Sieć Plus robi sobie ze mnie żarty

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Gacu92
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 mar 2017, o 13:49

Sieć Plus robi sobie ze mnie żarty

Post autor: Gacu92 »

Po pierwsze po złożeniu reklamacji nie mogłam założyć sobie konta na forum i musiałam użyć innego maila. Po drugie złożyłam reklamację dotyczącą w skrócie przedłużenia umowy i zmniejszenia abonamentu na jednej z usług w programie smartdom. Znając regulamin dopytywalam konsultanta czy rabat na pozostale uslugi mi nie spadnie jeżeli obniżę abonament. Odpowiedział że nie spadnie bo rabat jest przyznany reklamacyjnie . Nagle dostaje wysoki rachunek . Rabaty jednak spadły. Napisałam reklamację. Dostałam odpowiedź, że jeżeli z powrotem powiększę abonament to rabaty zostaną przywrócone. Robicie sobie żarty? W rozmowie rejestrowanej wyraźnie słychać, że o to pytałam. Nie dam się oszukiwać i żądam , żeby ta reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i proszę o zwrot kosztów bo place wam wiekszy abonament juz drugi moesiąc żeby nie mieć zadłużenia. Inaczej zgłoszę się do UOKIK i przestanie być kolorowo . Odpowiedź na reklamację jest żenująca . Przesyłam ja żeby wszyscy się zapoznali z tym jacy jesteście cwani i nieuczciwi . Zatrudniacie niekompetentne osoby i nie potraficie ponieść tego konsekwencji . Znak: OKR/JoaKaw/4524055/16.03.17


Szanowna Pani

Odpowiadając na zgłoszenie e-mail otrzymane w dniu 3.3.2017 r. informuję, że zapoznałam się z opisaną sprawą.

Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem Programu „SmartDOM - Internet, Telewizja, Telefon'' jakakolwiek zmiana umowy objętej promocją (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa Umowa II) powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania powoduje utratę możliwości korzystania z Korzyści na Umowie, której dotyczy ta zmiana oraz na drugiej Umowie, o ile Korzyść na nią jest przyznawana na podstawie zmienianej Umowy, wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała Umowa/Umowy na niezmienionych warunkach.

Potwierdzam, że 30.12.2016 r. zawarła Pani Aneks do Umowy uprawniającej, tj. dla numeru xxxxxxxxx z taryfą o niższym miesięcznym zobowiązaniu. Nadmieniam, że weryfikacja warunków wymienionych w Regulaminie Programu SmartDOM oraz przyznawanie Korzyści dokonywane jest odrębnie dla każdego okresu rozliczeniowego dla każdej z Umów posiadanych przez Abonenta, do których ma zastosowanie dany Regulamin. Tym samym po przeprowadzonej ww. weryfikacji utraciła Pani Korzyści na Nowej Umowie I (numer xxxxxxxx) oraz Nowej Umowie II (telewizja satelitarna ID 1xxxxxxxx).

Biorąc pod uwagę przedstawione wyjaśnienia, reklamacja powinna zostać rozpatrzona negatywnie.

Mając na uwadze informacje udzielone podczas rozmowy, postanowiłam, że w przypadku dokonania zmiany taryfy dla numeru xxxxxxxxx z Ja + Internet LTE 20 GB (kwota abonamentu 9,99 zł po uwzględnieniu e-faktury) na Ja + Internet LTE 110 GB (kwota abonamentu 44,99 zł po uwzględnieniu e-faktury) w ramach obowiązującej Promocji, Korzyści zostaną przywrócone. Wspomnianą zmianę proszę dokonać w nieprzekraczalnym terminie do 30.3.2017 r. za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta. Dokonanie zmiany taryfy po ww. dacie nie będzie skutkowało przywróceniem Korzyści.

W celu przyznania wspomnianych Korzyści, proszę o ponowny kontakt z Polkomtel Sp. z o.o. - Reklamacje po wykonaniu stosownej zmiany. Jednocześnie informuję, że w przypadku dokonania zmiany abonamentu dotychczas wystawione faktury nie będą korygowane.

Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.

Zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego, istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest konsument, przysługuje także możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub stałych polubownych sądów konsumenckich przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej (na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej /Dz. U. z 2014 r. poz. 284/ w związku z art. 107 ust. 1, art. 109 i art. 110 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne /Dz. U. 2016 poz. 1489 ze zm./).

Z poważaniem

Doradca Klienta


Niniejsza wiadomość została wygenerowana automatycznie, a tym samym w przypadku skierowania odpowiedzi przy użyciu ww. adresu e-mail, nie zostanie ona doręczona do Polkomtel, ani przekierowana do Departamentu Obsługi Klienta (Reklamacje).

Reklamacje dotyczące usług świadczonych na podstawie umowy można zgłaszać telefonicznie do Działu Obsługi Klienta, faksem, lub pisemnie na adres Polkomtel Sp. z o.o. - Reklamacje, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres bok@plus.pl, a także pisemnie lub ustnie do protokołu w punkcie sprzedaży (obsługi).

Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 4, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000419430, kapitał zakładowy 3.525.300.000 zł, Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. NIP 527-10-37-727. REGON 011307968.
http://www.polkomtel.com.pl
http://www.plus.pl
Ostatnio zmieniony 24 mar 2017, o 16:29 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu, usunięcie danych osobowych
Paweł Kot
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 24 mar 2017, o 12:43

Re: Sieć Plus robi sobie ze mnie żarty

Post autor: Paweł Kot »

Nie jesteś jedyną osobą, z której Operator robi sobie żarty. Moja pierwsza reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, ale jej postanowienia nie zostały wprowadzone w życie. Drugą zrealizowali częściowo. Trzecią wysłałem już na piśmie, odpowiedzieli telefonicznie i też zrealizowali częściowo. W czwartej zażądałem notatek z moich zgłoszenia telefonicznych oraz odpowiedzi na piśmie na trzecią reklamację. Odmówili, odpowiedź telefoniczna ma mi wystarczyć. Sprawa ciągnie się pół roku a ja jestem w kontakcie z UKE, IH, UOKiK i FK. Wszyscy oprócz UOKiK chętnie zajmą się tą sprawą, zbieram dokumenty. UOKiK interweniuje w przypadku naruszeń dotykających większej grupy konsumentów. W związku z tym jestem zainteresowany Twoją sprawą jak też każdej osoby, której reklamacja nie została zrealizowana, przekroczono terminy lub mimo trwania postępowania reklamacyjnego podjęto kroki windykacyjne. Proszę o info.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Sieć Plus robi sobie ze mnie żarty

Post autor: Magda_Plus »

Gacu92 pisze:Po pierwsze po złożeniu reklamacji nie mogłam założyć sobie konta na forum i musiałam użyć innego maila.

W tej kwestii proszę o kontakt z Administratorem Forum.
Gacu92 pisze:Mając na uwadze informacje udzielone podczas rozmowy, postanowiłam, że w przypadku dokonania zmiany taryfy dla numeru xxxxxxxxx z Ja + Internet LTE 20 GB (kwota abonamentu 9,99 zł po uwzględnieniu e-faktury) na Ja + Internet LTE 110 GB (kwota abonamentu 44,99 zł po uwzględnieniu e-faktury) w ramach obowiązującej Promocji, Korzyści zostaną przywrócone. Wspomnianą zmianę proszę dokonać w nieprzekraczalnym terminie do 30.3.2017 r. za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta. Dokonanie zmiany taryfy po ww. dacie nie będzie skutkowało przywróceniem Korzyści.
Zgodnie z zacytowanym przeze mnie fragmentem reklamacji istniej możliwość przywrócenia Ci zniżek.

Paweł Kot Twoja sprawa nie ma nic wspólnego z kwestią poruszoną przez Gacu92. Bardzo proszę trzymaj się swojego wątku. Ponadto, czekamy na Twoją odpowiedź na e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gacu92
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 mar 2017, o 13:49

Re: Sieć Plus robi sobie ze mnie żarty

Post autor: Gacu92 »

W rozmowie ustalone bylo, że za internet ma być 10 zł , za telefon 80 zł a za telewizje 1 zł - według konsultanta z ostatniej rozmowy tak miało właśnie być . Wedlug odpowiedzi na reklamację za internet mam teraz płacić ponad 40 zł . Gdzie tu logika ?Rozmowa rejestrowana to dowód tego co mi naobiecywano i poza tym nie dostałam potwierdzenia przedłużenia umowy . W rozmowie wyraźnie słychać co obiecuje konsultant i jak bardzo się upewniałam czy rabaty mi nie spadną . Dostałam zapewnienie że nie spadną a jest inaczej . Żałosne. Oczekuje że spełnicie to o co proszę od samego początku bo nie jestem pierwszym lepszym klientem którego nabijecie w butelkę. Kiedy mogę spodziewać się korekty rabatów i zwrotu dotychczasowych kosztów ? Tylko proszę nie ominąć tym razem odpowiedzi na pytanie i nie pisać czegoś co już było w treści tej żałosnej odpowiedzi na reklamację
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Sieć Plus robi sobie ze mnie żarty

Post autor: Magda_Plus »

Gacu92 pisze:Tylko proszę nie ominąć tym razem odpowiedzi na pytanie i nie pisać czegoś co już było w treści tej żałosnej odpowiedzi na reklamację
Wyjaśniam, że z poziomu Plus Forum nie mam możliwości przyjęcia od Ciebie reklamacji ani tym bardziej udzielenia Ci odpowiedzi i wyjaśnień związanych, z już wcześniej zgłoszonymi kwestiami.
Jeśli nie zgadzasz się z przestawionym Ci stanowiskiem, proponuję ponowne złożenie wniosku reklamacyjnego. Po tym fakcie proszę podaj mi tutaj numer zgłoszenia. Ze swojej strony postaram się o udzielenie Ci jak najszybciej odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gacu92
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 mar 2017, o 13:49

Re: Sieć Plus robi sobie ze mnie żarty

Post autor: Gacu92 »

Magda_Plus pisze:
Gacu92 pisze:Tylko proszę nie ominąć tym razem odpowiedzi na pytanie i nie pisać czegoś co już było w treści tej żałosnej odpowiedzi na reklamację

Jeśli nie zgadzasz się z przestawionym Ci stanowiskiem, proponuję ponowne złożenie wniosku reklamacyjnego. Po tym fakcie proszę podaj mi tutaj numer zgłoszenia. Ze swojej strony postaram się o udzielenie Ci jak najszybciej odpowiedzi.
Przesyłam numer 170328-000542.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Sieć Plus robi sobie ze mnie żarty

Post autor: Magda_Plus »

Gacu92 dziękuję za info. Przesłałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ