Sms z nr 119119 dotyczący zaległości

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
demondko
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lip 2017, o 08:31

Sms z nr 119119 dotyczący zaległości

Post autor: demondko »

Jak w temacie.na nr tymczasowy dostałam sms ze na moim koncie klienta widnieje zaległość na pewna kwotę. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że waszym klientem jestem od 3 dni więc skąd niby jakaś zaległość do spłaty? Czy możliwe że nastąpiła jakaś pomyłka, bo nawet nr klienta podany w smsie jakiś taki nie mój? Dodam jeszcze, że na plusonline żadnych zaległości nie ma.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sms z nr 119119 dotyczący zaległości

Post autor: Ewa_Plus »

demondko,
- jeśli w Plus online saldo konto jest OK, to nie musisz się martwić.
Ewentualnie możesz napisać w tej sprawie na bok@plus.pl
Wówczas konsultant mający wgląd na Twoje konto jeszcze dokładnie wszystko sprawdzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sms z nr 119119 dotyczący zaległości

Post autor: sl@w_es »

@ demondko,

wszystko wskazuje na to, że numer tymczasowy otrzymałaś po mało rzetelnym użytkowniku Plusa i ta wiadomość skierowana była do niego. Numer został włączony ponownie i ... Operator wysypał się (dał ciała).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ