tbfvrs pisze:
Podobno problemy z systemem już rozwiązane i nie ma być kolejnych wpadek...
Pożyjemy - zobaczymy.
Dobrze by było gdyby ogarnęli też aktywację Wakacji od abonamentu - jak czytam forum to widzę, że nie tylko ja mam kłopot z naliczonym abonamentem mimo aktywacji usługi.
Może to jest tak, że to jest choroba wieku dziecięcego nowej oferty ale z drugiej strony, w przypadku poważnego i dużego biznesu te choroby powinny przechodzić znacznie szybciej.
Strasznie dziwnie to wygląda, kiedy taka firma wykłada się na tak prostych i banalnych sprawach jak masowe naliczanie nieprawidłowych opłat. Trochę głupio.
Jeśli w tym miesiącu wysłałem smsa aktywującego wakacje od abonamentu, a wakacje owe zaczną się dopiero 8 sierpnia, to można jeszcze teraz odwołać te wakacje?
r29,
wyślij proszę zgłoszenie reklamacyjne w tej kwestii na przykład tym formularzem
Następnie wyślij do mnie wiadomość podając numer zagadnienia za pomocą tego formularza, abym mogła przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.
certino,
zgodnie z wcześniejszą aktualizacją poprzedniego postu, również interweniuję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
[quote="Marta_Plus"]r29,
...
Następnie wyślij do mnie wiadomość podając numer zagadnienia za pomocą tego formularza, abym mogła przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.
Temat został załatwiony sprawniej i lepiej niż się spodziewałem.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Ewa_Plus pisze:friedel,
- potwierdzam, Plush jest po prostu inną taryfą, więc zasięg ten sam :)
Właśnie rozmawiałem z konsultantem DUK (numer tel. 601 102 699), który powiedział, że Plush pracuje na innych częstotliwościach o niższym priorytecie, przez co zasięg jest gorszy. To jak jest naprawdę?
certino ,
- zgłoszenie przekazałam. Za chwilę powinieneś mieć już odpowiedź na maila, albo nawet już jest :)
calkapokole pisze:Plush pracuje na innych częstotliwościach o niższym priorytecie, przez co zasięg jest gorszy.
- zasięg jest taki sam zarówno w taryfach Plush, jak i Plus. Konsultanci DUK nie mają możliwości zaproponowania oferty z taryfą Plush i być może stąd wynikło jakieś nieporozumienie. Ta taryfa dostępna jest tylko przy nowych umowach. Jeśli podeślesz mi przez ten formularz swój numer, będę mogła przekazać uwagę do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa_Plus pisze:- zasięg jest taki sam zarówno w taryfach Plush, jak i Plus. Konsultanci DUK nie mają możliwości zaproponowania oferty z taryfą Plush i być może stąd wynikło jakieś nieporozumienie. Ta taryfa dostępna jest tylko przy nowych umowach. Jeśli podeślesz mi przez ten formularz swój numer, będę mogła przekazać uwagę do DUK.
Jaką uwagę będziesz mogła przekazać? DUK kontaktował się ze mną w sprawie przedłużenia umowy abonamentowej w Plusie, ale zaproponowane warunki mi się nie spodobały, ponieważ oferta była droższa niż chociażby w Plushu (o konkurencji już nie wspominając). Najpierw rozmawialiśmy o Nju Mobile i konsultant DUK powiedział, że skoro jest to podmarka Orange, to jest w niej gorszy zasięg. Następnie spytałem go o Plusha, czy skoro jest to podmarka Plusa, to też są gorsze warunki techniczne - powiedział wówczas to, o czym napisałem w poprzednim wpisie. Wyglądało to tak, jakby konsultant straszył mnie, że jeśli przejdę do Plusha, to mogę napotkać różne problemy techniczne. Swoją drogą ciekawa taktyka konsultantów DUK - zamiast zaoferować klientowi z prawie 11-letnim stażem dobrą ofertę przedłużenia umowy, to straszy się go problemami technicznymi w innych sieciach.
calkapokole,
- Plush nie jest ofertą innej sieci. To dalej jest Plus, zatem jakość zasięgu jest identyczna.
Chciałam przekazać DUK uwagę odnośnie przekazywanych informacji w zakresie oferty Plusha.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ