Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 47
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Witam
Jestem abonentem Plusa od listopada 2015 roku - zawarte zostały wówczas dwie umowy na dwa numery, po 29,99 PLN miesięcznie każda. Umowy te po 24 miesiącach przeszły na czas nieokreślony. Obecne wartości na fakturach są jednak o 10 PLN wyższe niż wysokość dotychczasowych faktur.
Bardzo proszę o weryfikację. Warunki umowy nie były zmieniane.
Jestem abonentem Plusa od listopada 2015 roku - zawarte zostały wówczas dwie umowy na dwa numery, po 29,99 PLN miesięcznie każda. Umowy te po 24 miesiącach przeszły na czas nieokreślony. Obecne wartości na fakturach są jednak o 10 PLN wyższe niż wysokość dotychczasowych faktur.
Bardzo proszę o weryfikację. Warunki umowy nie były zmieniane.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Witaj misiek125,
w jakiej pozycji na fakturze ta kwota została naliczona? Czy nie korzystałeś z usług dodatkowo płatnych np. SMS-y Premium?
w jakiej pozycji na fakturze ta kwota została naliczona? Czy nie korzystałeś z usług dodatkowo płatnych np. SMS-y Premium?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
- kwota bieżącej faktury 39,99 zł
- dodatkowe uznania i obciążenia - nota odsetkowa nr XXX - 0,01 zł
Kwota bieżącego rachunku płatna do 22.01.2018 - 40,00 zł
nie korzystałem z żadnych dodatkowych usług.
całkowita kwota faktury jest podniesiona o 10 zł na obydwu numerach telefonu.
- dodatkowe uznania i obciążenia - nota odsetkowa nr XXX - 0,01 zł
Kwota bieżącego rachunku płatna do 22.01.2018 - 40,00 zł
nie korzystałem z żadnych dodatkowych usług.
całkowita kwota faktury jest podniesiona o 10 zł na obydwu numerach telefonu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
misiek125,
najprawdopodobniej przez okres promocyjny naliczany był rabat na abonament. Możesz to zweryfikować w regulaminie promocji, która obowiązywała na Twoim numerze lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
najprawdopodobniej przez okres promocyjny naliczany był rabat na abonament. Możesz to zweryfikować w regulaminie promocji, która obowiązywała na Twoim numerze lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
Tak, zgadza się, przed zawarciem umowy w drodze negocjacji z Konsultantem telefonicznym ustalono kwotę abonamentu na 29,99 PLN dla obydwu numerów, więc pewnie był tam jeszcze jakiś rabat oprócz 10 zł za e-fakturę.
Po upłynięciu 24 miesięcy umowa powinna jednak przejść na czas nieoznaczony na dotychczasowych warunkach. W celu dokładniejszego sprawdzenia mogę podać szczegóły w wiadomości prywatnej
Po upłynięciu 24 miesięcy umowa powinna jednak przejść na czas nieoznaczony na dotychczasowych warunkach. W celu dokładniejszego sprawdzenia mogę podać szczegóły w wiadomości prywatnej
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
misiek125,
z poziomu forum nie mamy dostępu do kont. Wyślij proszę zgłoszenie na bok@plus.pl z opisem sprawy oraz numerem telefonu. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
z poziomu forum nie mamy dostępu do kont. Wyślij proszę zgłoszenie na bok@plus.pl z opisem sprawy oraz numerem telefonu. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.
ok, odezwę się jak dokonam zgłoszenia. Dziękuję