Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

tbfvrs pisze: Podobno problemy z systemem już rozwiązane i nie ma być kolejnych wpadek...
Pożyjemy - zobaczymy.
Dobrze by było gdyby ogarnęli też aktywację Wakacji od abonamentu - jak czytam forum to widzę, że nie tylko ja mam kłopot z naliczonym abonamentem mimo aktywacji usługi.

Może to jest tak, że to jest choroba wieku dziecięcego nowej oferty ale z drugiej strony, w przypadku poważnego i dużego biznesu te choroby powinny przechodzić znacznie szybciej.
Strasznie dziwnie to wygląda, kiedy taka firma wykłada się na tak prostych i banalnych sprawach jak masowe naliczanie nieprawidłowych opłat. Trochę głupio.
r29
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 7 lip 2017, o 11:56

Re: Plush Abonament

Post autor: r29 »

Jeszcze powałkuję temat wakacji od abonamentu.

Jeśli w tym miesiącu wysłałem smsa aktywującego wakacje od abonamentu, a wakacje owe zaczną się dopiero 8 sierpnia, to można jeszcze teraz odwołać te wakacje?
certino
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 lip 2017, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: certino »

Mam tą samą sytuację i czekam na odpowiedź od Marta_Plus
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

r29,
wyślij proszę zgłoszenie reklamacyjne w tej kwestii na przykład tym formularzem
Następnie wyślij do mnie wiadomość podając numer zagadnienia za pomocą tego formularza, abym mogła przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.

certino,
zgodnie z wcześniejszą aktualizacją poprzedniego postu, również interweniuję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
r29
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 7 lip 2017, o 11:56

Re: Plush Abonament

Post autor: r29 »

[quote="Marta_Plus"]r29,
...
Następnie wyślij do mnie wiadomość podając numer zagadnienia za pomocą tego formularza, abym mogła przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.

Temat został załatwiony sprawniej i lepiej niż się spodziewałem.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

r29,
super, cieszę się, że mogłam pomóc. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
certino
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 lip 2017, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: certino »

A w moim temacie coś się ruszyło ?
Czy mam może też wysłać zgłoszenie ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

certino,
tak, otrzymałam odpowiedź. Napisz proszę jeszcze tutaj i podaj mi nr referencyjny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
certino
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 lip 2017, o 10:22

Re: Plush Abonament

Post autor: certino »

Numer 170726-001238
Awatar użytkownika
calkapokole
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 18 gru 2011, o 03:14

Re: Plush Abonament

Post autor: calkapokole »

Ewa_Plus pisze:friedel,
- potwierdzam, Plush jest po prostu inną taryfą, więc zasięg ten sam :)
Właśnie rozmawiałem z konsultantem DUK (numer tel. 601 102 699), który powiedział, że Plush pracuje na innych częstotliwościach o niższym priorytecie, przez co zasięg jest gorszy. To jak jest naprawdę?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

certino ,
- zgłoszenie przekazałam. Za chwilę powinieneś mieć już odpowiedź na maila, albo nawet już jest :)
calkapokole pisze:Plush pracuje na innych częstotliwościach o niższym priorytecie, przez co zasięg jest gorszy.
- zasięg jest taki sam zarówno w taryfach Plush, jak i Plus. Konsultanci DUK nie mają możliwości zaproponowania oferty z taryfą Plush i być może stąd wynikło jakieś nieporozumienie. Ta taryfa dostępna jest tylko przy nowych umowach. Jeśli podeślesz mi przez ten formularz swój numer, będę mogła przekazać uwagę do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kemlfc
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 lip 2017, o 16:46

Re: Plush Abonament

Post autor: kemlfc »

Witam
Ponowie i ja swoje pytanie odnośnie reklamacji:
4693085
4692546
ruszyło się coś w tej sprawie?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

kemlfc,
- zgłoszenia są w trakcie rozpatrywania, wysłałam jeszcze interwencję w ich sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
calkapokole
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 18 gru 2011, o 03:14

Re: Plush Abonament

Post autor: calkapokole »

Ewa_Plus pisze:- zasięg jest taki sam zarówno w taryfach Plush, jak i Plus. Konsultanci DUK nie mają możliwości zaproponowania oferty z taryfą Plush i być może stąd wynikło jakieś nieporozumienie. Ta taryfa dostępna jest tylko przy nowych umowach. Jeśli podeślesz mi przez ten formularz swój numer, będę mogła przekazać uwagę do DUK.
Jaką uwagę będziesz mogła przekazać? DUK kontaktował się ze mną w sprawie przedłużenia umowy abonamentowej w Plusie, ale zaproponowane warunki mi się nie spodobały, ponieważ oferta była droższa niż chociażby w Plushu (o konkurencji już nie wspominając). Najpierw rozmawialiśmy o Nju Mobile i konsultant DUK powiedział, że skoro jest to podmarka Orange, to jest w niej gorszy zasięg. Następnie spytałem go o Plusha, czy skoro jest to podmarka Plusa, to też są gorsze warunki techniczne - powiedział wówczas to, o czym napisałem w poprzednim wpisie. Wyglądało to tak, jakby konsultant straszył mnie, że jeśli przejdę do Plusha, to mogę napotkać różne problemy techniczne. Swoją drogą ciekawa taktyka konsultantów DUK - zamiast zaoferować klientowi z prawie 11-letnim stażem dobrą ofertę przedłużenia umowy, to straszy się go problemami technicznymi w innych sieciach.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

calkapokole,
- Plush nie jest ofertą innej sieci. To dalej jest Plus, zatem jakość zasięgu jest identyczna.
Chciałam przekazać DUK uwagę odnośnie przekazywanych informacji w zakresie oferty Plusha.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ