Strona 2 z 10

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 19 cze 2017, o 12:53
przez Basia_Plus
kacha2303, kar_olina,

aktualnie trwają prace naprawcze. Za utrudnienia przepraszamy.

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 19 cze 2017, o 14:18
przez kacha2303
Do której godziny pracują technicy? Czy zakończą swoją pracę zgodnie z harmonogramem czy jednak będą pracować aż usuną usterkę? Czy nikt nie przejmuje się abonentami, którzy nie mogą skorzystać ze swojego telefonu i "darmowych rozmów"??

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 19 cze 2017, o 14:43
przez Ewa_Plus
kacha2303,
- staramy się, aby prace naprawcze trwały jak najkrócej. Prosimy o cierpliwość.

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 19 cze 2017, o 14:47
przez darekkojak
prosze wszystkich zainteresowanych o kontakt ze mną,mam ten sam problem od piatku ,mozemy zerwac umowe i zadac rekompensaty,wszystkie usługi musza byc wlaczone do 24 godzin u mnie juz jest to czwarta doba.Wiec jest podstawa do zerwania umowy i żądania odszkodowania.

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 19 cze 2017, o 15:02
przez Nyziu
Przecież to jest porażka 4 dni bez telefonu , a oni nadal nie potrafią naprawić problemu...

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 19 cze 2017, o 17:46
przez leonkennedy
Też się pod tym podpisuje. Po mojemu to w ramach odszkodownia powinien być miesiąc darmowego abonamentu albo 3. Niech sieć płaci

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 20 cze 2017, o 06:44
przez kacha2303
Dzień dobry,
Co słychać nowego w naszej sprawie?
Może na czas usterki warto przywrócić poprzednie ustawienia (oczywiście na koszt PLUSA) i dać szanse użytkownikom porozmawiania z bliskimi? W tym oczywiście TECHNICY mogliby nadal pracować nad usunięciem usterki a gdy wszystko pójdzie poprawnie to wtedy przetestować i wdrożyć...
Pozdrawiam

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 20 cze 2017, o 08:04
przez wisienkania
Czy cos wiadomo z tym "globalnym" problemem?
Wiem, że mogę odstąpić od umowy, ale chcę zachować numer telefonu, który mam od wielu lat.
Jak długo będą mieli problem techniczny?
W sobotę mi uruchomili abonament i nie mogę dzwonić ani pisać smsów.
Ze mną można się skontaktować.
Dzwoniłam na infolinie, to każą co jakiś czas wyłączyć i włączyć telefon. Nic to do dziś nie daje.
Już mnie zaczyna trafiać....

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 20 cze 2017, o 08:32
przez kar_olina
przecież to ręce opadają, prosicie o cierpliwość a od kilku dni nic nie zrobiliście. Ile można czekać, niech PLUS zrekompensuje poszkodowanym osobom brak możliwości koszystania z usług. Kazdy z nas po kilka razy zgłaszał problem w BOK wiec macie liste osób poszkodowanych.

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 20 cze 2017, o 09:52
przez leonkennedy
Widać jak Plus traktuje klientów. Nie zdziwie się jak podczas reklamacji napiszą że nie mogą uznać. Najprawdopodobniej moje ostatnie 3 lata w tej sieci. Zawiodłem się jako klient od 15 lat. 5 dni bez telefonu to już przesada. Umowa mówi max 24h. Nas klientów nie powinny interesować awarie. Płacimy i wymagamy. Nie dziwcie się że ludziom puszczają nerwy. W ciągu tych 5 dni 4 razy dzwoniłem do BOK a wciąż ta sama gadka że oni nie wiedzą.

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 20 cze 2017, o 09:53
przez Basia_Plus
Witaj kacha2303, wisienkania,

kacha2303 napisał(a):Co słychać nowego w naszej sprawie?

wisienkania napisał(a):Czy cos wiadomo z tym "globalnym" problemem?

problem jest nadal w trakcie rozwiązywania. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 20 cze 2017, o 09:59
przez leonkennedy
Same przeprosiny nie wystarczą. Plus sam powinien obniżyć abonament, a nie żeby klienci zgłaszali reklamacje

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 20 cze 2017, o 10:19
przez kar_olina
ciekawa jestem jak długo taka sytuacja bedzie sie utrzymywać ? Ja nie korzystam z usług od niedzieli, ale są tacy użytkownicy, którzy nie korzystają z telefonów od kilku dobrych dni. Pracownicy salonów oczywiście nie inf nikogo że jest taki problem, a zapewne są swiadomi całej sytuacji. Pracownicy BOK również są niedoinformowani czym spowodowana jest taka sytuacja, każą wyłączać telefony po kilka razy, ze niby to pomoże, gucio prawda. Nic nie pomaga. Kazdy mówi coś całkiem innego, mydląc nam oczy ze usterka bedzie naprawiona. Od pt naprawiacie "tą usterkę" i jak widać perspektywy na coś lepszego nie są obiecujące......! Wstyd !

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 20 cze 2017, o 10:24
przez Nyziu
Co mi po waszych idiotycznych przeprosinach skoro nie mogę wykonywać połączen ani nikt do mnie nie może od piątku?! A wy tylko mówicie że technicy pracują ?! Ludzie jakich wy macie techników że przez 5 dni nie umieją aktywować kart SIM!!!? Widać że technicy skończyli zawodówkę i sieć która leci na kasę od razu ich wzięła do roboty !

Re: Brak połączeń wychodzących.

PostNapisane: 20 cze 2017, o 10:33
przez leonkennedy
Technicy wciśnięci po znajomości. Taka usterka powinna być usunięta od razu nie jak mówią w BOK że to zależy od kolejności. Czyli awaria potrwa dzień albo pół roku jaktechnicy się wyrobią. Teraz pytanie za 100 punktów. Jak mam deaktywowac część niechcianych usług takich jak czasoumilacz itp? Skoro nie mogę wysłać SMS.