Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

Ok. Czekam w takim razie.
Jest też następną sprawa. Jak zwykle mimo obietnic, że będzie już wszystko ok - znowu nie uwzględniono rabatu za DUET. Jak tylko dostanę faktury na maila zgłaszam reklamację.
El_capitano
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2017, o 22:57

Re: Plush Abonament

Post autor: El_capitano »

Witam,

Mam problem z internetem w taryfie Plush ABO L. Internet działa nie reguralnie - przykładowo wczoraj cały dzień działał, dzisiaj już cały nie. Przebywam aktualnie na terenie Niemiec, cały czas w jednym miejscu. Transmisja danych włączona, APN skonfigurowany poprawnie.
guren
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Rejestracja: 25 lip 2015, o 14:19

Re: Plush Abonament

Post autor: guren »

Ile czekaliście dni roboczych na uruchomienie abo po konwersji od wizyty kuriera?
tbfvrs
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 20 lip 2017, o 10:29

Re: Plush Abonament

Post autor: tbfvrs »

Witam
Niestety tak jak przypuszczałem, a inni potwierdzają, kolejne FV nie przyniosły poprawy rozliczeń (pozdrowienia dla darekkkkkk m.in.) :(
Kolejny raz nie odliczono za Duet oraz na moim (nadal tymczasowym, a minęło już 1,5 miesiąca...) nie zaskoczyły WAKACJE;

Proszę o interwencję w sprawie szybkiego rozpatrzenia reklamacji 170819-000687 (tj. odliczenie duetu na 1 numerze, anulowanie FV za 2 numer tymczasowy)
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

tbfvrs pisze:Witam
Niestety tak jak przypuszczałem, a inni potwierdzają, kolejne FV nie przyniosły poprawy rozliczeń (pozdrowienia dla darekkkkkk m.in.) :(
Kolejny raz nie odliczono za Duet oraz na moim (nadal tymczasowym, a minęło już 1,5 miesiąca...) nie zaskoczyły WAKACJE;
Zachęcam do złożenia wniosku o interwencję do Prezesa UKE - ja tak właśnie dzisiaj zrobiłem ponieważ właśnie otrzymałem już czwartą z rzędu nieprawidłową fakturę.
Kiedyś podobne problemy miałem z poprzednim operatorem - wniosek do UKE ustawił ich do pionu.
Link:
https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
Czesio
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 sie 2017, o 16:18

Re: Plush Abonament

Post autor: Czesio »

Witam w klubie. Mam ten sam problem od kilku miesięcy gdy przeszedłem od innego operatora i na szczęście jestem na umowie na czas nieokreślony. Moja cierpliwość się powoli kończy a sam problem z którym ludzie w tej firmie nie mogą sobie poradzić to jakieś kuriozum i paranoja, po prostu czysta amatorszczyzna. Z tego co czytam na FB to również istnieje problem z uzyskaniem dodatkowych GBaitów po określonych w regulaminie okresach rozliczeniowych. Gdybym wiedział co tu się dzieje nigdy nie zrobiłbym tego błędu.
Awatar użytkownika
merck
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 4 maja 2017, o 13:25

Re: Plush Abonament

Post autor: merck »

A ja jutro miałem zamawiać kuriera i przejść za karty na duet abo L. Ale w takim przypadku chyba jeszcze się wstrzymam, bo chyba nikt mnie nie zapewni że uniknę problemów z uzyskaniem rabatu za duet lub zwiększenia GB za staż. Oferta Plush abo z promocją duet wygląd dobrze, jest chyba najlepszą od kiedy weszła w życie pod koniec marca, ale w rzeczywistości jak widać nie jest kolorowo.
Z drugiej strony nie wiadomo jaki jest odsetek błędnie wystawionych faktur i nie naliczania "stażowego" bo przecież Ci którzy są zadowoleni tutaj nie piszą.
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

merck pisze:A ja jutro miałem zamawiać kuriera i przejść za karty na duet abo L. Ale w takim przypadku chyba jeszcze się wstrzymam, bo chyba nikt mnie nie zapewni że uniknę problemów z uzyskaniem rabatu za duet lub zwiększenia GB za staż. Oferta Plush abo z promocją duet wygląd dobrze, jest chyba najlepszą od kiedy weszła w życie pod koniec marca, ale w rzeczywistości jak widać nie jest kolorowo.
Z drugiej strony nie wiadomo jaki jest odsetek błędnie wystawionych faktur i nie naliczania "stażowego" bo przecież Ci którzy są zadowoleni tutaj nie piszą.
Rzecz w tym, że nie wiesz czy nie trafisz do "klubu" tych którym Polkomtel robi takie psikusy, a dla "klubowicza" nie jest ważne do jak licznego klubu należy bo problem dotyka go w 100%.
Zaufanie to jednak ważna rzecz.
Czesio
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 19 sie 2017, o 16:18

Re: Plush Abonament

Post autor: Czesio »

Z tego co wiem (po rozmowach z ludźmi np. na FB) to problem jest bardzo powszechny. Przecież ludzie zgłaszają reklamacje z pominięciem żalenia się na FB i forum. Wygląda to na systemowy "big problem nie do ogarnięcia", bo nie sądzę, żeby to była celowa zagrywka lub niedopatrzenie w takiej ilości przypadków, ale to tylko świadczy o specjalistach, którzy tam pracują. Daje jeszcze dwa miechy i uciekam do konkurencji.
kokos0
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 20 sie 2017, o 11:59

Re: Plush Abonament

Post autor: kokos0 »

Witam, przeniosłem dwa numery do Plusha w ramach abonamentu duet. Proszę mi powiedzieć dlaczego już dostałem dwie faktury osobno za dwa nr telefonu jeden mailowy drugi pocztą polską ? Dlaczego to nie jest połączone w jeden i wysyłany mailowo. Po drugie jeszcze nie korzystam z plusha bo jest w trakcie przeniesienia a już mam faktury na kwotę 46,28 zł i 33,05 zł. Zgłoszenie reklamacyjne zostało wysłane i tak sobie czekam i czekam na odpowiedź. Zaznaczam że obie faktury zapłaciłem, proszę o wyjaśnienie.
konto nr 20815410 i konto nr 20864490
Awatar użytkownika
merck
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 4 maja 2017, o 13:25

Re: Plush Abonament

Post autor: merck »

kokos0 pisze:Witam, przeniosłem dwa numery do Plusha w ramach abonamentu duet. Proszę mi powiedzieć dlaczego już dostałem dwie faktury osobno za dwa nr telefonu jeden mailowy drugi pocztą polską ? Dlaczego to nie jest połączone w jeden i wysyłany mailowo. Po drugie jeszcze nie korzystam z plusha bo jest w trakcie przeniesienia a już mam faktury na kwotę 46,28 zł i 33,05 zł. Zgłoszenie reklamacyjne zostało wysłane i tak sobie czekam i czekam na odpowiedź. Zaznaczam że obie faktury zapłaciłem, proszę o wyjaśnienie.
konto nr 20815410 i konto nr 20864490
Z tego co tutaj się już dowiedziałem należy zlecić konsolidację (przenieść na jedno konto klienta)

http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1

A opłaty może są za numer tymczasowy ?

Ale niech się dogłębnie wypowiedzą specjaliści.
Krzysiek1312
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:02

Re: Plush Abonament

Post autor: Krzysiek1312 »

Basia_Plus pisze:merck ,
Dziękuję za numer reklamacji. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
Do czasu rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji, obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony.
Dziękuję za interwencję. Bodajże następnego dnia reklamacja zostają rozpatrzona. W dodatku na moją korzyść.
,,Jedno" zdanie komentarza. . Byłem obecny przy składaniu reklamacji mojego znajomego. Stan faktyczny identyczny jak mój. Konsultantka już na etapie przyjmowania zgłoszenia przyznała, że to błąd i oczywiście numer tymczasowy jest za free. Czyli kompletny bałagan.
Nie mniej jednak dziękuję za pomoc i zapewne będę prosił o kolejne widząc cyrki z brakiem naliczenia Duetu.
Pozdrawiam
nemo23
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 sie 2017, o 13:07

Re: Plush Abonament

Post autor: nemo23 »

Dzień dobry,
Będę przenosić numer z karty (jakaś zwykła taryfa Plus) na abonament Plush i mam kilka pytań.
1. Czy kuriera da się "zamówić" na określoną porę dnia, by zdążyć wrócić z pracy do domu?
2. Po jakim czasie po podpisaniu umowy u kuriera będzie ona aktywowana?
3. Czy dostanę jakieś potwierdzenie sms, że od tego momentu już mam abonament?
4. Chcę się upewnić: umowa musi być podpisana przez osobę, na którą jest zarejestrowany numer, tak?
Jest to telefon babci, która nie mieszka ze mną (numer jest na mnie), więc jeśli przyjdzie jakiś sms albo trzeba będzie uruchomić ponownie telefon, to wolałabym wiedzieć wcześniej, żeby do niej pojechać.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Miki983,
jak zgłosisz reklamację, daj znać, spróbujemy przyśpieszyć sprawę.

Witaj El_capitano,
El_capitano pisze:Internet działa nie reguralnie - przykładowo wczoraj cały dzień działał, dzisiaj już cały nie
Doprecyzuj proszę, jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia. Jak wygląda sytuacja w przypadku ręcznej zmiany operatora?

Witaj tbfvrs,
tbfvrs pisze:Proszę o interwencję w sprawie szybkiego rozpatrzenia reklamacji 170819-000687 (tj. odliczenie duetu na 1 numerze, anulowanie FV za 2 numer tymczasowy)
Odpowiedź w powyższej sprawie na Twojej skrzynce.

Witaj Czesio,
przepraszam Cię za napotkane niedogodności. Czy była składana reklamacja w opisanej sytuacji?

Witaj kokos0,
sprawę przekazałam dalej.

Witaj nemo23,
nemo23 pisze:1. Czy kuriera da się "zamówić" na określoną porę dnia, by zdążyć wrócić z pracy do domu?
Przy składaniu zamówienia nie ma niestety takiej możliwości, jednakże po utworzeniu zamówienia i nadaniu listu przewozowego przesyłki, będzie można indywidualnie skontaktować się z kurierem.
nemo23 pisze:2. Po jakim czasie po podpisaniu umowy u kuriera będzie ona aktywowana?
Aktywacja następuje zazwyczaj po powrocie podpisanych dokumentów (najwcześniej w ciągu 4 dni od podpisania dokumentów).
nemo23 pisze:3. Czy dostanę jakieś potwierdzenie sms, że od tego momentu już mam abonament?
Powinna dotrzeć wiadomość informacyjna SMS.
nemo23 pisze:4. Chcę się upewnić: umowa musi być podpisana przez osobę, na którą jest zarejestrowany numer, tak?
Tak, umowa powinna być podpisana przez osobę na którą składane było zamówienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

Reklamacja odnośnie nie naliczenia duetu złożona poprzez plus online.
ODPOWIEDZ