Strona 1 z 3

Znikające pakiety

: 16 cze 2017, o 14:55
autor: Krakus51
Witam, po wczorajszych zmianach zniknął mi "Pakiet Wymienny UE " t/z pisze że "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" Mam ten pakiet w wysokość 120 jednostek zamiennych na minuty, SMS, MMS. Pomimo że nie był wogóle użyty w tym okresie rozliczeniowym, stało się jak piszę. Dzwoniłem dwa razy do BOK, wczoraj konsultant powiedział że mają dużo takich zgłoszeń. Dziś nie potrafił tego wyjaśnić. Czy Wy też macie takie problemy z pakietami. Jak sądzę ma to związek ze zmianami wczorajszego roamingu. Pewnie błąd w systemie pozamykał klientom pakiety na UE. Sytuacja jest irytująca bo na Plus Online jest ten błąd a na aplikacji komórkowej jest dobrze, ale tam z kolei nie pokazuje Limitu roamingowego. U mnie to 2.1GB

Re: Znikające pakiety

: 16 cze 2017, o 16:11
autor: Ewa_Plus
Krakus51,
- pakiet ten powinien być dalej widoczny. Jeśli zniknął, to podeślij mi swój numer przez ten formularz, zgłoszę tę sytuację do właściwego działu.

Re: Znikające pakiety

: 16 cze 2017, o 17:42
autor: Andrzej62
Ewa_Plus pisze:Krakus51,
- pakiet ten powinien być dalej widoczny..
Sprawdziłem z ciekawości na swoim koncie i faktycznie "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" a przecież między 20 maja (początek okresu rozliczeniowego) a dzisiaj, najdalej byłem w Poznaniu :mrgreen:
Podobna sytuacja jest na koncie "zaprzyjaźnionym".

Re: Znikające pakiety

: 16 cze 2017, o 18:00
autor: Ewa_Plus
Andrzej62,
- ja na swoim prywatnym numerze też tak mam :/
Póki co zgłaszam każdy przypadek z osobna do działu technicznego. Więc jak chcesz, to podeślij mi swój numer przez formularz (jak wyżej) to przekażę gdzie trzeba.

Re: Znikające pakiety

: 16 cze 2017, o 18:08
autor: Andrzej62
Ewa_Plus, wysłane :)

Re: Znikające pakiety

: 16 cze 2017, o 22:14
autor: krzysiek84zst
U mnie też zniknął na plus online, ale w aplikacji jest, nie rozumiem tego miałem 120min na międzynarodowe połączenie

Re: Znikające pakiety

: 17 cze 2017, o 09:30
autor: Krakus51
Ewa_Plus numer wysłany. Sytuacja dalej taka sama "Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany" Bardzo irytująca historia bo może się okazać że zadzwonię np. do Niemiec czy Anglii i przyjdzie faktura do płacenia, a później reklamacje czekanie i nerwy.

Re: Znikające pakiety

: 17 cze 2017, o 23:44
autor: BarbaraB
Witam wszystkich :-)
U mnie na wszystko, tj. na : Pakiet Wymienny UE , Limit roamingowy 2,60 , Limit roamingowy 5,10 ( internet ), jedna odpowiedź : Pakiet w tym okresie rozliczeniowym został wykorzystany .
Też tego nie rozumiem, bo przecież w ogóle nie korzystałam z tych dobrodziejstw. Istne czary mary hokus pokus i inne abrakadabry :roll: :mrgreen: :lol: .

Re: Znikające pakiety

: 19 cze 2017, o 12:06
autor: Basia_Plus
Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,

obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.

Re: Znikające pakiety

: 19 cze 2017, o 17:04
autor: BarbaraB
Basia_Plus pisze:Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,

obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.
Basiu_Plus, pięknie dziękuję za informację :-) .
Serdecznie pozdrawiam.

Re: Znikające pakiety

: 20 cze 2017, o 11:07
autor: Krakus51
Basia_Plus pisze:Witaj krzysiek84zst, BarbaraB,

obecnie pakiety są błędnie prezentowane poprzez Plus online. Trwają prace naprawcze, za utrudnienia przepraszamy.
Przeprosiny i co dalej ? Ja zawiesiłem używanie pakietu bo sytuacja jest niejasna. Gdy użyje pakietu na UE to przyjdą dodatkowe opłaty, później reklamacja i czekanie 30 dni na odpowiedź. Nawet jak zostanie uznana to nerwy i tak zostaną. Zapłacone jest za coś czego nie można używać, bo płacimy rachunki z góry a nie z dołu. Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew, powinien być jakiś rabat z tego powodu. Będę czekać 30 dni i pakiet na UE przepadnie na ten okres rozliczeniowy. I to jest OK ?

Re: Znikające pakiety

: 20 cze 2017, o 12:25
autor: Basia_Plus
Krakus51,
Krakus51 pisze:Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew,
podaj proszę numer reklamacji, poproszę o przyspieszenie jej rozpatrzenia.

Re: Znikające pakiety

: 20 cze 2017, o 13:04
autor: Krakus51
Basia_Plus pisze:Krakus51,
Krakus51 pisze:Ja złożyłem reklamacje i czekam na odzew,
podaj proszę numer reklamacji, poproszę o przyspieszenie jej rozpatrzenia.
Sprawa nr. GCTR-0021823

Re: Znikające pakiety

: 20 cze 2017, o 13:19
autor: Basia_Plus
Krakus51,
Krakus51 pisze:Sprawa nr. GCTR-0021823
podany numer zgłoszenia to nie jest reklamacja tylko zgłoszenie techniczne. Nadal trwają prace nad rozwiązaniem problemu.

Re: Znikające pakiety

: 20 cze 2017, o 17:07
autor: habish
Wygląda na to że problem został rozwiązany. :-)

Obrazek