Wprowadzenie w błąd przez konsultanta w kwestii abonamentu

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ZawiedzionyMax
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 maja 2017, o 01:49

Wprowadzenie w błąd przez konsultanta w kwestii abonamentu

Post autor: ZawiedzionyMax »

Witam,

parę dni temu udałem się do salonu Plusa, aby porozmawiać o przedłużeniu umowy. Konsultant spytał się mnie, jakie są moje oczekiwania co do nowych warunków. Zaznaczyłem, że zależało mi przede wszystkim na większym pakiecie internetowym, niż ten który miałem dotychczas.

Poprosiłem konsultanta, aby sprawdził jaki mam obecnie limit danych. Powiedział mi, że mam 3GB internetu.
Następnie na kartce zaczął rozpisywać możliwe opcje przedłużenia. Jedną z nich był abonament JA+59,99 z limitem danych 5,5 GB.

Ponieważ byłem święcie przekonany, że mój obecny limit wynosił jedynie 3GB (co mi też rzekomo potwierdził konsultant) zdecydowałem się więc na opcję JA+59,99 i 5,5GB internetu. Podpisałem tego dnia umowę w salonie na okres 28 miesięcy.

Natomiast dopiero dzisiaj coś mnie tknęło i postanowiłem spojrzeć na poprzednią umowę, która zawarłem z Plusem 2 lata wstecz. Okazało się, że przez cały czas na starej umowie miałem już pakiet 5,5GB i dokładnie ten sam abonament: czyli JA+59,99.

A więc konsultant, z którym miałem do czynienia podał mi błędne informacje o poprzednim pakiecie danych i interpretuje to jako celowe wprowadzenie mnie w błąd. Już pomijam fakt, że"wcisnął" mi dokładnie ten sam abonament, który miałem przez ostatnie 18 miesięcy, nie oferując przy tym żadnych upustów ani dodatków.

Co w takiej sytuacji mogę uczynić? Z tego co czytałem w innych wątkach na odstąpienie od umowy, która została zawarta na miejscu jest już za późno. Czy istnieje możliwość złożenia skargi/zażalenia? Czy naprawdę tak powinno się traktować kilkunastoletnich lojalnych klientów?
ZawiedzionyMax
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 maja 2017, o 01:49

Re: Wprowadzenie w błąd przez konsultanta w kwestii abonamen

Post autor: ZawiedzionyMax »

Rozumiem, że jesteś człowiekiem wielce sfrustrowanym, ale zachowaj swoje opryskliwe odzywki dla siebie bo jest to żałosne. Jeżeli nie masz nic konstruktywnego do dodania to się po prostu nie wypowiadaj.

Dodam tylko, że nie noszę przy sobie wszystkim umów jakie posiadam i nie znam na pamięć każdego jednego paragrafu.
Zadaniem konsultanta jest udzielenie mi rzetelnych informacji na temat mojego abonamentu, a nie zmyślanie sobie losowych liczb w momencie negocjacji warunków.

Bardzo się cieszę, że nie przeszkadza tobie nieetyczne zachowanie pracowników Plusa i wyznajesz zasadę "Polak mądry po szkodzie", ale nie każdy się z tym zgadza. Widziałem wiele podobnych wypowiedzi ludzi, którzy dali się wrobić przez konsultantów w salonie podpisując umowy, z których nie można się odwołać.

Już nawet nie piszę o fakcie, że Plus mi naliczył na rachunek dodatkowo 12zł za IPLE oraz muzogranie mimo tego, że nawet nie minął okres próbny tych usług a smsy o deaktywazji poszły zaraz po podpisaniu przedłużenia. Ale tak, to na pewno też moja wina :^)
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Wprowadzenie w błąd przez konsultanta w kwestii abonamen

Post autor: Andrzej62 »

Nie, żebym się wymądrzał ale....
ZawiedzionyMax pisze:Witam,

parę dni temu udałem się do salonu Plusa, aby porozmawiać o przedłużeniu umowy. Konsultant spytał się mnie, jakie są moje oczekiwania co do nowych warunków. Zaznaczyłem, że zależało mi przede wszystkim na większym pakiecie internetowym, niż ten który miałem dotychczas..../
na jakiej podstawie podejrzewałeś, że dotychczasowy pakiet internetowy jest niewystarczający?
Dopłacałeś do rachunku za przekroczenie? Szybkość spadała do żenująco niskiej? Sprawdzałeś na plus online posiadany pakiet?....
Jeżeli to ostatnie, to tym bardziej na własne życzenie wdu.....eś się w umowe na kolejne 28 m-cy (24 nowej+ 4 doliczone starej), bo akurat tam jest wszystko wyszczególnione: wysokość kwoty abonamentu, wielkość pakietu internetowego ect. A nawet gdybyś tam (na plus online) nigdy nie zaglądał, to ktoś (??) musiał opłacać przez minione 20 (??) m-cy fakture za telefon na kwote 59,99
Kolejna umowa na taką samą kwote już powinna "zapalić czerwone światło" i wzmóc czujność.

To nie tylko moja opinia, ale salon to kiepskie miejsce (nie obrażając salonów) na przedłużanie umowy.
Aktualnie "na topie" jest: pisemne wypowiedzenie umowy (dla pewności złożone w salonie), prośba na tym forum o kontakt konsulanta z DUK lub (dla odważnych) wybór oferty przedłużeniowej za pośrednictwem strony http://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe (na przykładzie której już widać, że oferta "salonowa" wypada raczej blado)

Na pocieszenie, jeżeli faktycznie masz doliczone do aktualnej faktury kwoty za iple i czasoumilacz (które są w pierwszym m-cu wyszczególnione na umowie jako gratisowe) to oczywiście możesz złożyć reklamacje.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Wprowadzenie w błąd przez konsultanta w kwestii abonamen

Post autor: habish »

Dlaczego prośba na forum o kontakt z DUK jest "dla odważnych"?
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Wprowadzenie w błąd przez konsultanta w kwestii abonamen

Post autor: Andrzej62 »

Gdzie napisałem że?:
...prośba na forum o kontakt z DUK jest "dla odważnych"...
:mrgreen:
Napisałem:
Andrzej62 pisze:..../Aktualnie "na topie" jest: pisemne wypowiedzenie umowy (dla pewności złożone w salonie), prośba na tym forum o kontakt konsulanta z DUK lub (dla odważnych) wybór oferty przedłużeniowej za pośrednictwem strony http://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe (na przykładzie której już widać, że oferta "salonowa" wypada raczej blado)../.
być może wyraz "albo", byłby bardziej widoczny ;-)
Krokodill
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 lis 2016, o 19:39

Re: Wprowadzenie w błąd przez konsultanta w kwestii abonamen

Post autor: Krokodill »

ZawiedzionyMax pisze:Rozumiem, że jesteś człowiekiem wielce sfrustrowanym, ale zachowaj swoje opryskliwe odzywki dla siebie bo jest to żałosne. Jeżeli nie masz nic konstruktywnego do dodania to się po prostu nie wypowiadaj.

Dodam tylko, że nie noszę przy sobie wszystkim umów jakie posiadam i nie znam na pamięć każdego jednego paragrafu.
Zadaniem konsultanta jest udzielenie mi rzetelnych informacji na temat mojego abonamentu, a nie zmyślanie sobie losowych liczb w momencie negocjacji warunków.

Bardzo się cieszę, że nie przeszkadza tobie nieetyczne zachowanie pracowników Plusa i wyznajesz zasadę "Polak mądry po szkodzie", ale nie każdy się z tym zgadza. Widziałem wiele podobnych wypowiedzi ludzi, którzy dali się wrobić przez konsultantów w salonie podpisując umowy, z których nie można się odwołać.

Już nawet nie piszę o fakcie, że Plus mi naliczył na rachunek dodatkowo 12zł za IPLE oraz muzogranie mimo tego, że nawet nie minął okres próbny tych usług a smsy o deaktywazji poszły zaraz po podpisaniu przedłużenia. Ale tak, to na pewno też moja wina :^)
Tym wpisem udowodniłeś koleś wszystko to co wcześniej pisałem, czyli braki w myśleniu. Nawet nie ma tu co odpisywać, bo sam się świetnie podsumowałeś. Nie zdziwiło cię to, że nikt tutaj jeszcze ci nic "konstruktywnego" nie doradził? Najlepsze jest jednak to: "nie noszę przy sobie umowy", wchodzę z buta (z ulicy) do salonu i podpisuje nową umowę, bo przecież konsultant jest szczery i uczciwy i mogę mu zaufać w 100%... :lol:
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wprowadzenie w błąd przez konsultanta w kwestii abonamen

Post autor: Ewa_Plus »

ZawiedzionyMax,
- odstąpienie od umowy jest możliwe tylko przy umowach zawieranych na odległość.
SMS-y dezaktywujące dodatkowe płatne usługi powinny być wysłane nie zaraz po podpisaniu umowy, tylko od momentu wejścia w życie warunków nowej oferty. Nie mniej jednak jeśli za okres bezpłatny zostały Ci naliczone opłaty, to jak najbardziej możesz w tej sprawie złożyć reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ