Teraz jest 24 cze 2017, o 23:39

Zostaw Kontakt




Kurier

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

chwalina

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 28 maja 2017, o 15:46
  • Lokalizacja: Głogów
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kurier

Post28 maja 2017, o 15:58

j52016

Tomasz_z_Wawy napisał(a):Kurier po wielu trudach dotarł dopiero dzisiaj po ponad 2 tygodniach. Działanie firmy kurierskiej można nazwać bardzo delikatnie niefrasobliwością. Kurier dzwoni na nr przenoszony zamiast kontaktowy podawany kilkukrotnie przeze mnie oraz Polkomtela firmie kurierskiej. Przenoszony numer jest użytkowany przez dziecko, które w szkole wyłącza lub wycisza telefon i w czasie zajęć nie używa. Kurier po takim telefonie na niewłaściwy numer odhacza w systemie, że klient nieobecny zamiast pofatygować się na miejsce gdzie ja naiwny czekam i się nigdzie nie ruszam. Obecny operator naliczy zapewne sporo wyższy abonament przez dwa kolejne okresy rozliczeniowe, bo okres promocyjny niedługo się skończy i termin ustala sobie dotychczasowy operator, a umowa powinna być wypowiedziana co najmniej na 30 dni przed jej końcem.


Nie dziwią mnie problemy z firmą kurierską. Dlatego unikam e-sklepów, gdzie z góry narzucana jest jakaś firma kurierska. Ja rozumiem, że dany sklep może mieć podpisaną umowę z jedną firmą kurierską. Ale nie powinno to wykluczać możliwości wysłania przesyłki poprzez inną firmę (za wyższą opłatą oczywiście). Ja najczęściej korzystam z serwisu xxxxx, gdzie porównuję sobie na bieżąco oferty różnych firm kurierskich wybieram tę, która jest dla mnie najkorzystniejsza.
Ostatnio edytowano 29 maja 2017, o 09:11 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Usunięcie adresu www
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kurier

Post2 cze 2017, o 13:23

Jedna przesyłka była dostarczona przez K-Ex jak należy, a druga przez TNT Express Worldwide, gdzie dostarczenie trwało ponad dwa tygodnie, mimo że magazyn mają oddalony ode mnie o kilka kilometrów. Nie wiem czy Plus bezpośrednio ma podpisane umowy z kilkoma firmami, czy tylko z K-Ex, która ma podwykonawców. W każdym razie dwie firmy w największym mieście w Polsce mają różne podejście do swojej działalności. W Orange jest DPD i nigdy nie miałem problemów, bo przesyłka docierała zazwyczaj w przeciągu 2 dni roboczych od zamówienia i zawsze był sms z nr. telefonu do kuriera, w razie gdyby coś się zmieniło.
Co do skorzystania z e-sklepu, to tu była najlepsza oferta, bo w salonach jak wiadomo nie są już tak atrakcyjne.
Offline
Avatar użytkownika

YO2U

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 6 cze 2017, o 17:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Kurier Geis

Post6 cze 2017, o 17:52

Witam nie wiem jak wy macie podpisaną umowę z tymi partaczami, debilami itd. Miała do mnie dotrzeć umowa + sprzęt, w terminie 1-2.06.2017 kurierowi godzina nie pasowała, w terminie 5.06.2017, odezwał się kurier ale z innego rejonu, ten przekazał paczkę do przekazania na 6.06.2017 na mój rejon. Dzwoniła pani ze sklepu internetowego za pierwszym razem czy rezygnuje, mówię że nie więc zapytała się o godziny podałem po 15, podobno poinformowała firmę Geis, i chyba to prawda bo dzisiaj czyli 6.06.2017 według systemu o 18.19 byłem według nich nieosiągalny, chociaż od godziny 13,30 byłem w domu i czekałem jak ten debil na jaśnie pana kuriera. Dołączam wam screena ze śledzenia paczki Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Przenoszę#Numer

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 2 cze 2017, o 07:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+ 49.99
  • Model telefonu: Xz premium

Re: Kurier Geis

Post6 cze 2017, o 20:59

Cześć. Mam nadzieję YO2U, że to lokalne "problemy" z doręczycielem, i nie są wykładnią firmy K-Ex Geis czy jak zwał wykonawca się nazywa. Powiem Ci YO2U że moja paczka ma nadejść planowo jutro, mieszkam obok sortowni na Wawę i zobaczymy jak długo im to zajmie :) Jutro może ja będę chciał się wyżyć bo wziąłem dzień wolny w pracy= moja strata finansowa. Miejmy nadzieję, że Ewa z Plusa Tobie jutro pomoże jak i mi pomogła.

Pozdrawiam
przenoszę#numer
Ostatnio edytowano 7 cze 2017, o 08:25 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1962
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Kurier

Post7 cze 2017, o 09:43

Witaj YO2U,

czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... aqid=4365&.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości