Aplikacja wykorzystała cały pakiet podstawowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 804
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Aplikacja wykorzystała cały pakiet podstawowy

Post autor: AZRAEL »

Witam! Mam taki problem, że aplikacja messenger pobrała mi wczoraj bardzo dużo danych (wykorzystała mi cały podstawowy pakiet danych z abonamentu). Stało się to podczas jazdy samochodem. Wracałem z pracy, nagle sms, że przekroczono 80% pakietu, dojechałem do domu to dostałem już sms że wykorzystano 100% pakietu (po około 30 min). Co dziwne w ustawieniach patrzę teraz, że zrobiła to aplikacja messenger w tle co jest bardzo dziwne, pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja. Można coś z tym zrobić czy muszę czekać do okresu rozliczeniowego i na kolejny pakiet? Ma ktoś może jakiś pomysł dlaczego tak się stało?
Pozdrawiam Obrazek

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Aplikacja wykorzystała cały pakiet podstawowy

Post autor: habish »

Możesz wykupić pakiet extra: www.plus.pl/pie
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 804
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Re: Aplikacja wykorzystała cały pakiet podstawowy

Post autor: AZRAEL »

Wiem, że mogę dokupić pakiet dodatkowy ale te ceny... Po prostu zastanawiam się dlaczego się tak stało... Oraz mam przekroczone 12zł za rozmowy i 12zł za SMS w plus.online i ciekawi mnie za co... Gdzie mógłbym sprawdzić jakie mam aktywne usługi/subskrypcje?
Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aplikacja wykorzystała cały pakiet podstawowy

Post autor: Ewa_Plus »

AZRAEL,
- trudno nam zgadywać, co mogło być przyczyną takiej sytuacji.
Jeśli chodzi o aktywne subskrypcje, to sprawdzisz je wysyłając wiadomość SMS o treści: LISTA pod bezpłatny nr 8888.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ