Usługa MultiInfo

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
luk1111
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sie 2017, o 12:34

Usługa MultiInfo

Post autor: luk1111 »

Witam.
Z kim mozna się skontaktować w sprawie usługi MultiInfo w zakresie wystawionej faktury (abonament za usługę) i wypowiedzenia umowy? Dzwoniąc pod nr BOK 601 102 601 nikt nic niewie na temat MultiInfo.
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2024, o 10:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmieniono temat wątku z Usługa MultiInfo (bramka sms) na Usługa MultiInfo.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa MultiInfo (bramka sms)

Post autor: Marta_Plus »

Witaj luk1111,
jeśli posiadasz przydzielonego opiekuna, możesz się z nim skontaktować w danej kwestii. Informacje na temat wyłączenia usługi znajdziesz w regulaminie: https://www.plus.pl/documents/16/3a8373 ... abea0b6221
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luk1111
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 sie 2017, o 12:34

Re: Usługa MultiInfo (bramka sms)

Post autor: luk1111 »

Opiekun który uruchamiał usługę już w Plusie nie pracuje podobno od dawna, a obecny opiekun, którego udało się ustalić wciąż nie odbiera telefonu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa MultiInfo (bramka sms)

Post autor: Basia_Plus »

luk1111 ,

usługę możesz wyłączyć samodzielnie zgodnie z regulaminem promocji https://www.plus.pl/documents/16/3a8373 ... abea0b6221 paragraf1, punkt 4.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek@fn-serwis.pl
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 kwie 2024, o 09:32

Multiinfo - nadpis

Post autor: marek@fn-serwis.pl »

Dzień dobry
W usłudze multiinfo chciałem zarejestrować nowy nadpis na potrzeby świadczenia usługi dla firmy trzeciej. Czy wystarczy, że załączę do wniosku upoważnienie jak poniżej

Upoważniamy firmę Y NIP: .... do zarejestrowania w naszym imieniu nadpisu o treści „XXX”. Nadpis będzie wykorzystywany przez nas w ramach usługi świadczonej dla naszej firmy przez firmę Y.


Podpisane przez

„XXX” Jan Nowak
adres...

Niestety mój opiekun nie odpowiada na moje próby kontaktu.
Pozdrawiam
Marek
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2024, o 10:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa MultiInfo

Post autor: Basia_Plus »

Witaj marek@fn-serwis.pl,

w oświadczeniu musi być jasny zapis, iż firma Y upoważnia Klienta do posługiwania się nazwą w zakresie świadczonych usług oraz informacja, że Klient bez przeciwwskazań może używać nazwy firmy Y w usłudze MultiInfo.
marek@fn-serwis.pl pisze: 16 kwie 2024, o 09:40 Niestety mój opiekun nie odpowiada na moje próby kontaktu.
podeślij proszę numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika, przekażę sprawę do opiekuna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ