Strona 3 z 10

Re: Plus Duet

: 6 paź 2017, o 11:25
autor: Mawet
Umowa została zawarta w dniu 24.08.2017

Re: Plus Duet

: 6 paź 2017, o 12:11
autor: Basia_Plus
Mawet,

podeślij proszę numery telefonów poprzez ten formularz.

Re: Plus Duet

: 9 paź 2017, o 12:26
autor: micholr
Witam.Mam problem następujący z początkiem lipca dokonałem konwersji z Mix na duet.Następnie w połowie lipca zawarłem umowę na pierwszą kartę dodatkową.W dniu 02 września dokonałem konwersji kolejnego numeru z Mix na drugą kartę dodatkową.Pojawił się problem z współdzieleniem zasobów właśnie na tej trzeciej karcie.Docelowo okazało się, że nie mam pakietu UE240.Dzisiaj w rozmowie z konsultantem dowiedziałem się że z końcem lipca zostały zmienione warunki korzystania z roamingu i pakiet EU240 na tej karcie nie będzie udzielony.Czy jest to zgodne z regulaminem?Dodam że zostało mi naliczone 128.55 PLN za rozmowy międzynarodowe do UE.Proszę o odpowiedź.

Re: Plus Duet

: 9 paź 2017, o 17:23
autor: Marta_Plus
Witaj micholr,
micholr pisze:Dzisiaj w rozmowie z konsultantem dowiedziałem się że z końcem lipca zostały zmienione warunki korzystania z roamingu i pakiet EU240 na tej karcie nie będzie udzielony. Czy jest to zgodne z regulaminem?
chodzi o to, że nowe regulaminy promocji od 1.08.2017 r. nie uwzględniały już pakietów w UE, np. „Pakietu wymiennego UE”. Jeśli podpisałeś umowę przed powyższym okresem, to ten pakiet powinien być dla Ciebie dostępny. Czy zgłaszałeś już może reklamację w opisanej sprawie?

Re: Plus Duet

: 9 paź 2017, o 18:24
autor: micholr
Umowę główną podpisałem w dniu 07.07.2017 r. Natomiast druga umowa (konwersja z mixa) dodatkowa której dotyczy problem została podpisana 02.09.2017 r.Według mnie powinien obowiązywać mnie regulamin promocji "JA+Duet Tylko Sim+(KMK 1-7) z dnia 19.06.2017 r.Ten regulamin podpisałem wraz z umową główną.Do drugiej umowy karty dodatkowej dołączony został regulamin promocji z dnia 01.08.2017 r.W tym oto regulaminie (bardzo krótkim zresztą) nie ma ani słowa które pakiety będą współdzielone z karty głównej.Stąd moje wątpliwości.Nadmienię iż pytałem konsultantkę podczas zawierania umowy czy będą wszystkie pakiety współdzielone z kartą główną i otrzymałem takie zapewnienie.Reklamacji jeszcze nie składałem bowiem czekam na wystawienie faktury.

Re: Plus Duet

: 10 paź 2017, o 11:29
autor: Basia_Plus
micholr,

prześlij proszę numer telefonu, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz. Przekażę do weryfikacji.

Re: Plus Duet

: 20 paź 2017, o 14:14
autor: micholr
Dziękuję za interwencję w mojej sprawie.Wszystko wyjaśnione i załatwione na moją korzyść.Pozdrawiam

Re: Plus Duet

: 20 paź 2017, o 14:54
autor: Basia_Plus
micholr,
micholr pisze:Wszystko wyjaśnione i załatwione na moją korzyść.
dziękuję za wiadomość.
Cieszę się z pozytywnego zakończenia sprawy :->.

Pomoc w interpretacji odpowiedzi na reklamację

: 1 lut 2018, o 22:11
autor: notaras
Dostałam od was taką odpowiedź na reklamację:
Znak: OKR/MZag/4916039/24.01.18
Nr konta: 18xxxxxx, tel. 600xxxxxx, 602xxxxxx, 608xxxxxx, 668xxxxxx

Szanowna Pani

Odpowiadając na zgłoszenie z 8.1.2018 r., 12.1.2018 r., 16.1.2018 r. informuję, iż zapoznałam się z opisaną sprawą.

Na wstępie dziękuję za przekazane uwagi dotyczące telefonicznego kontaktu z działem Obsługi Klienta. Wszelkie informacje od naszych Klientów są dla nas bardzo cenne. Jest dla nas bowiem kwestią największej wagi dążenie do zapewnienia świadczenia usług jak i obsługi na najwyższym, profesjonalnym poziomie. Przykro mi z powodu okoliczności, które skłoniły Panią do złożenia swojego zgłoszenia.

Na podstawie posiadanych danych potwierdzam, że 15.12.20017 r. dla numeru 668xxxxxx zawarła Pani Aneks do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ramach Promocji „DUET 4 – Smartfon RATY dla stałych Klientów”, z wybraną taryfą płatności JA+DUET 69,99. Ponadto 15.12.2017 r. dla numeru 600xxxxxx podpisała Pani Aneks do Umowy w ramach taryfy JA+DUET 35.

Zaznaczam, że zgodnie z Regulaminem ww. Promocji Abonent może jednocześnie skorzystać tylko z jednej Promocji (jednego zestawu umów - umowa główna/ umowa/y dodatkowe) z rodziny ofert głosowych DUET, JA+ Rodzina.

Przypominam, że od 20.2.2017 r. korzysta Pani z oferty „JA+Rodzina” dla numerów: 602xxxxxx, 608xxxxxx. Zgodnie z powyższym ze względu na fakt, iż korzysta Pani z oferty JA+Rodzina, dla Aneksów zawartych w ofercie „DUET” nie ma podstaw do aktywacji usług współdzielonych, pakietów dodatkowych, ani rabatów wynikających z powyższej oferty.

Jednakże, zgodnie z informacjami przekazanymi Pani telefonicznie w dniu 24.1.2018 r. przez konsultanta Plus Reklamacje przypominam, że w celu umożliwienia Pani korzystania z obu ofert jednocześnie, numery 668xxxxxx i 600xxxxxx powinny zostać przeniesione z konta abonenckiego 18742403 na nowe konto abonenckie . Po przeniesieniu ww. numerów zostaną aktywowane usługi współdzielone, pakiety dodatkowe oraz rabaty wynikające z oferty „DUET”.

W przypadku podjęcia decyzji o transferze numerów z oferty DUET na nowe konto abonenckie, po otrzymaniu pisma proszę o niezwłoczne złożenie oświadczenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od daty niniejszego pisma. Po otrzymaniu ww. dyspozycji opłaty w fakturach dla konta abonenckiego 18xxxxxx, dla numerów 668xxxxxx i 600xxxxxx zostaną skorygowane w oparciu o współdzielenie usług zgodnie z promocyjnym planem cenowym JA+DUET 69,99. Korekty otrzyma Pani w możliwie najkrótszym terminie.

Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Czy możecie mi pomóc w interpretacji i powiedzieć o jakim oświadczeniu jest mowa?
Niestety konsultanci na infolinii nie mają pojęcia o co może chodzić.

Re: Plus Duet

: 2 lut 2018, o 11:56
autor: Basia_Plus
notaras,
notaras pisze:Czy możecie mi pomóc w interpretacji i powiedzieć o jakim oświadczeniu jest mowa?
należy przesłać oświadczenie o złożeniu wniosku, w którym jest informacja, że prosisz o transfer wskazanych numerów z oferty DUET na nowe konto abonenckie. Przeniesienie wskazanych numerów jest niezbędne, aby mogły zostać włączone usługi współdzielenia wynikające z oferty DUET.

Re: Plus Duet

: 19 lut 2018, o 10:43
autor: ilonkas
Witam. Mam problem z usługą smartdom. Posiadam 2 numery w Plusie do marca nawet 3 bo jeszcze z niego nie zrezygnowałem. Te dwa nr są w ofercie duet za 59.99 zł miesięcznie. Przedłużyłem umowę tylko dlatego, że przedstawiciel Plusa zaproponował mi do tego tv w smartdom za 50%, no i tu pojawia się problem. Rachunki za tv przychodzą 100%. W cyfrowym polsacie twierdzą że tv nie jest podpięta w smartdom. Pytałem konsultanta kilka razy czy napewno tak będzie jak mówi, zapewniał mnie, że tv 50%. Dzwoniłem do polsatu i plusa już 6 razy. Czuję się oszukany przez plusa, poniewaz to z ich przedstawicielem zawierałem umowę i to on mnie oszukał. Ewentualnie może po prostu zrobił to nie świadomie, ale to tym bardziej nie rozumiem dlaczego jest problem z wyja
EDYCJA:
śnieniem sprawy. umowy byly zawierane w tym samym czasie wiec to chyba oczywiste ze w celu posiadania rabatu smartdom

Re: Plus Duet

: 19 lut 2018, o 11:33
autor: Marta_Plus
Witaj ilonkas,

przepraszam za wynikłe niedogodności. W celu wyjaśnienia opisanej sytuacji, skontaktuj się proszę z naszym pracownikiem (posiadającym wgląd na konto numeru) przez ten formularz. Po zarejestrowaniu e-maila, możesz mi podać numer zgłoszenia, abym mogła przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.

Re: Plus Duet

: 20 lut 2018, o 11:22
autor: ilonkas
Witam. Dziękuję za odzew i jakąkolwiek chęć pomocy :). Zgłoszenie zostało wysłane, a nr, to: 180220-000747. Dodam tylko, że podczas rozmów tel. z cyfrowym polsatem dwa razy poinformowano mnie, że tv jest podpięta pod smartdom, a później był wysoki rachunek i w kolejnych tel. informowano mnie że nie jest. Pozdrawiam.

Re: Plus Duet

: 20 lut 2018, o 11:35
autor: Marta_Plus
Witaj ilonkas,

dziękuję za numer zgłoszenia, które wraz z uzupełnieniem przekazałam do weryfikacji. Pozdrawiam.

EDYCJA: sprawdź proszę pocztę.

Re: Plus Duet

: 21 lut 2018, o 16:17
autor: joopla
Witam, dnia 12.02.2018 przedłużyłem umowę i posiadam taryfę Ja + Duet 35 z pakietem internetu 10GB na obie karty sim, dostałem drugą kartę sim i do wczoraj, tj. 20.02. nie miałem wykonwyać z niej połączeń itd, bo naliczone zostałyby opłaty, ponieważ dopiero od dzisiaj (21.02.) nowa taryfa wchodzi w życie. Gdy wchodzę w Plus online na drugim numerze widnieje pakiet 1GB zamiast 10GB, na pierwszej karcie, na którą została przedłużona umowa jest ok, 10GB jak w umowie. Czy coś muszę zrobić aby np. aktywować drugą kartę sim? Czy może po prostu jest ok i mogę już uzywać tej karty?