Strona 1 z 2

brak odpowiedzi na reklmację

: 5 lip 2017, o 21:14
autor: MaSylwia
Dzień dobry,
Proszę o informację dlaczego nie otrzymałam odpowiedzi na reklamację odnośnie zawyżonej płatności za rachunek. Nie otrzymałam ani maila ani smsa, na koncie plusonline tez nie nie było odpowiedzi.
Z uwagi na to, że dzisiaj mijał termin zapłaty faktury, zadzwoniłam na Infolinie, gdzie konsultant poinformował mnie, ze reklamacja została rozpatrzona negatywnie już w ubiegłym miesiącu i nie wie czemu nie otrzymałam odpowiedzi.
Proszę o informację czy to klient powinien się upominać o otrzymanie odpowiedzi na reklamację czy to PLUS powinien mnie sam poinformować o tym?

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 6 lip 2017, o 10:37
autor: Basia_Plus
Witaj MaSylwia,

w jaki sposób chciałaś aby udzielono Ci odpowiedzi na zgłoszoną reklamację?
Jeśli był to e-mail, to czy sprawdziłeś folder SPAM lub Kosz w swojej poczcie?

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 6 lip 2017, o 17:14
autor: MaSylwia
Przecież napiłam powyżej, że nie dostałam żadnej odpowiedzi w żadnej formie, w tym mailowej, również nie było jej w spamie. Wczoraj podczas rozmowy telefonicznej konsultant poinformował mnie, że zleca wystawienie duplikatu reklamacji - tak to chyba brzmiało. Dzisiaj sprawdziłam skrzynkę, również nic nie ma.

Zapłaciłam dzisiaj bardzo wysoką fakturę po informacji telefonicznej, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
Po 17 latach przestaję korzystać z Waszych usług.

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 6 lip 2017, o 17:30
autor: Ewa_Plus
MaSylwia,
- przykro mi, że tak się stało. Duplikat odpowiedzi możesz otrzymać mailowo, wysyłając zgłoszenie w tej sprawie na adres: bok@plus.pl
Jeśli podasz nam tutaj później numer tej korespondencji, będziemy mogli to przyśpieszyć.

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 6 lip 2017, o 19:42
autor: MaSylwia
Bardzo proszę Panią o przyspieszenie odpowiedzi do maila wysłanego na bok@plus.pl pod tytułem jak niżej

(odpowiedz na reklamację i opłatę za karę umowną [Zagadnienie: 170706-001631])


Wszystko opisane jest w mailu, tj cały czas brak odpowiedzi na reklamację oraz dodatkowo proszę o potwierdzenie kwoty kary umownej. Wczoraj telefonicznie kwotę kary podała mi Pani konsultant. Chciałabym ją mieć potwierdzoną mailowo żeby potem przy wystawieniu faktury nie okazało się, że jest ona całkiem inna.
Niestety w Waszym autoryzowanuym salonie, zostałam dzisiaj poinformowana, że Wasz pracownik nie widzi takich danych w systemie.

Będę wdzięczna za przyspieszenie odpowiedzi.
Dziękuję

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 7 lip 2017, o 10:12
autor: Basia_Plus
MaSylwia,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.

Naliczony abonament brak odpowiedzi

: 10 mar 2018, o 17:42
autor: tmin
Podpisałem umowę abonament Plush na 24 miesiące z przeniesieniem numeru. Zgodnie z umową 3 miesiące ma być 0 zł abonament. Dostałem abonament do zapłaty, po telefonie do Biura Obsługi informacja, aby napisać reklamację do bok@plus.pl
Złożyłem reklamację - zarejestrowano dokument reklamacyjny o numerze: 16168025, czas biegnie, brak odpowiedzi, oby do wyznaczonej daty zapłaty wyjaśniono sprawę. Początek umowy nie wygląda optymistycznie, namawiałem inne osoby do przeniesienia numeru do Plusa ale teraz to wycofuję się proponowania przeniesienia do Plusa.

Re: Naliczony abonament brak odpowiedzi

: 10 mar 2018, o 19:43
autor: Ron
0 zł na 3 miesiące jest jeśli przenosisz numer na którym świadczone usługi były w ramach abonamentu.
W ramach Promocji Abonent spełniający warunki opisane w § 1 pkt. 1 lit. d, tj. MNP z ofert abonamentowych otrzyma opust 100% na abonament przez 3 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych od momentu rozpoczęcia świadczenia Usług w ramach Umowy

Re: Naliczony abonament brak odpowiedzi

: 10 mar 2018, o 19:50
autor: tmin
I tak właśnie mam, przenoszę numer od innego operatora świadczone usługi były w ramach abonamentu,

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 12 mar 2018, o 11:59
autor: Ewa_Plus
Witaj tmin,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o przyśpieszenie Twojego zgłoszenia :)

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 12 mar 2018, o 15:17
autor: tmin
Dziękuję za przyśpieszenie zgłoszenia, dostałem e-maila, że zostanie wystawiona stosowana faktura korygująca uwzględniająca opust 100 % w opłacie abonamentowej

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 12 mar 2018, o 15:52
autor: Ewa_Plus
tmin,
- cieszę się, że mogłam pomóc :-)

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 16 mar 2018, o 17:23
autor: tmin
Jeszcze nie otrzymałem faktury korygującej uwzględniającą opust 100 % w opłacie abonamentowej. Na koncie ciągle mam do zapłaty fakturę, proszę o zajęcie się sprawą

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 16 mar 2018, o 18:15
autor: Basia_Plus
tmin,
tmin pisze:dostałem e-maila, że zostanie wystawiona stosowana faktura korygująca
faktura korygująca powinna być niebawem widoczna w Plus online.

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 19 mar 2018, o 12:19
autor: tmin
Cytuję :"faktura korygująca powinna być niebawem widoczna w Plus online". Na chwilę obecną nic się nie zmieniło, mam trzy potwierdzenia z BOK Plus,że mam cierpliwie czekać, a jutro mija wskazany czas zapłaty, jeżeli zablokuje się możliwość połączeń z tytułu nie zapłaconej faktury to napewno skorzystam z przysługujących i praw Abonenta.