Strona 1 z 3

Kurier

: 25 kwie 2017, o 20:14
autor: Tomasz_z_Wawy
Witam.
W czwartek 20.04. złożyłem zamówienie przeniesienia numeru z Orange do Plush ABO 24 mies.– Tylko SIM (SKLEP INTERNETOWY) i w poniedziałek 24.04 otrzymałem info na email, że zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej, i mam pytanie kiedy mogę spodziewać się kuriera. Zależy mi na czasie, żeby skrócić do minimum proces przeniesienia numeru, bo jeszcze w grę wchodzą dni wolne na początku maja, a to z powodów urlopowych może opóźnić procedurę nie tylko po stronie Plusa, ale też po stronie Orange. Może okazać się, że coś jest nie halo i wszystko się przedłuży, a umowa z Orange kończy się 18.05. Prawdopodobnie wlepią mi kolejny okres rozliczeniowy i to już mnie zaboli finansowo, ale jest szansa, że jak szybko wpłynie wniosek o przeniesieniu, to zdążę przejść z końcem okresu promocyjnego.

Re: Kurier

: 26 kwie 2017, o 10:44
autor: Ewa_Plus
Tomasz_z_Wawy,
- termin dostawy podany jest w wiadomości e-mail od sklepu internetowego. Sprawdź jeszcze folder "spam". Możliwe, że tam trafił ten e-mail.

Re: Kurier

: 26 kwie 2017, o 13:01
autor: Tomasz_z_Wawy
Niestety, nie ma żadnej wiadomości o wizycie kuriera. Mam tylko nr zamówienia 201704202979780, którego obecny status to PLUSH_DO_KURIERA.

Re: Kurier

: 26 kwie 2017, o 13:26
autor: Basia_Plus
Tomasz_z_Wawy,

skontaktuj się proszę w tej sprawie z naszym sklepem internetowym http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: Kurier

: 26 kwie 2017, o 14:08
autor: Tomasz_z_Wawy
e-sklep poinformował, że powinienem przesyłkę otrzymać wczoraj oraz info o podjęciu interwencji w firmie kurierskiej. Mam nadzieję, że kurierowi będzie się chciało dotrzeć do mnie do pracy, bo taki adres dostawy podałem, żeby nie miał wymówki o mojej nieobecności.

Re: Kurier

: 26 kwie 2017, o 14:32
autor: Basia_Plus
Tomasz_z_Wawy,

przesyłka powinna być dostarczona pod wskazany przez Ciebie adres.

Re: Kurier

: 28 kwie 2017, o 16:44
autor: Tomasz_z_Wawy
Mimo kilku interwencji BOK i sklepu internetowego kurier od poniedziałku 24.04 do piątku 28.04 nie przybył i nawet nie raczył się skontaktować. A podałem w zamówieniu adres do pracy, żeby w godzinach najdogodniejszych dla kuriera odebrać przesyłkę. Niestety, ale 2, 4, 5 maja będę na urlopie i przesyłkę o ile firma kurierska będzie chciała ją dostarczyć będę mógł odebrać w domu. Podałem do sklepu internetowego powyższe informacje oraz nr telefonów do kontaktu dla kuriera, ale mam dziwne przeczucie, że będą problemy. W emailu ze sklepu internetowego jest napisane: "zmiana adresu do dostawy może nie być uwzględniona w generowanych automatycznie komunikatach na temat danych w Pana zamówieniu.". Dodam, że przesyłka ma być dostarczona w Warszawie, więc chyba firma kurierska ma w tym mieście większe możliwości niż na terenach wiejskich i mimo to nikt się do mnie nie odezwał. W Orange przy każdej umowie (komórki i usługi stacjonarne) otrzymywałem sms oraz email z terminem dostarczenia przesyłki i kontaktem, do kuriera. Po za tym sam zawsze dzwonił jeżeli nie mógł być w wyznaczonym czasie. W Plusie obsługa bardzo poważnie kuleje. :-x
Czy nie można załatwiać podpisywania umów składanych przez sklep internetowy w salonach firmowych Plusa? W Warszawie jestem w stanie dotrzeć w każde miejsce, a szczególnie do centrum gdzie taki salon się znajduje, to przyspieszyłoby cały proces i klient nie byłby sfrustrowany.

Re: Kurier

: 28 kwie 2017, o 17:26
autor: Basia_Plus
Tomasz_z_Wawy,

zmiana adresu dostawy może skutkować opóźnieniem w doręczeniu przesyłki zgodnie z informacją od pracowników sklepu internetowego.
Tomasz_z_Wawy pisze:Czy nie można załatwiać podpisywania umów składanych przez sklep internetowy w salonach firmowych Plusa?
Niestety nie ma takiej możliwości, to różne kanały sprzedaży. Dziękujemy za sugestię.

Re: Kurier

: 30 kwie 2017, o 00:17
autor: Tomasz_z_Wawy
Mam pytanie, czy jest jakiś problem z moim drugim zamówieniem nr 201704253002599. Złożyłem we wtorek 25.04, ale nadal jest w trakcie realizacji. Drugie zamówienie jest na adres domowy, bo miałem nadzieję, że zostanie przekazane do firmy kurierskiej najpóźniej po kilku dniach i dostarczenie nastąpi w pierwszych dniach maja kiedy będę w domu, ale naiwny się myliłem. Mam pewną teorię spiskową ;-) wg., której żadne z zamówień nie zostało wysłane przez Polkomtel do firmy kurierskiej, tylko są zbierane np. przez tydzień, a potem firma kurierska łaskawie podejmuje się dostarczenia, ale wg. własnego uznania nie bacząc na terminy. W innym przypadku otrzymałbym od Polkomtela nr przesyłki w celu jej śledzenia lub ktoś z firmy kurierskiej po kilku interwencjach raczej by się ze mną skontaktował. Zastanawiam się po co właściwie jest oferta dla przenoszących numer skoro to tak wygląda, a termin umowy z obecnym operatorem dobiega końca i ja jako klient jestem w zawieszeniu, bo nie wiem czy dokumenty od Polkomtela dotrą, czy mam szukać innej oferty, żeby zdążyć przed końcem umowy. Wprawdzie obecny operator nie ma zajefajnej oferty, ale są inni, którzy oferują podobne do Plush Abo.

Re: Kurier

: 2 maja 2017, o 10:16
autor: Tomasz_z_Wawy
Miły Pan kurier przed chwilą przybył z umową z zamówienia nr 201704253002599, które było drugim zamówieniem składanym w dniu 25.04, ale pierwsze zamówienie nr 201704202979780 złożone w dniu 20.04 nie dotarło. Chyba ktoś coś pomieszał w Polkomtelu i potraktował obie sprawy jako jedną, a zamówienia dotyczyły przeniesienia dwóch różnych numerów telefonicznych. Myślałem, że po kilku interwencjach przyjdą już obie umowy w jednej przesyłce, ale tak mi się tylko wydawało.

Re: Kurier

: 2 maja 2017, o 12:48
autor: Basia_Plus
Tomasz_z_Wawy,

sprawdź pocztę.

Re: Kurier

: 2 maja 2017, o 12:55
autor: Tomasz_z_Wawy
Dziękuję. :-) Muszę odwołać swoje teorie spiskowe. Staracie się.
Tylko firma kurierska od pierwszej przesyłki nawala, bo 25 i 26.04 stwierdzili, że "klient nieobecny". Ewidentnie ściemniali, bo przesyłka była kierowana na adres do pracy, gdzie byłem w tym czasie, a po za tym ochrona, która jest obecna 24h była powiadomiona o tym, że oczekuję kuriera. Teraz po zmianie adresu dostawy na domowy mam nadzieję, że sprostają wyzwaniu. Przesyłka ma być dostarczona dzisiaj do godz. 18. Ciekawe, że dwie przesyłki są dostarczane przez różne firmy kurierskie i stąd może inne podejście do sprawy, bo druga przyszła jak należy z wcześniejszym powiadomieniem na sms. W każdym razie Polkomtel nie zawinił i jeszcze raz dziękuję za interwencje oraz info o losach przesyłki.

Re: Kurier

: 2 maja 2017, o 15:40
autor: Basia_Plus
Tomasz_z_Wawy ,
Tomasz_z_Wawy pisze:Przesyłka ma być dostarczona dzisiaj do godz. 18.
mamy nadzieję, że tym razem sprawa zakończy się pomyślnie i przesyłka zostanie dostarczona.

Re: Kurier

: 8 maja 2017, o 14:49
autor: Tomasz_z_Wawy
Kurier po wielu trudach dotarł dopiero dzisiaj po ponad 2 tygodniach. Działanie firmy kurierskiej można nazwać bardzo delikatnie niefrasobliwością. Kurier dzwoni na nr przenoszony zamiast kontaktowy podawany kilkukrotnie przeze mnie oraz Polkomtela firmie kurierskiej. Przenoszony numer jest użytkowany przez dziecko, które w szkole wyłącza lub wycisza telefon i w czasie zajęć nie używa. Kurier po takim telefonie na niewłaściwy numer odhacza w systemie, że klient nieobecny zamiast pofatygować się na miejsce gdzie ja naiwny czekam i się nigdzie nie ruszam. Obecny operator naliczy zapewne sporo wyższy abonament przez dwa kolejne okresy rozliczeniowe, bo okres promocyjny niedługo się skończy i termin ustala sobie dotychczasowy operator, a umowa powinna być wypowiedziana co najmniej na 30 dni przed jej końcem.

Re: Kurier

: 8 maja 2017, o 15:24
autor: Ewa_Plus
Tomasz_z_Wawy,
- przykro mi z powodu tych komplikacji jakie miały miejsce przy doręczaniu przesyłki. Nie mniej jednak cieszę się, że jest ona już u Ciebie.
Numer zostanie przeniesiony zgodnie wybranym przez Ciebie trybem. Wyznaczona datę przeniesienia możesz sprawdzić kontaktując się z naszym DOK telefonicznie (http://www.plus.pl/kontakt) lub mailowo (bok@plus.pl).