Strona 2 z 3

Re: Kurier

: 28 maja 2017, o 16:58
autor: chwalina
Tomasz_z_Wawy pisze:Kurier po wielu trudach dotarł dopiero dzisiaj po ponad 2 tygodniach. Działanie firmy kurierskiej można nazwać bardzo delikatnie niefrasobliwością. Kurier dzwoni na nr przenoszony zamiast kontaktowy podawany kilkukrotnie przeze mnie oraz Polkomtela firmie kurierskiej. Przenoszony numer jest użytkowany przez dziecko, które w szkole wyłącza lub wycisza telefon i w czasie zajęć nie używa. Kurier po takim telefonie na niewłaściwy numer odhacza w systemie, że klient nieobecny zamiast pofatygować się na miejsce gdzie ja naiwny czekam i się nigdzie nie ruszam. Obecny operator naliczy zapewne sporo wyższy abonament przez dwa kolejne okresy rozliczeniowe, bo okres promocyjny niedługo się skończy i termin ustala sobie dotychczasowy operator, a umowa powinna być wypowiedziana co najmniej na 30 dni przed jej końcem.
Nie dziwią mnie problemy z firmą kurierską. Dlatego unikam e-sklepów, gdzie z góry narzucana jest jakaś firma kurierska. Ja rozumiem, że dany sklep może mieć podpisaną umowę z jedną firmą kurierską. Ale nie powinno to wykluczać możliwości wysłania przesyłki poprzez inną firmę (za wyższą opłatą oczywiście). Ja najczęściej korzystam z serwisu xxxxx, gdzie porównuję sobie na bieżąco oferty różnych firm kurierskich wybieram tę, która jest dla mnie najkorzystniejsza.

Re: Kurier

: 2 cze 2017, o 14:23
autor: Tomasz_z_Wawy
Jedna przesyłka była dostarczona przez K-Ex jak należy, a druga przez TNT Express Worldwide, gdzie dostarczenie trwało ponad dwa tygodnie, mimo że magazyn mają oddalony ode mnie o kilka kilometrów. Nie wiem czy Plus bezpośrednio ma podpisane umowy z kilkoma firmami, czy tylko z K-Ex, która ma podwykonawców. W każdym razie dwie firmy w największym mieście w Polsce mają różne podejście do swojej działalności. W Orange jest DPD i nigdy nie miałem problemów, bo przesyłka docierała zazwyczaj w przeciągu 2 dni roboczych od zamówienia i zawsze był sms z nr. telefonu do kuriera, w razie gdyby coś się zmieniło.
Co do skorzystania z e-sklepu, to tu była najlepsza oferta, bo w salonach jak wiadomo nie są już tak atrakcyjne.

Kurier Geis

: 6 cze 2017, o 18:52
autor: YO2U
Witam nie wiem jak wy macie podpisaną umowę z tymi partaczami, debilami itd. Miała do mnie dotrzeć umowa + sprzęt, w terminie 1-2.06.2017 kurierowi godzina nie pasowała, w terminie 5.06.2017, odezwał się kurier ale z innego rejonu, ten przekazał paczkę do przekazania na 6.06.2017 na mój rejon. Dzwoniła pani ze sklepu internetowego za pierwszym razem czy rezygnuje, mówię że nie więc zapytała się o godziny podałem po 15, podobno poinformowała firmę Geis, i chyba to prawda bo dzisiaj czyli 6.06.2017 według systemu o 18.19 byłem według nich nieosiągalny, chociaż od godziny 13,30 byłem w domu i czekałem jak ten debil na jaśnie pana kuriera. Dołączam wam screena ze śledzenia paczki Obrazek

Re: Kurier Geis

: 6 cze 2017, o 21:59
autor: Przenoszę#Numer
Cześć. Mam nadzieję YO2U, że to lokalne "problemy" z doręczycielem, i nie są wykładnią firmy K-Ex Geis czy jak zwał wykonawca się nazywa. Powiem Ci YO2U że moja paczka ma nadejść planowo jutro, mieszkam obok sortowni na Wawę i zobaczymy jak długo im to zajmie :) Jutro może ja będę chciał się wyżyć bo wziąłem dzień wolny w pracy= moja strata finansowa. Miejmy nadzieję, że Ewa z Plusa Tobie jutro pomoże jak i mi pomogła.

Pozdrawiam
przenoszę#numer

Re: Kurier

: 7 cze 2017, o 10:43
autor: Basia_Plus
Witaj YO2U,

czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365&.

Geis Global Logistic

: 6 lis 2017, o 16:03
autor: tokarq
Geis wchłonęło K-ex'a, ale Plus chyba zapomniał zweryfikować umowy z kurierem.
SMS'em od Plusa dostałem informacje żeby spodziewać się kuriera między 10 a 12 godziną. 10 min temu dzowniłem do nich na infolinie i dowiedziałem się, że oni wg. ich regulaminu nie gwarantują dostawy wg tego co przychodzi w wiadomości od wysyłającego paczkę. Także, jak zwykle, Polkomtel pokazuje jak dba o klientów, skoro nawet nie potrafi się dogadać z firmą kurierską. Chciałbym zaznaczyć że na 7 przedłużanych umów przez internet/infolinie tylko raz paczka przyszła bez problemu. Jedna na siedem...

Re: Kurier

: 6 lis 2017, o 16:40
autor: Basia_Plus
tokarq,

przepraszam za napotkane niedogodności.
tokarq pisze:żeby spodziewać się kuriera między 10 a 12 godziną.
Czy przesyłka została dostarczona?

Re: Kurier

: 6 lis 2017, o 22:33
autor: tokarq
Basia_Plus pisze:tokarq,

Czy przesyłka została dostarczona?
Tak została dostarczona.

Re: Kurier

: 7 lis 2017, o 12:03
autor: Arkadius00
Dzień dobry mam problem z kurierem Geis to chyba jakis kurier widmo. Dwa razy wystawił nieuzasadnione awizo. W piątek 3 listopada Pani z infolinii Geis zapewniala ze w poniedziałek po 15 bedzie kurier. Dzis mamy wtorek kurier sie nie zjawil a w śledzeniu paczki jest ze nie zastał nikogo. Nr zamowienia to 201710283803837 nr listu przewozowego 31501297991*. Proszę o jakąś reakcje. Pozdrawiam

Re: Kurier

: 7 lis 2017, o 12:32
autor: Marta_Plus
tokarq,

dziękuję za informację i cieszę się, że przesyłka jest już u Ciebie.

Witaj Arkadius00,

przepraszam za napotkane komplikacje. Wysłałam już interwencję w sprawie ponowienia dostawy Twojej przesyłki.

Re: Kurier

: 23 lis 2017, o 16:47
autor: Tomasz_z_Wawy
A ja muszę tym razem pochwalić Polkomtel za bardzo szybkie nadanie przesyłki i to z wyznaczoną datą oraz godzinami dostarczenia, a Panią kurierkę z Geis za nadzwyczajne zaangażowanie, ponieważ dostarczyła dokumenty z kartą sim do mnie do pracy, chociaż miała wskazany adres domowy. :-D Po przejściach z kurierem w maju, teraz Polkomtel potraktował mnie jak VIPa. Jestem pod wrażeniem.

Re: Kurier

: 16 kwie 2018, o 12:47
autor: Emperour
Witam,
jestem wściekły...postanowiłem przejść z plus mix na abonament z zachowaniem numeru poprzez cesję umowy z mamy na mnie.
Kontaktowano się ze mną z nr 222127188, 5.04.2018 zostały dogadane warunki, 6.04.2018 został nadany kurier z telefonem i umową. Firma kurierska (TNT) zawaliła sprawę bo dostawa miała być na 9.04, a z nieznanych przyczyn paczka zalegała na magazynie TNT w Szczecinie przez kolejne trzy dni czyli do 12.04.18r., oczywiście 9.04 moja mama dostała smsa o tym, że operator Plus GSM nadał przesyłkę wyznaczył termin itd. zero info o kwocie pobrania. Pani konsultantka dzwoniąca z 222127188 wprowadziła mnie (i mamę z resztą też) w błąd, informując, że przy odbiorze sprzętu od kuriera nie płacę nic, natomiast kwota opłaty wstępnej będzie płatna w pierwszej fakturze. Niestety dziś 16.04 kurier dotarł żądając kwoty wstępnej tj. 549zł gotówki do ręki. W zeszłym tygodniu telefony do TNT jak i plusa pochłonęły 30 zł z mojego konta, dziś straciłem już 10 zł, Pani opiekun nie jest skłonna oddzwonić mimo wielu próśb, a ja chcę to jedynie to wyjaśnić. MASAKRA

Re: Kurier

: 16 kwie 2018, o 13:36
autor: Marta_Plus
Witaj Emperour,

aby wyjaśnić opisaną sytuację, prześlij mi proszę poprzez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy umowa oraz numer PESEL.

Re: Kurier

: 27 gru 2018, o 14:06
autor: kubotos
Szanowni Państwo,

Dokładnie 20 dni temu (7 grudnia) została nadana pierwsza przesyłka z umową Plush wraz z kartami sim. Mimo licznych osobistych prób kontaktu z TNT oraz infolinią Plusz oraz kilku kolejnych nadań (próbowałem nawet zmienić adres dostawy, aby łatwiej było kurierowi trafić) nie było próby kontaktu telefonicznego ze strony kuriera. Ostatnio otrzymałem tel. z Plusa z zapytaniem "jaki był powód odmowy przyjęcia przesyłki?", podczas gdy nie nadesłano mi nawet informacji sms o przekazaniu przesyłki do doręczenia (jak to poprzednio robiono). Być może problem polega na tym, że w okolicy mojej pracy jest strefa płatnego parkowania i kurierzy wolą wpisać "odmowa przyjęcia".

Uprzejmie proszę o pilną interwencję.

Obawiam się, że ze względu na fatalną jakość obsługi będę musiał znaleźć inną ofertę.

Re: Kurier

: 27 gru 2018, o 15:42
autor: Ewa_Plus
Witaj kubotos,
- czy mógłbyś podać numer swojego zamówienia?