Cena raty telefonu w sklepie internetowym a salonie?

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
karol1095
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 maja 2016, o 13:37

Cena raty telefonu w sklepie internetowym a salonie?

Post autor: karol1095 »

Witam, czy cena raty telefonu jest taka sama w salonie jak i w sklepie internetowym? Wiem że jak za telefon nie płaciło się w ratach to cena się różniła ale jak teraz są w ratach to cena się różni? Chodzi mi np: o ten telefon http://www.plus.pl/telefon?deviceTypeCo ... INST_EQUAL w abonamencie 49,99 przy 36 lub 48 ratach.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cena raty telefonu w sklepie internetowym a salonie?

Post autor: Ewa_Plus »

karol1095,
- w zależności od kanału zakupu, końcowa cena telefonu może być różna, zatem wysokość raty również może być inna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karol1095
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 maja 2016, o 13:37

Re: Cena raty telefonu w sklepie internetowym a salonie?

Post autor: karol1095 »

A czy jak jestem u kuzynki w innym mieście a nawet województwie to jeżeli chciałbym przedłużyć umowę tu to będzie gwarancja telefonu obowiązywała w salonie w moim mieście? I gwarancja jest podbijana przy podpisywaniu umowy czy później a jeżeli później to czy mogę umowę podpisać tu a gwarancję podbić w moim mieście zamieszkania? I co to jest ten kanał zakupu?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cena raty telefonu w sklepie internetowym a salonie?

Post autor: Ewa_Plus »

karol1095,
- przy przedłużaniu umowy w punkcie Plusa gwarancja zostanie podpita, ale nie ma znaczenia w jakim mieście oddałbyś potem telefon do naprawy. Gwarancji udziela producent urządzenia, a nie operator.
Kanał zakupu, to np. sklep internetowy, zwykły punkt Plusa (salon), telemarketing, DOK, DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karol1095
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 maja 2016, o 13:37

Re: Cena raty telefonu w sklepie internetowym a salonie?

Post autor: karol1095 »

Czy jeżeli podpisałem już umowę i mam fakturę za telefon rozłożony w ratach ale nie została podbita gwarancja producenta to musze iść do salonu czy wystarczy jak co faktura? Gdyby trzeba było podbić mogę to zrobić w swoim mieście np: w przyszłym tygodniu czy muszę tutaj u kuzynki gdzie odpisywałem umowę?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cena raty telefonu w sklepie internetowym a salonie?

Post autor: Ewa_Plus »

karol1095,
- karta gwarancyjna może zostać podbita w innym punkcie niż dokonano, przedłużenia umowy.
Wystarczy, że będziesz mieć przy sobie dowód zakupu urządzenia (faktura Vat, paragon lub umowa).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karol1095
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 maja 2016, o 13:37

Re: Cena raty telefonu w sklepie internetowym a salonie?

Post autor: karol1095 »

Ewa_Plus pisze:karol1095,
- karta gwarancyjna może zostać podbita w innym punkcie niż dokonano, przedłużenia umowy.
Wystarczy, że będziesz mieć przy sobie dowód zakupu urządzenia (faktura Vat, paragon lub umowa).
Witam ponownie, byłem dzisiaj w swoim mieście podbić gwarancję na Galaxy S7 którego brałem przy przedłużaniu umowy w plusie w innym mieście(ponieważ byłem przejazdem rodzinnie) i tak jak Pani napisała wziąłem fakturę vat wraz z załączonym duplikatem o spłacie rat i... Pan najpierw podbił a później spojrzał na fakturę i powiedział że przy gwarancji i tak by nie było podbicie ważne bo została podbita nie w tym punkcie w którym brany był telefon a podbić można tylko w punkcie w którym przedłużało się umowę a w dowolnym punkcie jedynie można oddać na gwarancję jakby się zepsuł a nie podbić gwarancję. Więc mam się czym martwić czy to podbicie gwarancji jest ważne?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
P.S. Jest to drogi telefon więc bardzo Mi zależy na aktualnej gwarancji.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Cena raty telefonu w sklepie internetowym a salonie?

Post autor: Magda_Plus »

karol1095 potwierdzam to co napisała Ewa_Plus.
Telefon będziesz mógł oddać do naprawy, bez obaw.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ