Witam. Ostatnio dokonałem za pośrednictwem strony plus.pl konwersji z mix na abonament. Po dokonaniu wszystkich obowiązkowych zasileń zamówiłem sobie nowy telefon w abonamencie. Wszystko było OK, ale dzisiaj dostałem następującą wiadomość :
Szanowni Państwo,
wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
I teraz nie wiem co z tym faktem zrobić. Dodam, ze telefon wraz z umową został wysłany i dzisiaj w przeciągu kilku godzin pojawi się kurier (monitoruje przysyłkę). Gdzie mogę uzyskać jakieś dodatkowe informacje na temat tej wiadomosci ?
Numer zamówienia : 201706273240271
Zamówienie internetowe- dziwna wiadomość
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 10:29
Re: Zamówienie internetowe- dziwna wiadomość
inveco,
- jeśli jest kaucja, to zamówienie nie może być zrealizowane przez sklep internetowy.
- jeśli jest kaucja, to zamówienie nie może być zrealizowane przez sklep internetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ