Twoje posty.
W dniu dzisiejszym dostałam telefon z BOK. Pakiet został włączony, za internet dodtakowo wykupiony nie będe ponosic kosztów, i w ramach rekompensaty abonament miesiąc za darmo. Dziękuje za pomoc
fox0410 pisze:
Jeszcze jedno pytanie mam. Skąd po Pani zgłoszeniu będą wiedzieć o jaki numer konkretnie chodzi?
- przy innej sprawie podsyłałaś nam już swój numer telefonu :)
fox0410 pisze:W dniu dzisiejszym dostałam telefon z BOK. Pakiet został włączony, za internet dodtakowo wykupiony nie będe ponosic kosztów, i w ramach rekompensaty abonament miesiąc za darmo. Dziękuje za pomoc
- to świetna wiadomość. Cieszę się, że tak szybko udało się rozwiązać tę sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam.
Mamy z mężem Abonament Duet. Niestety okazuje się, że w moim numerze (dodatkowym) nie ma włączonego współdzielenia pakietu internetowego. Jak można to aktywować?
Ewa_Plus pisze:współdzielenie usług jest włączane w ciągu 3 dni od wejścia w życie warunków oferty na umowie głównej.
Kiedy weszły nowe warunki na Twojej umowie głównej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ