problemy po cesji
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 maja 2017, o 10:09
problemy po cesji
Witam, dokonaliśmy cesji umowy o abonament, dostałam już smsa potwierdzającego ze cesja jest dokonana ale od tamtego czasu nie mogę wejść w internet. W umowie mam oprócz darmowych smsów i rozmów 5 GB internetu a wchodząc wyświetla mi się ze jestem offline. Czy coś poszło nie tak podczas tej cesji czy muszę coś w ustawieniach internetu zmienić?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: problemy po cesji
Witaj kasiab2210,
jeśli posiadasz aktywny Plus Kod 5 lub e-hasło zaloguj się proszę na stronie https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action wejdź w zakładkę Usługi i sprawdź proszę czy Pakietowa transmisja danych (GPRS) jest aktywna na Twoim koncie (zielona kropka) - usługa aktywna. Sprawdź czy transmisja danych jest włączona z pozycji aparatu.
jeśli posiadasz aktywny Plus Kod 5 lub e-hasło zaloguj się proszę na stronie https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action wejdź w zakładkę Usługi i sprawdź proszę czy Pakietowa transmisja danych (GPRS) jest aktywna na Twoim koncie (zielona kropka) - usługa aktywna. Sprawdź czy transmisja danych jest włączona z pozycji aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 maja 2017, o 10:09
Re: problemy po cesji
zielona kropka jest przy usłudze LTE, o transmisji danych nic tam nie widze
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: problemy po cesji
kasiab2210,
spróbuj aktywować usługę GPRS, wysyłając SMS-a na bezpłatny numer 2601 o treści: dodaj PlusKod5 gprs.
Podaj proszę, jaki APN masz ustawiony w telefonie?
spróbuj aktywować usługę GPRS, wysyłając SMS-a na bezpłatny numer 2601 o treści: dodaj PlusKod5 gprs.
Podaj proszę, jaki APN masz ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 maja 2017, o 10:09
Re: problemy po cesji
Wczoraj byłam w salonie Plus-a poprosiłam Panią aby włączyła mi ta usługę GPRS, przyszedł sms że zlecenie jest wykonane a internetu jak nie było tak nie ma :( APN mam ustawiony PLUS
Re: problemy po cesji
kasiab2210,
- wyłącz "dane komórkowe" i po kilku sekundach włącz ponownie. Jeśli dalej Internet nie działa, to pobierz konfigurację z naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon a następnie wyłącz i włącz telefon.
- wyłącz "dane komórkowe" i po kilku sekundach włącz ponownie. Jeśli dalej Internet nie działa, to pobierz konfigurację z naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon a następnie wyłącz i włącz telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ