Zamówienie internetowe- dziwna wiadomość

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
inveco
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 cze 2017, o 10:29

Zamówienie internetowe- dziwna wiadomość

Post autor: inveco »

Witam. Ostatnio dokonałem za pośrednictwem strony plus.pl konwersji z mix na abonament. Po dokonaniu wszystkich obowiązkowych zasileń zamówiłem sobie nowy telefon w abonamencie. Wszystko było OK, ale dzisiaj dostałem następującą wiadomość :

Szanowni Państwo,

wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.

Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

I teraz nie wiem co z tym faktem zrobić. Dodam, ze telefon wraz z umową został wysłany i dzisiaj w przeciągu kilku godzin pojawi się kurier (monitoruje przysyłkę). Gdzie mogę uzyskać jakieś dodatkowe informacje na temat tej wiadomosci ?

Numer zamówienia : 201706273240271
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zamówienie internetowe- dziwna wiadomość

Post autor: Ewa_Plus »

inveco,
- jeśli jest kaucja, to zamówienie nie może być zrealizowane przez sklep internetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ