Strona 1 z 1

Ostatnia faktura

: 16 cze 2017, o 16:19
autor: lukq
Witam
W połowie kwietnia zdecydowałem się przenieść swój numer z Plusa do Play. Już wtedy miałem umowę na czas nieokreślony i zgodnie z okresem wypowiedzenia numer został przeniesiony o północy z dnia 24.05 na 25.05. Faktury otrzymywałem w formie e-faktury na Plus Online, ale z dniem 25.05 moje konto zostało wyłączone. Co w takim razie z ostatnią fakturą z okres rozliczeniowy od 25.04 do 24.05?

Re: Ostatnia faktura

: 16 cze 2017, o 16:34
autor: habish
Dostaniesz ją w formie papierowej.

Re: Ostatnia faktura

: 16 cze 2017, o 16:51
autor: lukq
Oby tylko nie wysyłali inpostem...

Re: Ostatnia faktura

: 16 cze 2017, o 17:10
autor: Ewa_Plus
lukq,
- obecnie wszystkie faktury papierowe doręczne są przez firmę InPost S.A.

Re: Ostatnia faktura

: 16 cze 2017, o 17:18
autor: lukq
To wyjaśnia fakt dlaczego tej faktury jeszcze nie dostałem. A termin płatności pewnie był 10-13.06

Re: Ostatnia faktura

: 16 cze 2017, o 17:39
autor: Ewa_Plus
lukq,
- w razie czego możesz skontaktować się z DOK (mailowo lub telefonicznie). Konsultant sprawdzi Ci informacje odnośnie ostatniej faktury.

Re: Ostatnia faktura

: 18 cze 2017, o 17:09
autor: zif
lukq pisze:To wyjaśnia fakt dlaczego tej faktury jeszcze nie dostałem. A termin płatności pewnie był 10-13.06
Abonament jest naliczany z góry, więc jeśli nie korzystałeś z usług pozaabonamentowych, faktura ma szansę być zerowa.