Witam.
Z kim mozna się skontaktować w sprawie usługi MultiInfo w zakresie wystawionej faktury (abonament za usługę) i wypowiedzenia umowy? Dzwoniąc pod nr BOK 601 102 601 nikt nic niewie na temat MultiInfo.
Usługa MultiInfo (bramka sms)
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 sie 2017, o 12:34
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa MultiInfo (bramka sms)
Witaj luk1111,
jeśli posiadasz przydzielonego opiekuna, możesz się z nim skontaktować w danej kwestii. Informacje na temat wyłączenia usługi znajdziesz w regulaminie: https://www.plus.pl/documents/16/3a8373 ... abea0b6221
jeśli posiadasz przydzielonego opiekuna, możesz się z nim skontaktować w danej kwestii. Informacje na temat wyłączenia usługi znajdziesz w regulaminie: https://www.plus.pl/documents/16/3a8373 ... abea0b6221
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa MultiInfo (bramka sms)
Opiekun który uruchamiał usługę już w Plusie nie pracuje podobno od dawna, a obecny opiekun, którego udało się ustalić wciąż nie odbiera telefonu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa MultiInfo (bramka sms)
luk1111 ,
usługę możesz wyłączyć samodzielnie zgodnie z regulaminem promocji https://www.plus.pl/documents/16/3a8373 ... abea0b6221 paragraf1, punkt 4.
usługę możesz wyłączyć samodzielnie zgodnie z regulaminem promocji https://www.plus.pl/documents/16/3a8373 ... abea0b6221 paragraf1, punkt 4.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ