Witam,
Zamówiłem w sklepie internetowym umowe o przedłużenie abonamentu wraz z telefonem na raty.
Jednak nie byłem w stanie odebrać kuriera, ponieważ pracuję do godziny 16 a kurier twierdzi ze to za późno. Nie mam możliwości odebrania paczki wcześniej. W związku z tym nie podpisałem żadnej umowy ani nie odebrałem urządzenia.
Dostałem od sieci Plus wiadomości mailowe z informacją o aktywacji e-faktury oraz z podziękowaniami za skorzystanie z ich usług. Jednak tak jak pisałem wyżej nie odebrałem kuriera i nie podpisałem żadnej umowy.
W związku z tym moje pytanie brzmi: Jak to się teraz rozwiąże? Wracam do starego abonamentu, a paczka wróci do nadawcy? Proszę o odpowiedź.
Nieodebrana przesyłka
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 13:14
Re: Nieodebrana przesyłka
Dokładnie tak będzie.NoBookerT pisze:(...) Jak to się teraz rozwiąże? Wracam do starego abonamentu, a paczka wróci do nadawcy? Proszę o odpowiedź.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nieodebrana przesyłka
Witaj NoBookerT,
zgodnie z tym co napisał sl@w_es.
zgodnie z tym co napisał sl@w_es.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ