czasoumilacz, problem z serwerem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 sie 2017, o 12:40
czasoumilacz, problem z serwerem
Próbuję dodać swój utwór do czasoumilacza ale gdy chcę zapisać go na serwer wyskakuje błąd "Problem z zapisem pliku na serwerze!". Jest jakieś rozwiązanie tego problemu? W błędzie jest mowa o serwerze to przypuszczam że coś jest nie tak po stronie Plusa. Plik który chcę wgrać jest w formacie mp3 i zajmuje 424KB
Re: czasoumilacz, problem z serwerem
jacekgrab,
- jakiej długości jest utwór, który próbujesz wgrać?
- jakiej długości jest utwór, który próbujesz wgrać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: czasoumilacz, problem z serwerem
próbowałem wgrać utwór który trwał 21 sekund oraz taki który miał 30 sekund i nawet taki 4 minutowy, przekonwertowałem też mp3 na wav ale zawsze pokazuje ten sam błąd.
Re: czasoumilacz, problem z serwerem
jacekgrab,
- podeślij przez ten formularz swój numer telefonu oraz kilka przykładów (data i godzina + info o pliku: ile KB i ile sekund).
Dodam, że wgrywany utwór może mieć maksymalnie 60 sekund i 15 MB.
- podeślij przez ten formularz swój numer telefonu oraz kilka przykładów (data i godzina + info o pliku: ile KB i ile sekund).
Dodam, że wgrywany utwór może mieć maksymalnie 60 sekund i 15 MB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: czasoumilacz, problem z serwerem
ok, poradziłem sobie, z innego laptopa poszło, ale dzięki za zainteresowanie :)
Re: czasoumilacz, problem z serwerem
jacekgrab,
- cieszę się, że sprawa już się wyjaśniła.
- cieszę się, że sprawa już się wyjaśniła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ