Brak połączeń wychodzących.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
leonkennedy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: leonkennedy »

U mnie nadal cisza. Był telefon do BOKu i nadal nic nie wiedzą.
Mam pytanko. Czy składając reklamacje poprzez salon Plusa mogę zrobić to telefonicznie?
Pytam, bo na konto plusa się nie zaloguję, ponieważ teraz nie mam zasięgu i nawet nie ma połączeń i SMSów przychodzących.
gotica
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 21 cze 2017, o 11:19

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: gotica »

U mnie ok 22 wczoraj wszystko zaczęło działać i jak na razie dzisiaj też działa.
!z_a
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 cze 2017, o 18:31

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: !z_a »

U mnie też zaczęło działać wczoraj ok 21:)
janwik
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 cze 2017, o 10:46

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: janwik »

Witam. U mnie nadal problem z polaczeniami. Co najciekawsze jak przelacze sie na lte mam zasiegu jednej lub dwoch kresek i moge polaczyc sie z internetem, wyslac sms ale wykonywac polaczen juz nie. Po wylaczeniu lte informacja ze moge wykonywac tylko polaczenia alarmowe. Czekam juz dobre poltora tygodnia jak nie dwa. Ile mozna czekac? Niektorzy maja prace w ktorej musza kontaktowac przez telefon a jak widac od jakiegos casu sie nie da.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: Basia_Plus »

leonkennedy,
leonkennedy pisze:Czy składając reklamacje poprzez salon Plusa mogę zrobić to telefonicznie?
nie, należy osobiście udać się do punktu Plusa http://www.plus.pl/znajdz-salon.
Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Witaj janwik,
najmocniej przepraszam za dlugi czas oczekiwania. Cały czas trwają prace naprawcze. Podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
23nadzieja23
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 cze 2017, o 22:10

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: 23nadzieja23 »

I co, naprawili Wam wszystkim te polaczenia? U mnie od wczoraj wszystko dziala.
szkrab
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 21 cze 2017, o 16:08

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: szkrab »

Jeden numer wczoraj zadziałał, drugi nadal brak aktywacji nowej karty, a na starej brak połączeń wychodzących. Siódmy dzień jutro mija, chyba trza do salonu się udać bo na BOK już melodia mi się znudziła, mogli by je częściej zmieniać.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: Krzysiek_Plus »

szkrab, proszę prześlij numer telefony, który na obecną chwile jeszcze nie działa przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leonkennedy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: leonkennedy »

Ja 8 dzień bez telefonu. Już przeginacie trochę. Wcześniej miałem chociaż neta i połączenia przychodzące. Teraz nie mam nic. 8 dzień czyli siec nie wywiazuje się z umowy
szkrab
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 21 cze 2017, o 16:08

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: szkrab »

Numer wysłany.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: Krzysiek_Plus »

szkrab, proszę wyłącz/włącz teraz telefon, na którym jest problem i sprawdź, czy problem występuje dalej.

leonkennedy , również wykonaj restart telefonu. Obecnie telefon nie loguje się w ogóle do sieci? Jaki komunikat uzyskujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szkrab
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 21 cze 2017, o 16:08

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: szkrab »

Krzysiek_Plus nadal bez zmian nowa karta nieaktywowana a stara odbiera połączenia przychodzące, brak możliwości wykonywania połączeń wychodzących. Dzięki za chęci.
leonkennedy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: leonkennedy »

Dokładnie. Telefon w ogóle nie ma zasięgu z siecia. Równie dobrze. Mogę wyjąć kartę sim bo i tak nie ma z niej pożytku. Komunikat na telefonie ""nke włączono obsługi karty SIM.
Nie moge ani dzwonić i ani odbierać. Nawet nie moge się zalogować na konto online ani wysłać SMS deaktywacyjne.
szkrab
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 21 cze 2017, o 16:08

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: szkrab »

Po telefonie do BOK dostałem informacje, że problem zażegnano. Jak ich poinformowałem, że jednak usługa nie działa to dostałem informacje to nie możliwe przecież technicy rozwiązali problem, a jednak NIE .Zajmą się tym w trybie pilnym. Po 12 godzinach (i siedmiu poprzednich dniach) sprawa w realizacji, za godzinę powinno działać, po następnych 5 godzinach nadal nic. Ciekawa co to za technicy co po ponad tygodni nie potrafią wyłączyć starej karty SIM i włączyć nowej.Jak dla mnie wystarczy uruchomić w serwisie jakąś kartę SIM (chyba mają jakieś zastępcze na miejscu ) i sprawdzić czy karty się wylogowały i ponownie przełączyć na moją nową, a nie stwierdzać, że coś zrobili jak nie zrobili. BRAWO ale nie WY.
leonkennedy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 18 cze 2017, o 21:58

Re: Brak połączeń wychodzących.

Post autor: leonkennedy »

Dzwoniłem do BOKu. Pani powiedziała mi że problem globalny prawie całkowicie usunięto. Zrestartowano mi kartę, ale nadal nic. Powiedziano mi żebym co 1-2h restartował telefon. Jak telefon nie zadziała to chyba będzie trzeba się przejechać do Plusa po raz 3 w ciągu tych 10 dni i rozwiązać umowę. W końcu prawo konsumenta mówi że mam prawo zwrotu towaru/ rozwiązania umowy w ciągu 14 dni nie podając przyczyny.
ODPOWIEDZ