Teraz jest 24 cze 2017, o 04:46

Zostaw Kontakt




Znikające pakiety

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Krakus51

Prawie PlusManiak

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): 22 lut 2014, o 10:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Oszczędzasz z rabate
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Znikające pakiety

Post16 cze 2017, o 13:55

a52017

Witam, po wczorajszych zmianach zniknął mi "Pakiet Wymienny UE " t/z pisze że "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" Mam ten pakiet w wysokość 120 jednostek zamiennych na minuty, SMS, MMS. Pomimo że nie był wogóle użyty w tym okresie rozliczeniowym, stało się jak piszę. Dzwoniłem dwa razy do BOK, wczoraj konsultant powiedział że mają dużo takich zgłoszeń. Dziś nie potrafił tego wyjaśnić. Czy Wy też macie takie problemy z pakietami. Jak sądzę ma to związek ze zmianami wczorajszego roamingu. Pewnie błąd w systemie pozamykał klientom pakiety na UE. Sytuacja jest irytująca bo na Plus Online jest ten błąd a na aplikacji komórkowej jest dobrze, ale tam z kolei nie pokazuje Limitu roamingowego. U mnie to 2.1GB
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3918
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 72 razy
    Otrzymał podziękowań: 361 razy

Re: Znikające pakiety

Post16 cze 2017, o 15:11

Krakus51,
- pakiet ten powinien być dalej widoczny. Jeśli zniknął, to podeślij mi swój numer przez ten formularz, zgłoszę tę sytuację do właściwego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

PlusManiak

  • Posty: 140
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 69,99 -> 34,99 sD
  • Model telefonu: szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Znikające pakiety

Post16 cze 2017, o 16:42

Ewa_Plus napisał(a):Krakus51,
- pakiet ten powinien być dalej widoczny..

Sprawdziłem z ciekawości na swoim koncie i faktycznie "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" a przecież między 20 maja (początek okresu rozliczeniowego) a dzisiaj, najdalej byłem w Poznaniu :mrgreen:
Podobna sytuacja jest na koncie "zaprzyjaźnionym".
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3918
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 72 razy
    Otrzymał podziękowań: 361 razy

Re: Znikające pakiety

Post16 cze 2017, o 17:00

Andrzej62,
- ja na swoim prywatnym numerze też tak mam :/
Póki co zgłaszam każdy przypadek z osobna do działu technicznego. Więc jak chcesz, to podeślij mi swój numer przez formularz (jak wyżej) to przekażę gdzie trzeba.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

PlusManiak

  • Posty: 140
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 69,99 -> 34,99 sD
  • Model telefonu: szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Znikające pakiety

Post16 cze 2017, o 17:08

Ewa_Plus, wysłane :)
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

krzysiek84zst

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 19 paź 2015, o 20:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+79,99 FIRMA
  • Model telefonu: LG K220 power

Re: Znikające pakiety

Post16 cze 2017, o 21:14

U mnie też zniknął na plus online, ale w aplikacji jest, nie rozumiem tego miałem 120min na międzynarodowe połączenie
Offline
Avatar użytkownika

Krakus51

Prawie PlusManiak

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): 22 lut 2014, o 10:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Oszczędzasz z rabate
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Znikające pakiety

Post17 cze 2017, o 08:30

Ewa_Plus numer wysłany. Sytuacja dalej taka sama "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" Bardzo irytująca historia bo może się okazać że zadzwonię np. do Niemiec czy Anglii i przyjdzie faktura do płacenia, a później reklamacje czekanie i nerwy.
Offline
Avatar użytkownika

BarbaraB

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 gru 2014, o 20:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE+Internet Power
  • Model telefonu: HUAWEI P9 Lite 2017

Re: Znikające pakiety

Post17 cze 2017, o 22:44

Witam wszystkich :-)
U mnie na wszystko, tj. na : Pakiet Wymienny UE , Limit roamingowy 2,60 , Limit roamingowy 5,10 ( internet ), jedna odpowiedź : Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany .
Też tego nie rozumiem, bo przecież w ogóle nie korzystałam z tych dobrodziejstw. Istne czary mary hokus pokus i inne abrakadabry :roll: :mrgreen: :lol: .
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1962
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Znikające pakiety

Post19 cze 2017, o 11:06

Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,

obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

BarbaraB

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 gru 2014, o 20:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE+Internet Power
  • Model telefonu: HUAWEI P9 Lite 2017

Re: Znikające pakiety

Post19 cze 2017, o 16:04

Basia_Plus napisał(a):Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,

obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.


Basiu_Plus, pięknie dziękuję za informację :-) .
Serdecznie pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Krakus51

Prawie PlusManiak

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): 22 lut 2014, o 10:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Oszczędzasz z rabate
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Znikające pakiety

Post20 cze 2017, o 10:07

Basia_Plus napisał(a):Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,

obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.

Przeprosiny i co dalej ? Ja zawiesiłem używanie pakietu bo sytuacja jest niejasna. Gdy użyje pakietu na UE to przyjdą dodatkowe opłaty, później reklamacja i czekanie 30 dni na odpowiedź. Nawet jak zostanie uznana to nerwy i tak zostaną. Zapłacone jest za coś czego nie można używać, bo płacimy rachunki z góry a nie z dołu. Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew, powinien być jakiś rabat z tego powodu. Będę czekać 30 dni i pakiet na UE przepadnie na ten okres rozliczeniowy. I to jest OK ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1962
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Znikające pakiety

Post20 cze 2017, o 11:25

Krakus51,

Krakus51 napisał(a):Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew,

podaj proszę numer reklamacji, poproszę o przyspieszenie jej rozpatrzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Krakus51

Prawie PlusManiak

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): 22 lut 2014, o 10:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Oszczędzasz z rabate
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Znikające pakiety

Post20 cze 2017, o 12:04

Basia_Plus napisał(a):Krakus51,

Krakus51 napisał(a):Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew,

podaj proszę numer reklamacji, poproszę o przyspieszenie jej rozpatrzenia.

Sprawa nr. GCTR-0021823
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1962
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Znikające pakiety

Post20 cze 2017, o 12:19

Krakus51,

Krakus51 napisał(a):Sprawa nr. GCTR-0021823

podany numer zgłoszenia to nie jest reklamacja tylko zgłoszenie techniczne. Nadal trwają prace nad rozwiązaniem problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4554
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 180 razy
    Otrzymał podziękowań: 372 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: SGS7 edge

Re: Znikające pakiety

Post20 cze 2017, o 16:07

Wygląda na to że problem został rozwiązany. :-)

Obrazek
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości