darekkkkkk pisze:otrzymałem już piątą z rzędu fakturę, w której Polkomtel nie uwzglęnił rabatów tytułem Duetu.
Złóż proszę reklamację w tej sprawie. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
To bardzo fajnie, że rozpatrzycie reklamację, choć rozstrzygnięcie jest oczywiste - cennik i zasady promocji są obowiązujące.
Unikacie odpowiedzi na trudniejsze pytanie - co i kiedy zrobicie aby abonenci nie musieli więcej masowo składać reklamacji w tak banalnej sprawie?
Ile jeszcze razy zmusicie abonentów do składania reklamacji aby wreszcie ktoś w Polkomtelu zrobił porządek?
Witaj. U mnie również dalej to samo i w ogóle jakieś kwoty od czapy, niedopłaty, a z rach. szczegółowych wychodzi 0 oprócz stałego abonamentu. No normalnie paranoja i mam już tego dosyć. Biorę jutro wszystkie wpłaty i rach które przyszły, dzwonię do konsultanta i analizujemy wpłata po wpłacie mimo, że reklamacje oczywiście cały czas są uznawane :) I to będzie ostatni raz kiedy zadzwonię na infolinie. Oni w ogóle zauważyłem, że niechętnie podejmują temat Plusha jakby zdawali sobie sprawę ze to jest totalny kanał.
Potem bez względu na wszystko pisze skargę do Uokik i gdzie sie da, bo się jeszcze wstrzymywałem, może uke?
Bez względu na wysokość kolejnych przysyłanych faktur płacił będę tyle ile jest w umowie i jeśli zadzwoni do mnie windykacja albo zablokują karty to sprawę kieruje do prokuratury bo przysyłanie non-stop zawyżonych faktur to zwykły stalking i skończy się w sądzie. No ile można, ile? W ogóle warto by było to zrobić grupowo.
Pytanie w imieniu znajomego.
Znajomy posiada Plus Abonament, umowa potrwa jeszcze ponad pół roku, jest trochę nagrzany i chciałby przejść do Plush Abo.
Czy jest możliwość zerwania umowy ale z zachowaniem numeru w ofercie na kartę?
Umowę zerwać można, to wiadomo, będzie kara umowna, to też wiadomo, ale jak będzie z zachowaniem numeru?
Czesio pisze:Witaj. U mnie również dalej to samo i w ogóle jakieś kwoty od czapy, niedopłaty, a z rach. szczegółowych wychodzi 0 oprócz stałego abonamentu. No normalnie paranoja i mam już tego dosyć. Biorę jutro wszystkie wpłaty i rach które przyszły, dzwonię do konsultanta i analizujemy wpłata po wpłacie mimo, że reklamacje oczywiście cały czas są uznawane :) I to będzie ostatni raz kiedy zadzwonię na infolinie. Oni w ogóle zauważyłem, że niechętnie podejmują temat Plusha jakby zdawali sobie sprawę ze to jest totalny kanał.
Potem bez względu na wszystko pisze skargę do Uokik i gdzie sie da, bo się jeszcze wstrzymywałem, może uke?
Bez względu na wysokość kolejnych przysyłanych faktur płacił będę tyle ile jest w umowie i jeśli zadzwoni do mnie windykacja albo zablokują karty to sprawę kieruje do prokuratury bo przysyłanie non-stop zawyżonych faktur to zwykły stalking i skończy się w sądzie. No ile można, ile? W ogóle warto by było to zrobić grupowo.
Piąta faktura przyszła już z uwzględnieniem rabatu za DUET (wreszcie)
Pytanko - po jakim czasie Plus wystawia faktury korygujące? Dostałem poleconym odpowiedź na reklamację dnia 18.08 i 22.08 (dwa numery), w których mam napisane:
Do faktury za okres 17.6.2017 r. - 16.7.2018 r. w najbliższym terminie wystawiona zostanie faktura korygująca uwzględniająca powyższy rabat. Korekty otrzyma Pan w najbliższym możliwym terminie, a rabat z nich wynikający wliczony zostanie na poczet należności na Pana koncie abonenckim.
Stąd moje pytanie, poprzednie korekty przyszły w 2 tygodnie, a teraz czekam już miesiąc
W sierpniu przeniosłem dwa abonamenty do plusha, a jako, że stary operator zdecydował, że numery odda dopiero we wrześniu postanowiłem włączyć na obu tymczasowych wakacje od abonamentu (skoro ich i tak nie używałem). Zrobiłem to przed rozpoczęciem nowego (sierpniowego) okresu rozliczeniowego, dostałem informacje, że wakacje się włączyły, a następnie fakturę na kwotę wyższą niż moje abonamenty (bo się jednak w sierpniu nie włączyły). Złożyłem reklamacje, została rozpatrzona pozytywnie i kwota, którą musiałem wpłacić miała zostać skorygowana. No wszystko niby fajnie, tylko, że jak zaczął się okres rozliczeniowy we wrześniu to się okazało, że mam włączone wakacje od abonamentu i tym samym kompletnie bezużyteczny numery, bo za każdą rzecz są naliczane chore opłaty. A numery już przeniesione.
Konsultant telefoniczny oczywiście nie był w stanie przywrócić mi mojego abonamentu, więc złożyłem kolejną reklamację. Tylko ile mam czekać rozpatrzenie tej reklamacji i włączenie mojego abonamentu? Potrzebuję tego abonamentu tu i teraz, a nie za miesiąc.
Basia_Plus pisze:
podaj nam tutaj numer zgłoszenia lub numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Czy tego rodzaju deklaracje oznaczają, że reklamacje "nie poparte" upublicznieniem problemu są rozpatrywane specjalnym, wolniejszym trybem?
No bo jeśli coś idzie trybem szybszym no to to inne idzie trybem wolniejszym, prawda? To u Was też są "reklamacje gorszego sortu"?
W Polkomtelu to jak w pewnym dyskoncie: codzienne szybkie rozpatrywanie reklamacji w niskiej cenie.
Tylko dlaczego tyle tych reklamacji?
witam
jestem w trakcie przenoszenia do was numeru i zacząłem używać numeru tymczasowego i widzę że korzystając z instagram i nalicza mi dane w pakiecie 15 gb i pytanie przecież jest podobno pakiet social media który miał tego nie naliczać?
darekkkkkk pisze:Czy tego rodzaju deklaracje oznaczają, że reklamacje "nie poparte" upublicznieniem problemu są rozpatrywane specjalnym, wolniejszym trybem?
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych, w terminie maksymalnie do 30 dni, a my jako obsługa Plus Forum staramy się pomagać w każdy możliwy sposób, między innymi poprzez próbę przyśpieszenia rozpatrzenia takich zgłoszeń.
Witaj dak860,
dak860 pisze:i widzę że korzystając z instagram i nalicza mi dane w pakiecie 15 gb
w jaki sposób było to weryfikowane? Co z transmisją danych aplikacji działających w tle?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dak860 pisze:i widzę że korzystając z instagram i nalicza mi dane w pakiecie 15 gb
w jaki sposób było to weryfikowane? Co z transmisją danych aplikacji działających w tle?[/quote]
weryfikowane to było w sposób taki że przez dany dzień korzystałem tylko z aplikacji instagram na numerze tymczasowym i póżniej w wykazie połaczen danym na koncie sprawdziłem, że policzyło dane do pakietu
żadna aplikacja nie działała w tle