Teraz jest 18 lip 2018, o 06:14

Zostaw Kontakt





Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

Post29 gru 2017, o 17:51

sedzia20,

sedzia20 napisał(a):Czy ja powinienem coś włączyć w BOK-u?

Nie.
Posiadany model telefonu to ten podany w opisie profilu?
sedzia20 napisał(a):Mimo tego, że użytkownicy niemieckich sieci siedzący obok mnie mają 4G w Vodafone,

Czy Twoja karta SIM była sprawdzana w innym aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 320
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 85 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: LTE 69,99
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 3 Pro

Re: Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

Post4 sty 2018, o 21:59

Basia_Plus napisał(a):sedzia20,

sedzia20 napisał(a):Czy ja powinienem coś włączyć w BOK-u?

Nie.
Posiadany model telefonu to ten podany w opisie profilu?
sedzia20 napisał(a):Mimo tego, że użytkownicy niemieckich sieci siedzący obok mnie mają 4G w Vodafone,

Czy Twoja karta SIM była sprawdzana w innym aparacie?



Basiu, wszystko sprawdziłem, z kartą jest OK.
Zwyczajna męką ten roaming ;)
Na szczęście jestem już w PL i problem się skończył.

Dzięki za chęć pomocy!
Offline
Avatar użytkownika

jarek19844

PlusManiak

  • Posty: 57
  • Dołączył(a): 3 maja 2009, o 21:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

Post8 sty 2018, o 19:06

Czy w ofercie internet Plus (oferta abonamentowa) też jest przyznawany limit roamingowy w wysokości zgodnie z wysokością miesięcznego zobowiązania (wysokość abonamentu iplus)? Zadaje to pytanie ponieważ w ebok-u nie mam wyszczególnionego takiego pakietu. Z góry dziękuję za odpowiedź. Moja taryfa to Ja +Internet LTE 60Gb.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

Post9 sty 2018, o 10:06

jarek19844,

usługi roamingu międzynarodowego dla Abonentów korzystających z promocji JA + Internet LTE nie są już niestety dostępne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jarek19844

PlusManiak

  • Posty: 57
  • Dołączył(a): 3 maja 2009, o 21:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

Post9 sty 2018, o 16:23

A jeżeli w umówie (aneksie) mam zapis o pakiecie data w roamingu UE, to czy operator może ten pakiet usunąć z mojego konta? W grudniu ww. pakiet jeszcze był a od stycznia samoistnie zniknął. Co w takiej sytuacji? Aneks podpisywany był we wrześniu 2017 i a umowa weszła w życiu od 25 września 2017.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4761
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

Post9 sty 2018, o 17:27

jarek19844,
- zapewne w regulaminie (aneksie) jest też zapis o tym, że postanowienia dotyczące pakietów data w UE stosuje się tylko w okresie, w którym świadczona jest usługa roamingu. Zwykle jest to w ostatnim punkcie § 1.
Przykładowa treść takiego zapisu:
6. Postanowienia Regulaminu Promocji obejmujące korzystanie z Usług w roamingu, w tym opisane w § 5, stosuje się tylko w okresie, w którym Abonentowi świadczona jest usługa roamingu zgodnie z Umową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jarek19844

PlusManiak

  • Posty: 57
  • Dołączył(a): 3 maja 2009, o 21:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

Post9 sty 2018, o 19:37

W umowie mam taki zapis odnośnie pakietu roamingowego w UE. Nie widzę tu ww. zapisu. W załączeniu skan regulaminu.

I jeszcze jedno pytanie: czemu tak nagle Plus wyłączył możliwość korzystania z usługi roamingu międzynarodowego dla Abonentów korzystających z promocji JA + Internet LTE? Jeżeli w momencie podpisywania umowy taka usługa była dostępna i aktywowana na koncie klienta oraz kilka miesięcy działała bez problemu a teraz operator odgórnie zablokował to. Czy taka praktyka jest zgodna?
Załączniki
111.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

Post10 sty 2018, o 10:22

jarek19844,

jarek19844 napisał(a): czemu tak nagle Plus wyłączył możliwość korzystania z usługi roamingu międzynarodowego dla Abonentów korzystających z promocji JA + Internet LTE?

w taryfach Ja + Internet LTE usługa była świadczona na podstawie promocji, która została zamknięta w dniu 14.09.2017 r.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jarek19844

PlusManiak

  • Posty: 57
  • Dołączył(a): 3 maja 2009, o 21:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

Post10 sty 2018, o 12:36

Tylko że moja umowa weszła w życie 25 września 2017 i zarówno w październiku, listopadzie jak i w grudniu miałem dostępny pakiet roamingowy na numerze iPlusa. Od stycznia „samoczynnie” zniknął. Co zatem teraz? W umówię nie ma słowa wzmianki o czasie „promocji”
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Roaming po 15 czerwca bez rewelacji

Post10 sty 2018, o 13:25

jarek19844,

sprawdź proszę jeszcze raz regulamin swojej promocji paragraf 1 Postanowienia ogólne, tam znajdziesz wspomniany zapis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości