Reaktywacja umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
b0l0
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 mar 2017, o 18:36

Reaktywacja umowy

Post autor: b0l0 »

Witajcie, dostałem list, że nie wpłaciłem ostatniej wpłaty za abonament i zerwali ze mną umowę.
Już raz zrobiłem reaktywację czy mogę powtórzyć reaktywację jeszcze raz?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2017, o 18:47 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj b0l0,

niestety nie będzie takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
b0l0
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 mar 2017, o 18:36

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: b0l0 »

Ale w załączniku w liście piszę, w punkcie 2, że mogę zrobić reaktywację.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: Basia_Plus »

b0l0,

przepraszam Cię za pomyłkę. :oops: Możesz dokonać ponownej reaktywacji numeru. Jest to usługa płatna. Opłata aktywacyjna w wysokości 30 PLN brutto doliczona zostanie do pierwszego rachunku wystawionego po podpisaniu umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aleks25800
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 lut 2020, o 20:56

Reaktywacja umowy

Post autor: Aleks25800 »

Witam, mam pytanie. Chcę reaktywować umowę, która została rozwiązana tydzień temu. Jednak mam pytanie czy mogę, ponieważ są 2 umowy, które zostały rozwiązane rok temu i nie są uregulowane. Czy to ma jakiś wpływ na reaktywację?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lut 2020, o 11:14 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Aleks25800,
- jeśli na innych kontach są nieuregulowane należności, to nie będzie możliwa reaktywacja tej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aleks25800
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 lut 2020, o 20:56

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: Aleks25800 »

A proszę, czemu nie ma takiej możliwości? Przecież to są inne konta abonenckie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Aleks25800,
Warunkiem odblokowania usług oraz anulowania kary umownej jest:

- uregulowanie podstawowej kwoty zaległości na koncie/kontach wraz z należnymi odsetkami za zwłokę (bez kwoty kary umownej)
FAQ: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aleks25800
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 lut 2020, o 20:56

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: Aleks25800 »

Czyli nawet jak płaciłem cały czas za telefon, a zdarzyła się sytuacja, że nie miałem z czego to nie mam szansy na reaktywację tej jednej umowy?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Aleks25800,
- niestety nie ma takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
izkass
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 sty 2021, o 11:18

Kara umowna i rozwiązanie umowy że strony Plusa

Post autor: izkass »

Cześć, mam nadzieję, że ktoś mi doradzi co mam robić. Umowa jest na mnie i wiem, że pomimo że nie korzystam z numeru tylko babcia powinnam pilnować płatności. Babcia zapomniała płacić i nie płaciła od 03.09.2020 do kiedy niby została rozwiązana umowa dnia 16.11.2020 a jeszcze później 12.12.2020 plus podobno wysłał pismo o zerwaniu umowy i kary, które nie doszło ani pocztą ani na email. Dodatkowo spłaciłam wszystkie faktury w styczniu, poszłam pierwszy raz do Plusa podpisać umowę reaktywacyjną i Pani nie mogła nic zrobić,bo jakąś blokadę miała w systemie chociaż już środki wysłałam wcześniej, później byłam bardzo chora i nie mogłam wyjść nawet z łóżka przez około tydzień. Miałam na podpisanie umowy reaktywacyjnej czas do 15.01 poszłam dopiero wczoraj 18.01 i Pani znów miała blokadę i odesłała mnie z kwitkiem. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Nie mam ani pisana o rozwiązanie umowy ani nic...
Ostatnio zmieniony 19 sty 2021, o 17:16 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj izkass,

z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. W tej kwestii skontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
izkass
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 sty 2021, o 11:18

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: izkass »

Skontaktowałam się i nie rozumieją mojej sytuacji, że byłam w plusie i w ogóle. Karę każą mi zapłacić. Sprawy tak nie zostawię. Dziękuję za odpowiedź.
Arletta9090
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lis 2022, o 18:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Arletta9090 »

Witam, nie wiem czy to dobry wątek do mojego pytania ale nie znalazłam nic bardziej pasującego...
Chciałabym się dowiedzieć jaki jest czas na podpisanie umowy reaktywującej abonament po rozwiązaniu umowy z powodu braku płatności.
Znalazłam gdzies na forum informację że jest to 85 dni od dnia rozwiązania umowy, jednak chciałabym się upewnić czy to rzeczywiście taki okres czasu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 lis 2022, o 10:57 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Reaktywacja umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Arletta9090,
Arletta9090 pisze: 30 lis 2022, o 10:30 jaki jest czas na podpisanie umowy reaktywującej abonament po rozwiązaniu umowy z powodu braku płatności.
podpisanie umowy reaktywacyjnej jest możliwe w terminie 83 dni od deaktywacji stałej dla numerów należących do sieci Plus oraz 53 dni od deaktywacji stałej dla numerów przeniesionych od innego operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ