Zamknięcie firmy, a umowa na abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Ovenoo
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 maja 2017, o 09:51

Zamknięcie firmy, a umowa na abonament

Post autor: Ovenoo »

Witam,
niedawno zamknąłem firmę. Mam wzięty na firmę telefon na abonament dla pracownika, którego już nie mam z wiadomych względów. Czy jest jakaś szansa na odstąpienie od umowy z racji zamknięcia firmy bez uiszczania kary umownej?

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 2 maja 2017, o 16:45 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zamknięcie firmy, a umowa na abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Ovenoo,

rozwiązanie umowy przed zakończeniem okresu promocyjnego spowoduje naliczenie kary umownej. Możesz przepisać numer na osobę fizyczną. Więcej informacji tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Focus
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 7 maja 2016, o 12:39

Re: Zamknięcie firmy, a umowa na abonament

Post autor: Focus »

Czy można przepisać nr z firmowego na prywatny bez wizyty w punkcie Plusa ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zamknięcie firmy, a umowa na abonament

Post autor: Basia_Plus »

Focus,
Focus pisze:Czy można przepisać nr z firmowego na prywatny bez wizyty w punkcie Plusa ?
czy chodzi o przepisanie numeru z jednoosobowej działalności gospodarczej na osobę indywidualną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Focus
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 7 maja 2016, o 12:39

Re: Zamknięcie firmy, a umowa na abonament

Post autor: Focus »

Dokładnie tak
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zamknięcie firmy, a umowa na abonament

Post autor: Basia_Plus »

Focus,

dziękuję za potwierdzenie. Przepisanie numeru z Twojej działalności gospodarczej na osobę fizyczną możesz zgłosić:
- mailem wysłanym na adres: bok@plus.pl,
- w każdym punkcie Plusa,
- listem wysłanym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o
Dział Obsługi Klienta (ZOZnK)
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Focus
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 7 maja 2016, o 12:39

Re: Zamknięcie firmy, a umowa na abonament

Post autor: Focus »

Basia_Plus pisze:Focus,

dziękuję za potwierdzenie. Przepisanie numeru z Twojej działalności gospodarczej na osobę fizyczną możesz zgłosić:
- mailem wysłanym na adres: bok@plus.pl,
- w każdym punkcie Plusa,
- listem wysłanym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o
Dział Obsługi Klienta (ZOZnK)
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa.
Jakieś dokumenty muszę załączyć do takiego wniosku wysłanego mailem ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zamknięcie firmy, a umowa na abonament

Post autor: Basia_Plus »

Focus,

wymagana jest informacja jaka zmiana być wprowadzona na koncie oraz:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu/numer konta klienta,
- numer PESEL/serię i numer DO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Focus
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 7 maja 2016, o 12:39

Re: Zamknięcie firmy, a umowa na abonament

Post autor: Focus »

Basia_Plus pisze:Focus,

wymagana jest informacja jaka zmiana być wprowadzona na koncie oraz:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu/numer konta klienta,
- numer PESEL/serię i numer DO.

Dziękuję za informację , Pozdrawiam :-)
ODPOWIEDZ