Teraz jest 22 sie 2017, o 15:44

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Kurier

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Kurier

Post25 kwi 2017, o 19:14

Witam.
W czwartek 20.04. złożyłem zamówienie przeniesienia numeru z Orange do Plush ABO 24 mies.– Tylko SIM (SKLEP INTERNETOWY) i w poniedziałek 24.04 otrzymałem info na email, że zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej, i mam pytanie kiedy mogę spodziewać się kuriera. Zależy mi na czasie, żeby skrócić do minimum proces przeniesienia numeru, bo jeszcze w grę wchodzą dni wolne na początku maja, a to z powodów urlopowych może opóźnić procedurę nie tylko po stronie Plusa, ale też po stronie Orange. Może okazać się, że coś jest nie halo i wszystko się przedłuży, a umowa z Orange kończy się 18.05. Prawdopodobnie wlepią mi kolejny okres rozliczeniowy i to już mnie zaboli finansowo, ale jest szansa, że jak szybko wpłynie wniosek o przeniesieniu, to zdążę przejść z końcem okresu promocyjnego.
Ostatnio edytowano 25 kwi 2017, o 20:38 przez Krzysiek_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zmiana działu na OFICJALNY DZIAŁ SIECI PLUS
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4193
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 73 razy
    Otrzymał podziękowań: 387 razy

Re: Kurier

Post26 kwi 2017, o 09:44

Tomasz_z_Wawy,
- termin dostawy podany jest w wiadomości e-mail od sklepu internetowego. Sprawdź jeszcze folder "spam". Możliwe, że tam trafił ten e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kurier

Post26 kwi 2017, o 12:01

Niestety, nie ma żadnej wiadomości o wizycie kuriera. Mam tylko nr zamówienia 201704202979780, którego obecny status to PLUSH_DO_KURIERA.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2259
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 185 razy

Re: Kurier

Post26 kwi 2017, o 12:26

Tomasz_z_Wawy,

skontaktuj się proszę w tej sprawie z naszym sklepem internetowym http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kurier

Post26 kwi 2017, o 13:08

e-sklep poinformował, że powinienem przesyłkę otrzymać wczoraj oraz info o podjęciu interwencji w firmie kurierskiej. Mam nadzieję, że kurierowi będzie się chciało dotrzeć do mnie do pracy, bo taki adres dostawy podałem, żeby nie miał wymówki o mojej nieobecności.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2259
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 185 razy

Re: Kurier

Post26 kwi 2017, o 13:32

Tomasz_z_Wawy,

przesyłka powinna być dostarczona pod wskazany przez Ciebie adres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kurier

Post28 kwi 2017, o 15:44

Mimo kilku interwencji BOK i sklepu internetowego kurier od poniedziałku 24.04 do piątku 28.04 nie przybył i nawet nie raczył się skontaktować. A podałem w zamówieniu adres do pracy, żeby w godzinach najdogodniejszych dla kuriera odebrać przesyłkę. Niestety, ale 2, 4, 5 maja będę na urlopie i przesyłkę o ile firma kurierska będzie chciała ją dostarczyć będę mógł odebrać w domu. Podałem do sklepu internetowego powyższe informacje oraz nr telefonów do kontaktu dla kuriera, ale mam dziwne przeczucie, że będą problemy. W emailu ze sklepu internetowego jest napisane: "zmiana adresu do dostawy może nie być uwzględniona w generowanych automatycznie komunikatach na temat danych w Pana zamówieniu.". Dodam, że przesyłka ma być dostarczona w Warszawie, więc chyba firma kurierska ma w tym mieście większe możliwości niż na terenach wiejskich i mimo to nikt się do mnie nie odezwał. W Orange przy każdej umowie (komórki i usługi stacjonarne) otrzymywałem sms oraz email z terminem dostarczenia przesyłki i kontaktem, do kuriera. Po za tym sam zawsze dzwonił jeżeli nie mógł być w wyznaczonym czasie. W Plusie obsługa bardzo poważnie kuleje. :-x
Czy nie można załatwiać podpisywania umów składanych przez sklep internetowy w salonach firmowych Plusa? W Warszawie jestem w stanie dotrzeć w każde miejsce, a szczególnie do centrum gdzie taki salon się znajduje, to przyspieszyłoby cały proces i klient nie byłby sfrustrowany.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2259
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 185 razy

Re: Kurier

Post28 kwi 2017, o 16:26

Tomasz_z_Wawy,

zmiana adresu dostawy może skutkować opóźnieniem w doręczeniu przesyłki zgodnie z informacją od pracowników sklepu internetowego.
Tomasz_z_Wawy napisał(a):Czy nie można załatwiać podpisywania umów składanych przez sklep internetowy w salonach firmowych Plusa?

Niestety nie ma takiej możliwości, to różne kanały sprzedaży. Dziękujemy za sugestię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kurier

Post29 kwi 2017, o 23:17

Mam pytanie, czy jest jakiś problem z moim drugim zamówieniem nr 201704253002599. Złożyłem we wtorek 25.04, ale nadal jest w trakcie realizacji. Drugie zamówienie jest na adres domowy, bo miałem nadzieję, że zostanie przekazane do firmy kurierskiej najpóźniej po kilku dniach i dostarczenie nastąpi w pierwszych dniach maja kiedy będę w domu, ale naiwny się myliłem. Mam pewną teorię spiskową ;-) wg., której żadne z zamówień nie zostało wysłane przez Polkomtel do firmy kurierskiej, tylko są zbierane np. przez tydzień, a potem firma kurierska łaskawie podejmuje się dostarczenia, ale wg. własnego uznania nie bacząc na terminy. W innym przypadku otrzymałbym od Polkomtela nr przesyłki w celu jej śledzenia lub ktoś z firmy kurierskiej po kilku interwencjach raczej by się ze mną skontaktował. Zastanawiam się po co właściwie jest oferta dla przenoszących numer skoro to tak wygląda, a termin umowy z obecnym operatorem dobiega końca i ja jako klient jestem w zawieszeniu, bo nie wiem czy dokumenty od Polkomtela dotrą, czy mam szukać innej oferty, żeby zdążyć przed końcem umowy. Wprawdzie obecny operator nie ma zajefajnej oferty, ale są inni, którzy oferują podobne do Plush Abo.
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kurier

Post2 maja 2017, o 09:16

Miły Pan kurier przed chwilą przybył z umową z zamówienia nr 201704253002599, które było drugim zamówieniem składanym w dniu 25.04, ale pierwsze zamówienie nr 201704202979780 złożone w dniu 20.04 nie dotarło. Chyba ktoś coś pomieszał w Polkomtelu i potraktował obie sprawy jako jedną, a zamówienia dotyczyły przeniesienia dwóch różnych numerów telefonicznych. Myślałem, że po kilku interwencjach przyjdą już obie umowy w jednej przesyłce, ale tak mi się tylko wydawało.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2259
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 185 razy

Re: Kurier

Post2 maja 2017, o 11:48

Tomasz_z_Wawy,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kurier

Post2 maja 2017, o 11:55

Dziękuję. :-) Muszę odwołać swoje teorie spiskowe. Staracie się.
Tylko firma kurierska od pierwszej przesyłki nawala, bo 25 i 26.04 stwierdzili, że "klient nieobecny". Ewidentnie ściemniali, bo przesyłka była kierowana na adres do pracy, gdzie byłem w tym czasie, a po za tym ochrona, która jest obecna 24h była powiadomiona o tym, że oczekuję kuriera. Teraz po zmianie adresu dostawy na domowy mam nadzieję, że sprostają wyzwaniu. Przesyłka ma być dostarczona dzisiaj do godz. 18. Ciekawe, że dwie przesyłki są dostarczane przez różne firmy kurierskie i stąd może inne podejście do sprawy, bo druga przyszła jak należy z wcześniejszym powiadomieniem na sms. W każdym razie Polkomtel nie zawinił i jeszcze raz dziękuję za interwencje oraz info o losach przesyłki.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2259
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 185 razy

Re: Kurier

Post2 maja 2017, o 14:40

Tomasz_z_Wawy ,

Tomasz_z_Wawy napisał(a):Przesyłka ma być dostarczona dzisiaj do godz. 18.

mamy nadzieję, że tym razem sprawa zakończy się pomyślnie i przesyłka zostanie dostarczona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kurier

Post8 maja 2017, o 13:49

Kurier po wielu trudach dotarł dopiero dzisiaj po ponad 2 tygodniach. Działanie firmy kurierskiej można nazwać bardzo delikatnie niefrasobliwością. Kurier dzwoni na nr przenoszony zamiast kontaktowy podawany kilkukrotnie przeze mnie oraz Polkomtela firmie kurierskiej. Przenoszony numer jest użytkowany przez dziecko, które w szkole wyłącza lub wycisza telefon i w czasie zajęć nie używa. Kurier po takim telefonie na niewłaściwy numer odhacza w systemie, że klient nieobecny zamiast pofatygować się na miejsce gdzie ja naiwny czekam i się nigdzie nie ruszam. Obecny operator naliczy zapewne sporo wyższy abonament przez dwa kolejne okresy rozliczeniowe, bo okres promocyjny niedługo się skończy i termin ustala sobie dotychczasowy operator, a umowa powinna być wypowiedziana co najmniej na 30 dni przed jej końcem.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4193
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 73 razy
    Otrzymał podziękowań: 387 razy

Re: Kurier

Post8 maja 2017, o 14:24

Tomasz_z_Wawy,
- przykro mi z powodu tych komplikacji jakie miały miejsce przy doręczaniu przesyłki. Nie mniej jednak cieszę się, że jest ona już u Ciebie.
Numer zostanie przeniesiony zgodnie wybranym przez Ciebie trybem. Wyznaczona datę przeniesienia możesz sprawdzić kontaktując się z naszym DOK telefonicznie (http://www.plus.pl/kontakt) lub mailowo (bok@plus.pl).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Następna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 25 gości