problemy po cesji

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kasiab2210
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 maja 2017, o 10:09

problemy po cesji

Post autor: kasiab2210 »

Witam, dokonaliśmy cesji umowy o abonament, dostałam już smsa potwierdzającego ze cesja jest dokonana ale od tamtego czasu nie mogę wejść w internet. W umowie mam oprócz darmowych smsów i rozmów 5 GB internetu a wchodząc wyświetla mi się ze jestem offline. Czy coś poszło nie tak podczas tej cesji czy muszę coś w ustawieniach internetu zmienić?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: problemy po cesji

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kasiab2210,

jeśli posiadasz aktywny Plus Kod 5 lub e-hasło zaloguj się proszę na stronie https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action wejdź w zakładkę Usługi i sprawdź proszę czy Pakietowa transmisja danych (GPRS) jest aktywna na Twoim koncie (zielona kropka) - usługa aktywna. Sprawdź czy transmisja danych jest włączona z pozycji aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kasiab2210
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 maja 2017, o 10:09

Re: problemy po cesji

Post autor: kasiab2210 »

zielona kropka jest przy usłudze LTE, o transmisji danych nic tam nie widze
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: problemy po cesji

Post autor: Basia_Plus »

kasiab2210,

spróbuj aktywować usługę GPRS, wysyłając SMS-a na bezpłatny numer 2601 o treści: dodaj PlusKod5 gprs.
Podaj proszę, jaki APN masz ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kasiab2210
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 maja 2017, o 10:09

Re: problemy po cesji

Post autor: kasiab2210 »

Wczoraj byłam w salonie Plus-a poprosiłam Panią aby włączyła mi ta usługę GPRS, przyszedł sms że zlecenie jest wykonane a internetu jak nie było tak nie ma :( APN mam ustawiony PLUS
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problemy po cesji

Post autor: Ewa_Plus »

kasiab2210,
- wyłącz "dane komórkowe" i po kilku sekundach włącz ponownie. Jeśli dalej Internet nie działa, to pobierz konfigurację z naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon a następnie wyłącz i włącz telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ