Teraz jest 23 cze 2018, o 10:49

Zostaw Kontakt





Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

AlfredoUssr

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): 26 paź 2015, o 23:27
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: Plus

Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...

Post25 lip 2017, o 09:50

Czytam forum od czasu do czasu i jestem coraz mocniej zażenowany tym co się dzieje z obsługą klienta...

Osoba za to odpowiedzialna w Grupie CP to chyba jakiś znajomek prezesa który tylko za znajomość dostał stanowisko.

W ofertach na kartę przy przeniesieniu numeru na dzień dobry salon próbuje nas oszukać na darmowej karcie SIM, gdy już się uda przenieść numer to czasem komuś się zapomina go aktywować i się bujamy bez telefonu nawet kilkanaście dni.

Kurier KEX, jak mu się będzie chciało to przyjedzie, częściej mu się nie chce...

Podobnie to wygląda w abonamencie. Brak naliczania rabatów w duet itp...

Od dłuższego czasu nie działa mapa zasięgu, ile można to naprawiać?

Kontakt z bok@plus.pl to śmiech, nie dość że wypisują głupoty to jeszcze na to samo pytanie każdy konsultant udziela innej odpowiedzi!

I na koniec flagowe w Plusie reklamacje, bez tego ani rusz, nic nie działa poprawnie, non stop trzeba reklamować, a cwaniaczek u którego składam reklamację z uśmieszkiem odpowiada że mają na jej załatwienie 30dni...

Mój wpis nie jest atakiem na to forum, akurat Specjaliści to ostatni chyba bastion gdzie obsługa jest na wysokim poziomie.

Mam nadzieję że ktoś wyżej to przeczyta i zapanuje nad tym co w Plusie się wyrabia.

Proces przejścia do Plusa to w tej chwili przeprawa przez pole minowe.

Na Polsatach reklamy Plusa w każdym bloku reklamowym, oferta też jest bardzo dobra - oferta na kartę Plusha to według mnie nr 1, podobnie Abo, SmartDom robi robotę.
Nikogo więc nie dziwi dlaczego wciąż tak mało ludzi przenosi tu numer?

Za ten post autor AlfredoUssr otrzymał podziękowanie od
patryk7588(25 lip 2017, o 10:15)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...

Post25 lip 2017, o 15:35

Witaj AlfredoUssr,
Mój wpis nie jest atakiem na to forum, akurat Specjaliści to ostatni chyba bastion gdzie obsługa jest na wysokim poziomie.

- w imieniu swoim oraz koleżanek i kolegów z Plus Forum dziękuję za docenienie naszej pracy.
Opisane przez Ciebie sytuacje faktycznie miały miejsce w ostatnim czasie. Niektóre z nich okazały się bardziej skomplikowane, niż mogłoby się to z pozoru wydawać. My ze swojej strony staramy się, aby wszystkie nieprawidłowości zostały jak najszybciej wyeliminowane i aby w przyszłości zdarzały się jak najrzadziej. W związku z tym wszelkie opinie przekazujemy do odpowiednich osób w naszej firmie.
Mamy też nadzieję, że Plus jeszcze miło Cię zaskoczy :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 464
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 288 razy
    Otrzymał podziękowań: 34 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...

Post8 cze 2018, o 09:17

Nie ma już z Wami kontaktu w prywatnych wiadomościach ??
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...

Post8 cze 2018, o 09:35

Ron,

obecna forma kontaktu z Nami to adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie maila należy zamieszczać dopisek FORUM i swój nick. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(8 cze 2018, o 09:35)

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości