Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

guren,

zamówienia składane przez sklep internetowy potwierdzane są od razu. Być może wiadomość wpadła do skrzynki spam. Przed dostawą powinieneś otrzymać wiadomość SMS z datą doręczenia przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
guren
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Rejestracja: 25 lip 2015, o 14:19

Re: Plush Abonament

Post autor: guren »

Basia_Plus pisze:guren,

zamówienia składane przez sklep internetowy potwierdzane są od razu. Być może wiadomość wpadła do skrzynki spam. Przed dostawą powinieneś otrzymać wiadomość SMS z datą doręczenia przesyłki.
No właśnie nic takiego się nie stało, ani maila ani sms. Na szczęście byłem w domu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

guren,

najprawdopodobniej wskutek błędu systemu takie informacje do Ciebie nie dotarły. Za niedogodności przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Basia_Plus pisze:guren,

najprawdopodobniej wskutek błędu systemu takie informacje do Ciebie nie dotarły. Za niedogodności przepraszamy.
Ilość i waga tych polkomtelowskich błędów systemu jest niepokojąca i skutecznie zniechęcająca - ten polkomtelowski system to nawet systematycznie "zapomina" o rabacie tytułem Duetu i nalicza cały abonament (50 zł); standardem jest też nieuwzględnianie tzw. wakacji od abonamentu.
Już 3 razy z rzędu w tej sprawie składałem reklamację i jak czytam fora to widzę, że nie ja jeden - od początku umowy nie miałem jeszcze ani jednej poprawnie wystawionej faktury.
No chyba, że to taki nowy alternatywny sposób budowania wizerunku i prowadzenia biznesu przez Polkomtel ale wypadałoby otwarcie wreszcie to przyznać, prawda?
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

Dziękuję za pomoc w załatwieniu sprawy korekt do faktur.

Jednakże minął kolejny okres rozliczeniowy (jestem już 3 pełne cykle w PLUSH-u i zaczął się czwarty cykl) a ja nadal mam 10GB internetu. Nie pisałem jeszcze reklamacji bo poczekam czy faktura będzie uwzgledniała duet.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

darekkkkkk,
dziękujemy za Twoje uwagi.
Basia_Plus pisze:Już 3 razy z rzędu w tej sprawie składałem reklamację i jak czytam fora to widzę, że nie ja jeden - od początku umowy nie miałem jeszcze ani jednej poprawnie wystawionej faktury.
Napisz mi proszę nr reklamacji lub nr telefonu poprzez ten formularz.

Miki983,
wyślij proszę zgłoszenie mailowe w tej sprawie za pomocą tego formularza. Podaj mi następnie numer referencyjny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

@Marta_Plus
Niestety nie mogę wysłać zgłoszenia poprzez w/w formularz - wybija mnie do zakładania konta, przy próbie założenia konta pisze, że na te dane już konto istnieje, a zalogować się na nie również nie mogę...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Miki983,
powinieneś mieć jedynie utworzonego maila prywatnego do otrzymywania zwrotnej wiadomości. Prześlij ewentualnie maila na adres: bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tommir
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2017, o 14:06

Re: Plush Abonament

Post autor: tommir »

Witajcie wszyscy. Czy ktoś miał może problem z odliczaniem transferu z pakietu podstawowego podczas korzystania z Instagrama? Pod koniec lipca przeszedłem z karty na Plush Ano L. Z warunków wynikało, że Instagram i inne społecznościowe nie będę pomniejszać podstawowego pakietu internetu oraz że usługa jest uruchamiana automatycznie, niczego nie trzeba aktywować. Tymczasem zauważyłem, ze sprawdzając na telefonie jedynie pocztę oraz korzystając właśnie z Instagrama, wywołuję szybkie zużycie dostępnego transferu. Zadzwoniłem do bok, gdzie uparłem się złożyć reklamację. Niestety, minęły 2 tygodnie i nic się nie zmieniło. Przez ostatnią dobę umyślnie korzystałem tylko z wifi na na 10 minut włączyłem internet komórkowy i włączyłem Insta. W efekcie ubyło około 100MB. Żaden soft w tym czasie się nie aktualizował. Wprawdzie 10GB to sporo, ale skoro dostępny transfer miał nie być pomniejszany to nie powinien.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj tommir,

zgodnie z regulaminem promocji transmisja danych realizowana w ramach Instagram nie powinna pomniejszać pakietu podstawowego. Możliwe, że działały jakieś aktualizacje w tle, które spowodowały wykorzystanie pakietu podstawowego.
tommir pisze:gdzie uparłem się złożyć reklamację.
Jeśli posiadasz numer reklamacji podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Bodziu-Strz.
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2017, o 14:44

Re: Plush Abonament

Post autor: Bodziu-Strz. »

Witam,
i ja przeniosłem 3 numery do Plush (numery zarejestrowane są na jedną osobę) i nie naliczono mi rabatu za duet żenada
Abonameny (Plush Abo L) reklamacja została zgłoszona. :roll:
Ps.nr. reklamacji: 15160780
Pozdrawiam.
tommir
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2017, o 14:06

Re: Plush Abonament

Post autor: tommir »

Raczej wątpliwe aby coś działało w tle, sprawdzałem to kilkakrotnie. Włączenie internetu komórkowego i niekorzystanie z instagrama skutkuje "śladowym zużyciem" pakietu, podczas korzystania z Instagrama to zawsze kilkadziesiąt MB.

Dziękuję za zainteresowanie się tematem, numer zgłoszenia jaki otrzymałem to C00000001402094.
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

Marta_Plus pisze:Miki983,
powinieneś mieć jedynie utworzonego maila prywatnego do otrzymywania zwrotnej wiadomości. Prześlij ewentualnie maila na adres: bok@plus.pl.
Ok, wysłałem na w/w adres Zagadnienie: 170818-001324

Nie ukrywam, że akurat teraz zależy mi na jak największym pakiecie danych gdyż niedługo wyjeżdżam.

Z góry dzięki za pomoc.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Czy w Plushu działa kod JA+TY?
Czytałem regulamin ale moje wątpliwości nie zostały rozwiane.

Przedłużyłem umowę na Internet i dostałem kod.
Niby na stronie Plusha, przy zamówieniu, nawet w opcji na czas nieokreślony jest możliwość wpisania kodu:

Obrazek

Pytanie czy ta opcja zadziała? :D
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Bodziu-Strz,
Bodziu-Strz. pisze:Ps.nr. reklamacji: 15160780
sprawę przekazałam dalej.

tommir,
tommir pisze:numer zgłoszenia jaki otrzymałem to C00000001402094.
podany numer zgłoszenia to nie jest reklamacja tylko zgłoszenie techniczne, które zostało w dniu dzisiejszym zamknięte. Analiza zgłoszenia nie wykazała problemów po stronie sieci.

Miki983 ,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

patryk7588 ,
patryk7588 pisze:Pytanie czy ta opcja zadziała? :D
sprawdzamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ