Przeniesienie numeru i problemy z kartą

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
alejem0409
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 sie 2017, o 00:40

Przeniesienie numeru i problemy z kartą

Post autor: alejem0409 »

Po wielu latach w Plusie postanowiłam przenieść swój numer do innej sieci głównie z powodu dogodniejszych w obecnej sytuacji warunków. Niestety, z powodu mojej własnej głupoty okres przenoszenia będzie wynosił ok. 2 miesiące w związku z czym będę zmuszona płacić zarówno w plusie jak i w drugiej sieci, jednak nie w tym tkwi mój problem.
W drugiej sieci dostałam telefon do którego pasuję wyłącznie karta nano sim, a ja ze względu na to, że wszyscy moi bliscy mają mój stary numer (problematyczne byłoby przekazywanie numeru tymczasowego innego operatora wszystkim wokół jedynie na 2 miesiące), zdecydowałam się jak na razie zostać przy starej karcie sim od plusa, z której wciąż mogę dzwonić tak jak inni do mnie.
Niestety jest to bardzo stara karta, w dużo za dużym formacie jak dla nowego telefonu w związku z czym zastanawiam się czy, jest możliwe aby w okresie wypowiedzenia wymienić w salonie plusa ową kartę na tą pasującą? Czy będzie to problem?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przeniesienie numeru i problemy z kartą

Post autor: sl@w_es »

@ alejem0409,

moim zdaniem przeniesienie numeru w tym przypadku nie ma nic do rzeczy; cały czas jesteś klientką Plusa, opłacasz abonament, więc operator nie ma prawa utrudniać Ci dostępu do sieci.
Wymiana karty to Twoja decyzja i zapłacisz za nią 25 zł.

Wymiana karty SIM (Plus Abonament)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie numeru i problemy z kartą

Post autor: Ewa_Plus »

alejem0409,
- potwierdzam to, co napisał wyżej sl@w_es – okres wypowiedzenia nie ma nic do rzeczy. Będziesz mogła wymienić kartę SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ